tjah zit hier op het werk. had anders nog wel wat plaatjes op kunnen zoekenquote:
Vakantie, damn.. Lang niet gehadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:28 schreef Rumille het volgende:
Vakantie (nog wel)!
ik heb geen herfstvakantie gehad, kerstvakantie daarentegen weer wel straksquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:28 schreef Rumille het volgende:
Vakantie (nog wel)!
zaterdag overdag kermis Bocholt, 's avonds een filmpje en zondag lekker kalm... niks te klagenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
maarja. hebben de tukkers een goed weekend gehad??
Nee, kenker veel geleerd! Ben t zatquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah vakantie is nu voorbij.
maarja. hebben de tukkers een goed weekend gehad??
ik wel
sterf! met een ...... aan je kontgat!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:42 schreef Roycoooooo het volgende:
Ben t zat
nohquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sterf! met een ...... aan je kontgat!!
whehe Modric werd ook geprobeerd te halen nadat Sneijder was verkocht las ik in de VIquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef Rumille het volgende:
Heb FM 2008 gedownload en hij werkt!
Probeer nu Modric of VdV of Sneijder te kopen (met Ajax).
Van der Vaart behoort volgens mijn assistent tot een realistische aankoop
het bier is er ook volgende week nog welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:28 schreef rulerofdeath het volgende:
bills bar vanaamd.
werd anders metalcafe maar kameraden gingen vanaamd ook weg en ben laatste tijd al weinig met hun heen zuipen geweest. en metalcafe is volgende maand ook nog wel
bier hebben ze niet bij billquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het bier is er ook volgende week nog wel
maar goed, veel plezier dan maar, moet wel lukken bij Bill
vertel...quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:13 schreef Rumille het volgende:
Gister naar verjaardag van mn opa geweest. Die ober was echt geweldig.
Met zijn auto jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
nieuws gelezen?
keerl uit tubbergen op sportveld gezet
ze zouden niet beginnen zonder hemquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij wilde op tijd voor de wedstrijd
mijne moet nog beginnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:38 schreef Rumille het volgende:
Proefwerkweek voorbij
Na2 goed gemaakt, net als Engels. Enige proefwerken die ik heb verneukt zijn scheikunde, wiskunde en informatica.
Ga zo snel mogelijk na dat tentamen zelf presenteren, dan kan je de rest van de dag slapen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijne moet nog beginnen.
maandag hele dag presentatie's. een zelf houden en de rest zien. en nog 1 onmeunig kuttentamen tussendoor.
ik moet voor het tentamen presenteren. het wordt vast en zeker een kutdagquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:48 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ga zo snel mogelijk na dat tentamen zelf presenteren, dan kan je de rest van de dag slapen.
achjah ik zie het wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:50 schreef Rumille het volgende:
Ach dan moet je maar de rest van de tijd slapen. Gewoon langzaam aan lullen, en goed ar-ti-cu-le-ren
bij mij is alles text-basedquote:Op donderdag 1 november 2007 18:09 schreef Rumille het volgende:
Je ziet alles grijs en je eigen tekst in het zwart?
Hier nog een.
053, Hoksebare is d'r bi-j!!quote:Op donderdag 1 november 2007 18:15 schreef DeRCT14 het volgende:
053 d'r bie jawa hoe heij't da hier? ga'j nog zoep'n?
dan moej dat toch eens leer'nquote:Op donderdag 1 november 2007 18:18 schreef Rumille het volgende:
Wth. Ik kan serieus geen ploat proaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |