Als Rutte weg is lijkt het me nog niet vanzelfsprekend dat een lijmpoging dan wel gaat lukken; uiteindelijk heeft een grote meerderheid van de fractie haar buiten de deur gezet, en zijn grote delen van de partijtop en het kader ook niet bepaald gecharmeerd van Verdonk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:26 schreef SCH het volgende:
Ik snap dat gelul over lijmpogingen niet. Hoe zien ze dat dan voor zich?
Wachten op de volgende boude uitspraak van Rita?
Wie een lijmpoging wil, zegt: Rutte moet weg, maar Wiegel is te laf om dat te zeggen.
Hoezo? In vergelijking met..?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
In hoeverre je haar laatste uitspraak 'VVD is te onzichtbaar in het vreemdelingendebat' een boude uitspraak kan noemen. Naar mijn mening was dat ook het geval.
Je taalgevoel heeft er flink onder de lijden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pff, dat kan ik s'ochtends nog niet aan hoor.
Het gaat wel alfabetisch. Eerst Beverwijk, nu Brunssum.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een prachtig instituut is zo'n congres toch... de VVD-fracite van Brunssum.
U bent de zwakste schakelquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:34 schreef Hexagon het volgende:
U heeft gefaald !
Inderdaad, kan niemand die gast ff terug de mijnen insturen, zodat ie daar lekker van zijn vrijheid kan genieten?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:34 schreef Dodecahedron het volgende:
"Een gedragscode is een aantasting van mijn vrijheid" ...Het motto van de "fuck you"-mentaliteit in de vvd.
Iddquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien moeten ze Aptroot maar verkiezen.
Dat willen de meesten ook niet. En zij die dat wel willen zullen wel denken dat ze anders heel veel zetels kwijtraken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als ik Rutte was, of een niet-Rita gezinde überhaupt, zou ik helemaal niet met die broodmongel verder willen? Wat nou lijmpoging!?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Deze vent kan zo lid worden van FOK! Past prima!
Die Lindeman helemaalquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Deze vent kan zo lid worden van FOK! Past prima!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |