Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef Bepsie het volgende:
Je kent het wel, je leert iemand kennen via het internet,
Neen, opbokken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:56 schreef Biels het volgende:
Kinderen zijn hinderen.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:56 schreef GizartFRL het volgende:
Hij wist dat je kinderen had?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:56 schreef Biels het volgende:
Kinderen zijn hinderen.
Geslaagde avond dusquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef Bepsie het volgende:
waarbij ik achterbleef met heel veel bloemen, wijn en kaarsen.![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar ja.. anders reageer je zo niet neem ik aan ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:56 schreef GizartFRL het volgende:
Hij wist dat je kinderen had?
Waarom dan deze schrikreactie.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel heel lelijk zijn![]()
En wel in die volgorde.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:04 schreef yvonne het volgende:
Wát een zakkenwasser!
Meid, geniet van je bloemen en je wijn én je kids!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee.
Tevens stopte ik hier met lezen.
Was het iemand van Fok?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef Bepsie het volgende:
Je kent het wel, je leert iemand kennen via het internet, wisselt msn adressen uit en leert elkaar wat beter kennen.
Hij is echt letterlijk weggerend.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:09 schreef Thrilled het volgende:
Ok, en wat is er nu écht gebeurd? Dat een man "letterlijk de deur uit rent" gebeurd alleen in teken/speelfilms.. is zo'n cliché namelijk.. dus hoe wimpelde hij je af?
is wel een zak btw
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Was het iemand van Fok?
Zo ja, wie?
Uiteraard wist hij dat mijn kinderen thuis waren, niets meer van hem vernomen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vind het een zak omdat hij wist dat je kinderen had, maar aan de andere kant. Wist hij wel dat de kinderen thuis waren, misschien had hij een hele romantische avond voor ogen en doordat de kinderen wakker werden viel dat in het water. Dat neemt nog niet weg dat hij netjes had moeten blijven.
Maar heeft hij nog wel wat van zich laten horen? Of dat ook al helemaal niet meer?
Dat duurde nog lang zeg!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Was het iemand van Fok?
Zo ja, wie?
Kutkloon.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:26 schreef Yokogawa het volgende:
overdrijven is ook een kunst hoor! ik ben helmaal niet plots de deur uitgerend. ik schrok gwoon! kdacht een leuke date met jou alleen te hebben, mar opeens sotnden er twee koters voor mn neus, vind je het gek dat ik dan wegren??
Ik werd trouwens door een goede vriend gewezen op dit forum want hij herkende mijn verhaal, dat ik m had vertelt, en daar bne ik hem dankbaar voor!
Mwanatabu!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Wát een oetlul.
"Ja ik heb dr eindelijk zover dat we gaan neuken, hoop alleen dat ze dat kroost van dr verstopt houdt"
Kloons voor een topic maken is zo 2001.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:26 schreef Yokogawa het volgende:
overdrijven is ook een kunst hoor! ik ben helmaal niet plots de deur uitgerend. ik schrok gwoon! kdacht een leuke date met jou alleen te hebben, mar opeens sotnden er twee koters voor mn neus, vind je het gek dat ik dan wegren??
Ik werd trouwens door een goede vriend gewezen op dit forum want hij herkende mijn verhaal, dat ik m had vertelt, en daar bne ik hem dankbaar voor!
oquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kloons voor een topic maken is zo 2001.
Hij was zelfs thuis bij d'r!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:49 schreef nicomart het volgende:
ontmoet eens een man in het echt..
hij zei dus niks?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:17 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Hij is echt letterlijk weggerend.....![]()
Hoe oud was die gast dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:06 schreef mirannie het volgende:
Persoonlijk had ik wat later afgesproken om er zeker van te zijn dat de kids zouden slapen. Ik spreek ook nooit te vroeg af, want mijn dochter wil ook altijd weten wie er is, maar komt meestal niet haar kamer uit...
Overigens ben je wel een ontzettende oetlul als je meteen de deur uit rent. Tenslotte was hij op de hoogte van de kids. Maar ja, sommige mannen *zucht*.
Aan de andere kant, beter dat je er nu achter komt dat ie niet gecharmeerd is van kinderen, dan dat ie maanden later nog gaat melden dat dit toch niet is wat ie wil.
Hij 29 ik 24.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe oud was die gast dan?maarja beter een date met iemand waarna je dat wegrent dan geen date he
Ja, hij is ook wel erg jong. Ik ben iets ouder.....quote:
Ik vind hem best wel oud.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, hij is ook wel erg jong. Ik ben iets ouder.....![]()
In zijn huis neem ik aan, of anders.....maar niet van belang in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:19 schreef tong_poh het volgende:
Waar is de vader van je kinderen?
@you en OldJeller; waar denk je dat een/die date voor dientquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:49 schreef nicomart het volgende:
ontmoet eens een man in het echt.. via internet werkt het niet..
Ik zal het anders zeggen. Klinkt lullig, maar dit is hoe veel mannen denken. Niet alle maar wel veel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:30 schreef Bepsie het volgende:
[..]
In zijn huis neem ik aan, of anders.....maar niet van belang in ieder geval.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel heel lelijk zijn![]()
Jezus manquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
WTF, 24 een kind van 8 jaar hebben? Vind je het gek dat ie huilend wegrend, kkslet.![]()
(1 van de betere KLB topics)
Het feit dat ik op zeer jonge leeftijd moeder werd, maakt voor mij niet makkelijker te begrijpen hoe dat jou denkraam inelkaar zit. Wat ik wel uit jouw woorden begrijp, is dat jij bij de meerderheid behoort die maar wat graag zijn zelfbeeld onbeschadigd probeert te houden, met een irrationele afkeer voor enige vorm van abnormaliteit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:42 schreef Rutgerr het volgende:
Je bent er overduidelijk nog niet klaar voor, je moet jezelf nog zó ontwikkelen en dan neem je al kinderen, terwijl je die verantwoordelijken echt niet kunt dragen.
Maargoed, dat is het punt van dit topic niet. Had je trouwens verteld dat je kinderen al zo oud waren?
Op Fok moet een bepaalde voorspelbaarheid in ere gehouden worden he.quote:
Jij was zeker al ''vroeg volwassen'' dat je zwanger was op je 15dequote:Op zaterdag 15 september 2007 00:07 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Het feit dat ik op zeer jonge leeftijd moeder werd, maakt voor mij niet makkelijker te begrijpen hoe dat jou denkraam inelkaar zit. Wat ik wel uit jouw woorden begrijp, is dat jij bij de meerderheid behoort die maar wat graag zijn zelfbeeld onbeschadigd probeert te houden, met een irrationele afkeer voor enige vorm van abnormaliteit.
Maar als tienermoeder word je verondersteld dat niet te begrijpen, en dat klopt! Ik begrijp het ook niet!![]()
En ja hij ist hoe oud mijn kinderen waren.![]()
Zulke types bestaan, ik heb er der een in me klas. Het nadee voor derl is dan wel dat iedereen haar deruit kotstquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij was zeker al ''vroeg volwassen'' dat je zwanger was op je 15de!
En je keek neer op de ''onvolwassenen''
Zoiets, ze heeft er toen 'bewust' voor gekozen omdat ze graag moedertje wilde spelenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij was zeker al ''vroeg volwassen'' dat je zwanger was op je 15de!
En je keek neer op de ''onvolwassenen''
Jij vind mij een kankerslet?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
WTF, 24 een kind van 8 jaar hebben? Vind je het gek dat ie huilend wegrend, kkslet.![]()
Nou, dan heb ik alles in orde dus...quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:50 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik zal het anders zeggen. Klinkt lullig, maar dit is hoe veel mannen denken. Niet alle maar wel veel.
Je bent 24 jaar, je hebt 2 kinderen en je bent niet samen met de vader van de kinderen. dat hoeft op zich geen probleem te zijn zolang je orde op zaken hebt. Als dat niet het geval is, dan wordt het al moeilijker voor veel mannen. Ze gaan namelijk twijfelen aan jouw als persoon. Misschien onterecht, maar zo kan het wel overkomen. En als je zelf blank bent en je kinderen zijn een haflbloedje (met name half noord afrikaans), dan begint er bij veel mannen een lampje te branden die ze niet willen zien.
Natuurlijk is het misschien helemaal onterecht, dat veel mannen zo denken, maar zo is het nou eenmaal. Ik wil dit geen man vs vrouw topic van maken, maar veel vrouwen knappen af op mannen om soms nog triestere redenen zoals bijvoorbeeld witte sokken![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:03 schreef Cahir het volgende:
Was het kastanova?
Hoe kom je daar nu weer bij, m'n k bleef gewoon hangenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:11 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Jij vind mij een kankerslet?!![]()
Now we talking! Ik haal het vast niet bij jou!
![]()
Als al dat bovenstaande bij mij het geval zou zijn geweest, zou ik ook zeker niet aan kinderen begonnen zijn op die leeftijd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:12 schreef Rutgerr het volgende:
Je bent op dat moment nog niet eens klaar met de middelbare school! Ik vind het onverantwoord om kinderen te nemen wanneer je eigenlijk qua tijd, financiele zekerheid en kunde niet in staat bent die taak goed te volbrengen. Respect als je dat wel lukt, maar ikzelf geef de voorkeur aan het ontwikkeling van jezelf alvorens je je op zoiets stort, want het juist opvoeden van kinderen neemt erg veel tijd in beslag.
Had die onzekere kerel misschien last van bindingsangst?
Stotteren is niets om je voor te schamen hoor!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij, m'n k bleef gewoon hangen![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je met die enorme hersenpan uit je moeder gekropen? Weg hier!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:20 schreef Heathen het volgende:
Nou ja het zal bij haar in ieder geval wel allemaal al een grote bouwput zijn na de kinders.
Nou nog 1tje maken dan maar? (Mits je lekker bent natuurlijk)quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:22 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Als al dat bovenstaande bij mij het geval zou zijn geweest, zou ik ook zeker niet aan kinderen begonnen zijn op die leeftijd.
Maar zoals ik al zei: alles was en is in orde!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:50 schreef DarkManta het volgende:
Ik vond het zo`n vertederend verhaaltje totdat ik bij het stukje kwam waar die lul het huis uit rende.
WTF?, waar slaat dat dan op? Heeft ie nog gebeld daarna ofzo, of heb jij gebeld?
Waarom dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:47 schreef Synthesist het volgende:
Dat je kinderen hebt wist hij, maar het zijn halfbloedjes? Kan voor veel mannen toch een obstakel zijn.
niet je eigen genen, je zal uiteindelijk meebetalen aan de koter(s), en "ze lijken niet op mij noch op de moeder"quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom dan eigenlijk?
Het zijn toch niet je eigen genen. Of is het omdat mensen op straat dan denken oh dat is niet hun papa? Is dat iets om je voor te schamen dan?
En wat voor één!quote:
Niet je eigen genen en waarschijnlijk meebetalen had ie van te voren kunnen weten, of die kinderen nou wit, zwart of geel zijn maakt dan ook niet uit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:53 schreef Synthesist het volgende:
niet je eigen genen, je zal uiteindelijk meebetalen aan de koter(s), en "ze lijken niet op mij noch op de moeder"
Mijn kinderen zijn geen halfbloedjes, en ik heb ook geen kinderen van een macho!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:47 schreef Synthesist het volgende:
Dat je kinderen hebt wist hij, maar het zijn halfbloedjes? Kan voor veel mannen toch een obstakel zijn.
En over het algemeen willen jonge single mannen (25-30) géén vrouw die al kinderen heeft.. je eigen genen willen verspreiden en, het niet willen meebetalen aan andermans kroost is namelijk niet zo'n romantische gedachte.
Wel onbeschoft dat hij wegrende, maar aan de andere kant: jij zoekt waarschijnlijk ook maar een leuk single vaderfiguur met baan, auto en dus een dikke portemonnee om jezelf en je kinderen te kunnen voorzien van een leuk(er) leven nadat je de kindjes al van een macho hebt gekregen, die jou uiteindelijk toch wel zou verlaten. Boeide niet, want jij wilde kinderen, hoe je er voor zou gaan zorgen had je toen nog niet bedacht.
Ach, heel relatieplanet staat vol met dit soort vrouwen. Domme single dertiger die je bent als je in dat soort golddigger-praktijken trapt.
Zoiets dus ja... wist hij wel dat tijdens de date de kinders thuis zouden zijn ??quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:54 schreef BaraCuda het volgende:
Was die kerel niet gewoon uit op sex ipv gezelligheid en liefde en dat soort dingen?
Hij had die avond op sex gehoopt en had al helemaal geen kinderen verwacht. (ergens logeren ofzo)
Als er dan ineens kinderen om hem heen staan te springen, dan valt zijn plan natuurlijk helemaal in de shit
Als hij alleen uit was op sex dan was hij wel gebleven, hij wist dat mijn kinderen thuis waren!quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:54 schreef BaraCuda het volgende:
Was die kerel niet gewoon uit op sex ipv gezelligheid en liefde en dat soort dingen?
Hij had die avond op sex gehoopt en had al helemaal geen kinderen verwacht. (ergens logeren ofzo)
Als er dan ineens kinderen om hem heen staan te springen, dan valt zijn plan natuurlijk helemaal in de shit
Mijn kinderen zijn GEEN halfbloedjes, en ik zie eigenlijk ook niet in wat dat er mee van doen zou kunnen hebben!quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:05 schreef MouzurX het volgende:
.. je had al vaker gedate .... tsja wist hij dan niet dat je kinderen halfbloedjes waren ofzo? dat kan dan toch de enige reden zijn denk ik...
Wat zit je toch te zeuren over halfbloedjes? Het zijn schatten (blond, blauwe ogen) en zeker geen reden om hard weg te rennen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:05 schreef MouzurX het volgende:
.. je had al vaker gedate .... tsja wist hij dan niet dat je kinderen halfbloedjes waren ofzo? dat kan dan toch de enige reden zijn denk ik...
ben jij soms de vaderquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:16 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Wat zit je toch te zeuren over halfbloedjes? Het zijn schatten (blond, blauwe ogen) en zeker geen reden om hard weg te rennen!![]()
Nope, maar ken ze wel irlquote:
O verkeerd gelezen dan, zag dat in een paar posts dat staan ..quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:16 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn GEEN halfbloedjes, en ik zie eigenlijk ook niet in wat dat er mee van doen zou kunnen hebben!
![]()
Dat vraag ik me nu ook afquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nog wat van hem gehoord erna?
omg jij wilt stiekem met haar daten en jij hebt de date van haar allerlei gruwelverhalen verteldquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:20 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Nope, maar ken ze wel irlEn voor alle duidelijkheid, ik ken Bepsie nu ongeveer een jaar.
Neequote:Op zaterdag 15 september 2007 10:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nog wat van hem gehoord erna?
Nee? Ik zie het wel hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:16 schreef Bepsie het volgende:
en ik zie eigenlijk ook niet in wat dat er mee van doen zou kunnen hebben!
Geen contact meer gehad, en eigenlijk heb ik daar ook geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O verkeerd gelezen dan, zag dat in een paar posts dat staan ..
Heb je al contact met hem gehad? ( of poging gedaan tot)
dat is wel een heel gemene commentquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee? Ik zie het wel hoor
BTW, misschien knapte hij af op de manier waarop je met je kinderen omging?
Wil je niet weten waarom hij dan wegrende????quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:27 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Geen contact meer gehad, en eigenlijk heb ik daar ook geen behoefte aan.![]()
Mijn date duurde 10 seconden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee? Ik zie het wel hoor
Hoezo? Ik zie soms mensen met hun kinderen omgaan op een manier waar mijn tenen krom van trekken. (b.v. schreeuwen, alles op een heel cynische manier zeggen alsof 't kind toch niks goed kan doen zeg maar, of juist zwaar debiliseren) Met zo iemand zou ik dus ook geen relatie willen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat is wel een heel gemene comment![]()
Nee, wegrennen zonder opgegeven reden wijst op een laf karakter, dus niet de moeite waard om het exact te achterhalen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wil je niet weten waarom hij dan wegrende????![]()
geef het maar toe , hij rende gewoon sneller dan jijquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:37 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Nee, wegrennen zonder opgegeven reden wijst op een laf karakter, dus niet de moeite waard om het exact te achterhalen.![]()
Nee je gaat het gewoon NU vragen ja!! wij willen het nu ook weten ook!.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:37 schreef Bepsie het volgende:
[..]
Nee, wegrennen zonder opgegeven reden wijst op een laf karakter, dus niet de moeite waard om het exact te achterhalen.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee je gaat het gewoon NU vragen ja!! wij willen het nu ook weten ook!.![]()
nu wachten tot de eerte gek hier ja zegtquote:
Post maar hoor. Ik wacht met smart op de mp3'tjesquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
nu wachten tot de eerte gek hier ja zegt![]()
Hier kan ik me nog best iets bij voorstellen gezien dit:quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hij vraagt een kurkentrekker, je dochtertje springt uit bed!! Slaapt ze in de keuken? Of ligt ze te luistervinken? Of heeft ze gewoon nooit geleerd dat ze in bed moet blijven? En die andere kabouter ook... Komt nogal over alsof de kinderen de dienst uitmaken, en dat schrikt wel degelijk af!quote:Hij vroeg me of ik ook een kurkentrekker had......waarop mijn dochter van 8 jaar uit haar bed sprong,
en hem enthousiast de weg wees naar de keuken langs de slaapkamer van haar broertje,
omg jij weet echt niks van kinderen af. Ze vonden het gewoon leuk dat en interessant dat er iemand was en wilde gewoon helpen denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hier kan ik me nog best iets bij voorstellen gezien dit:
[..]
Hij vraagt een kurkentrekker, je dochtertje springt uit bed!! Slaapt ze in de keuken? Of ligt ze te luistervinken? Of heeft ze gewoon nooit geleerd dat ze in bed moet blijven? En die andere kabouter ook... Komt nogal over alsof de kinderen de dienst uitmaken, en dat schrikt wel degelijk af!
Mijn kinderen zijn gewoon heel spontaan, en hulpvaardig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hier kan ik me nog best iets bij voorstellen gezien dit:
[..]
Hij vraagt een kurkentrekker, je dochtertje springt uit bed!! Slaapt ze in de keuken? Of ligt ze te luistervinken? Of heeft ze gewoon nooit geleerd dat ze in bed moet blijven? En die andere kabouter ook... Komt nogal over alsof de kinderen de dienst uitmaken, en dat schrikt wel degelijk af!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |