Dat betekent dan dat ze de groepfase hebben overleefd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
straks komen we elkaar nog tegen in de UEFA cup
moet lukkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:17 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat betekent dan dat ze de groepfase hebben overleefd.
Ze kunnen niet elkaar tegenkomen voor de knock-out ronde.
ik hoop natuurlijk van wel, en heb er ook vertrouwen inquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:40 schreef Rumille het volgende:
Gaat Twente denk je winnen donderdag?
JODUUUUUUUHquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:00 schreef Blawh het volgende:
Het is hier wel een verkapt voetbaltopic geworden zeg.
?quote:
JODUUUUUUH + KOEKUUUUUUH = JODUUUUUUHKOEKUUUUUUH = JODENKOEKENquote:
dacht het nietquote:Op zondag 30 september 2007 19:25 schreef rulerofdeath het volgende:
'ben je geil of wil je een koekje?' probeert ie je te vragen
Ooh, dat was een garp!quote:Op zondag 30 september 2007 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
JODUUUUUUH + KOEKUUUUUUH = JODUUUUUUHKOEKUUUUUUH = JODENKOEKEN![]()
snap je de garp??
jaquote:
vind hem wel vernieuwend, maar niet echt top, wel ff flink wennen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:09 schreef Rumille het volgende:
Wat een kutlayout trouwens
Heb die layout al terug gezet in de ouwe context, vond m focking irritant!quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:09 schreef Rumille het volgende:
ROYCO SNAPT HEM! OMG!
Wat een kutlayout trouwens
UHU!quote:
vind de nieuwe veel mooier. mede omdat de quickreply er nu beter uitziet en makkelijker werktquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb hem gewoon weer op de oude layout gezet
ik doe bijna nooit quickreply, ik quote altijd wel iemandquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vind de nieuwe veel mooier. mede omdat de quickreply er nu beter uitziet en makkelijker werkt
en de quote in de quickreply vind ik al helemaal makkelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doe bijna nooit quickreply, ik quote altijd wel iemand
kan dat met de nieuwe layout dan?? want voor de rest heb ik dat nog nooit gezien...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de quote in de quickreply vind ik al helemaal makkelijk
ja dat kun je bij de opties instellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan dat met de nieuwe layout dan?? want voor de rest heb ik dat nog nooit gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |