Hij eet vooral machtig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
Tot nu toe gaat het volledig zoals ik verwacht had. Ik heb het niet helemaal gezien, maar zijn Van Baalen en Teeven al geweest? Van Baalen is vrij machtig.
JOVD.nlquote:JOVD mengt zich niet in VVD discussie
De jonge liberalen weigeren zich in de poppetjesdiscussie van vandaag te mengen.
De JOVD is van mening dat de discussie over politieke inhoud behoort te gaan en benadrukt haar onafhankelijkheid.
Namens het Hoofdbestuur,
Sabine Koebrugge, Landelijk Voorzitter
Machteld Vlaanderen, Vice-Voorzitter Voorlichting
Plaatje F5'en is de truc.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:20 schreef ouderejongere het volgende:
.
Vonhoff, Zalm bij Ruttequote:Op zaterdag 15 september 2007 11:14 schreef Urquhart het volgende:
Dus tussenstand:
Rutte: Bolkenstijn
Verdonk: Wiegel, Aptroot en Korthals.
Nu:quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
"Ik als moeder"
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Echte ouderwetse VVDer, gezellige vent voor bij de 'burrel'quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:22 schreef Klopkoek het volgende:
Vonhoff![]()
Als je het over een aristocraat hebt dan voldoet hij aan dat beeld.
In hoeverre je haar laatste uitspraak 'VVD is te onzichtbaar in het vreemdelingendebat' een boude uitspraak kan noemen. Naar mijn mening was dat ook het geval.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:26 schreef SCH het volgende:
Wachten op de volgende boude uitspraak van Rita?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |