beterschap dan maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:37 schreef Rumille het volgende:
Damn, ben ziek. Koppijn, buikpijn, dijbeen doet pijn etc.
tjah dirkh had het topic in ONZ gesloten met de melding dat ie maar naar de weblog moestquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:04 schreef ReMcOrE het volgende:
hij staat ook nog op de FOK! weblog, onze Twentse biertafel![]()
hij had veel beter in GC gepast, ONZ is te laag voor zo iets geweldigsquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah dirkh had het topic in ONZ gesloten met de melding dat ie maar naar de weblog moest
ja, wat kan ik zeggen, jammer van het resultaat, maar ze speelden echt slap, alsof ze dachten wel even weer te winnen, net als zondagquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:58 schreef Rumille het volgende:
En hoe was het Remco?
Heracles Europa in.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:59 schreef Roycoooooo het volgende:
lekkere loting ook van de knvb.. feyenoord-groningen en ajax-heerenveen.. 4 sterkste clubs tegen elkaar![]()
quote:
Ajax gaat landstitel winnen hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heracles Europa in.Houd er maar vast rekening mee Roy, volgend jaar moet je het een jaar lang aanhoren dat Heracles in hetzelfde toernooi als Ajax speelt.
[..]
Mooie cliniclownquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heracles Europa in.Houd er maar vast rekening mee Roy, volgend jaar moet je het een jaar lang aanhoren dat Heracles in hetzelfde toernooi als Ajax speelt.
Beetje dagdromen kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mooie cliniclown!
Bram had ook al van die mooie theoriën![]()
dan nog...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:51 schreef Rumille het volgende:
Over 5 jaar toch?
we dwalen eigenlijk wel af richting Gelderland (en Friesland) nuquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:58 schreef Rumille het volgende:
Helemaal niet onrealistisch hoor.
Heerenveen deed het ook (ze hadden dan wel Foppe, maar toch).
Heracles Europa in!quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we dwalen eigenlijk wel af richting Gelderland (en Friesland) nu![]()
Dat betekent dan dat ze de groepfase hebben overleefd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
straks komen we elkaar nog tegen in de UEFA cup
moet lukkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:17 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat betekent dan dat ze de groepfase hebben overleefd.
Ze kunnen niet elkaar tegenkomen voor de knock-out ronde.
ik hoop natuurlijk van wel, en heb er ook vertrouwen inquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:40 schreef Rumille het volgende:
Gaat Twente denk je winnen donderdag?
JODUUUUUUUHquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:00 schreef Blawh het volgende:
Het is hier wel een verkapt voetbaltopic geworden zeg.
?quote:
JODUUUUUUH + KOEKUUUUUUH = JODUUUUUUHKOEKUUUUUUH = JODENKOEKENquote:
dacht het nietquote:Op zondag 30 september 2007 19:25 schreef rulerofdeath het volgende:
'ben je geil of wil je een koekje?' probeert ie je te vragen
Ooh, dat was een garp!quote:Op zondag 30 september 2007 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
JODUUUUUUH + KOEKUUUUUUH = JODUUUUUUHKOEKUUUUUUH = JODENKOEKEN![]()
snap je de garp??
jaquote:
vind hem wel vernieuwend, maar niet echt top, wel ff flink wennen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:09 schreef Rumille het volgende:
Wat een kutlayout trouwens
Heb die layout al terug gezet in de ouwe context, vond m focking irritant!quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:09 schreef Rumille het volgende:
ROYCO SNAPT HEM! OMG!
Wat een kutlayout trouwens
UHU!quote:
vind de nieuwe veel mooier. mede omdat de quickreply er nu beter uitziet en makkelijker werktquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb hem gewoon weer op de oude layout gezet
ik doe bijna nooit quickreply, ik quote altijd wel iemandquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vind de nieuwe veel mooier. mede omdat de quickreply er nu beter uitziet en makkelijker werkt
en de quote in de quickreply vind ik al helemaal makkelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doe bijna nooit quickreply, ik quote altijd wel iemand
kan dat met de nieuwe layout dan?? want voor de rest heb ik dat nog nooit gezien...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de quote in de quickreply vind ik al helemaal makkelijk
ja dat kun je bij de opties instellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan dat met de nieuwe layout dan?? want voor de rest heb ik dat nog nooit gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |