Dat zou idd een hele verademing zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wanneer krijgt DAM voor goed een ban? In elk topic over een Ajacied gaat het dankzij hem weer off topic
Ik weet het niet. Er is nog geen reden om hem te bannen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wanneer krijgt DAM voor goed een ban? In elk topic over een Ajacied gaat het dankzij hem weer off topic
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er is nog geen reden om hem te bannen.
Wij geven geen bans hè, dragen alleen voor.quote:
Dat is bekend. Maar het lijkt me dat MP doelt op je uitspraak dat er nog geen aanleiding voor is om hem te bannen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij geven geen bans hè, dragen alleen voor.
Correct.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is bekend. Maar het lijkt me dat MP doelt op je uitspraak dat er nog geen aanleiding voor is om hem te bannen.
Beetje lastig om in deze situatie op jullie te antwoorden, omdat ik dan ontzettend ga lekkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is bekend. Maar het lijkt me dat MP doelt op je uitspraak dat er nog geen aanleiding voor is om hem te bannen.
Hij speelt op zeker voor de VBL awards volgend jaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik weet wel al wie de Marco van Basten award gaat krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij speelt op zeker voor de VBL awards volgend jaar
Slotje, note, edit, gemeld. En dank jequote:
Dank uquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
Het grote Chun Soo Lee-topic.
Die vent heet Chun en geen Chung.
Op slot!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef MaxPower het volgende:
Het grote FOK! Groundhoppers-topic #12 -De zomerstop voorbij
slotjeuh!
Jeweetzquote:Op woensdag 19 september 2007 19:19 schreef WeebI het volgende:
edit: nahdoe toch eens niet alles zo snel
Omdat ik niet in een goede bui ben door de drie doelpunten tijdens PSVquote:Op woensdag 19 september 2007 23:41 schreef donroyco het volgende:
Hé RM, waarom is deze zo vroeg dicht
Appelvlaai verliest puntje...
![]()
Hmm.. wat had je dan liever gezien?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ik niet in een goede bui ben door de drie doelpunten tijdens PSV.
Tsjaquote:Op woensdag 19 september 2007 23:48 schreef Egol het volgende:
[..]
Ik heb pas om 1 uur college dus ik ken nog wel een tijdje door gallen![]()
0-0, 1-0, 2-0, 0-1, 0-2, maar geen drie doelpuntenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hmm.. wat had je dan liever gezien?
Wegquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en er is al een topic over die lamlul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |