Nou, best ingewikkeld eigenlijk. Want ik heb 2 tantes (2 zussen van mn vader). Met de ene tante kunnen we heel goed maar die andere is zeg maar een outcast. Zowel mn vader als de ene tante hebben ruzie met haar etc. Maar ja, wel de verjaardag van haar vader, dus ze kwam. En op gegeven moment kwam de irri tante (tante B) vragen om een glas wijn. Zij kan dus niet tegen drank, echt een alcoholist, dus tante A (de goede) zei tegen die ober dat ze tante B geen glas wijn mocht geven. En die ober zat in een dilemma en vroeg zo: 'Wie is hier de oudste' Iedereen wijzen naar opa, en mijn opa is echt eehm.... oud. Reageert op weinig, zegt bijna niks etc. Dus opa helemaal in de war schrikt zich rot dat hij wordt geroepen etc. Uiteindelijk hebben zowel tante A als tante B een glas wijn gekregen van het huis

En op ander moment kwam hij met rode wijn en witte wijn en vroeg aan alle volwassene: rood? wit? en hij kwam bij mij langs: bruin? (cola) Wij lachen, komt ie bij mn andere broer, vraagt ie ook: bruin? Zegt m'n broer zo: nee doe maar paars met witte stippen. 5 minuten later komt ie met een flesje cassis met daarop witte stippen gemaakt van papier

. En bij het ijsje had hij zon brandend ding op mn broers ijsje gezet

Mn broer vroeg namelijk om iets speciaals

.
Was waarschijnlijk ook door de drank dat iedereen gezellig was en dat je daardoor sneller lacht, maar ik heb me vermaakt