Nee hoor, Windows Messenger voldoet prima.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja en trouwens op windows xp moest je verdomme ook eerst MSN downloaden voordat je kon webcammen dus houd je mond nu maar...
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:14 schreef ArtemisQ het volgende:
Tnx nog voor t antwoord paar blz terug in t vorige topict!
Nog een vraagje (handig dit topic), als ik een dvd/cd oid in mn macbook doe dan maakt t best wel een apart geluid, als een goedkope koreaanse dvd speler ofzo
.. nouja, dvd speelde daarna gewoon goed af (:D) maar vond t geluid beetje apart.
Vraag is dus, is dit normaal?
Dat is bij mij ook en bij die van mijn neef ook. dus ja, dat is geloof ik normaal.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:14 schreef ArtemisQ het volgende:
Tnx nog voor t antwoord paar blz terug in t vorige topict!
Nog een vraagje (handig dit topic), als ik een dvd/cd oid in mn macbook doe dan maakt t best wel een apart geluid, als een goedkope koreaanse dvd speler ofzo
.. nouja, dvd speelde daarna gewoon goed af (:D) maar vond t geluid beetje apart.
Vraag is dus, is dit normaal?
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Niet geschoten is altijd mis
Ik heb me ooit laten vertellen dat als een 'winkel' al weet dat er een actie aankomt, dat ze je dat moeten vertellen. Doen ze dat niet, dan kun je later alsnog gebruik maken van de actie. Als de 'winkel' er niet van op de hoogte was, sta je minder sterk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:28 schreef 43 het volgende:
Zou het enig nut hebben om met Apple te bellen en te kijken of ik niet eventueel alsnog gebruik kan maken van de actie?
Ja je gelijk halen valt niet mee dan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:36 schreef broer het volgende:
Ingewikkeld? Echt?
Een grote bek helpt wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:47 schreef broer het volgende:
O, op die manier. Nee, dat zal niet gemakkelijk zijn, inderdaad.
congrats! mediamarkt arnhem had ze niet eens binnen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef superheist het volgende:
Vandaag m'n iPod classic 80gb gehaald bij de apple store in MaastrichtZe hadden er gewoon een paar liggen
Bevalt mij zeer goed, zweerde eerst nooit een iPod te nemen, maar deze heeft mij overtuigd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |