[RTL7 Live] Voetbal op Vrijdag #2: FC Groningen - FC Utrechtquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar kan ik praten over de wedstrijd van vanavond op rtl 7 bestaan daar nog topics over?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Een FA is een A die door een A overruled wordt. Of zoiets![]()
Bedankt!quote:
Volgens mij snap jij duidelijk de intentie van dit topic niet.quote:
daar is het tijdstip ook niet meer naar om dingen te snappen. Helemaal niet op vrijdag.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij duidelijk de intentie van dit topic niet.
Laat maar open zou ik zeggen.
Op basis van wat moet dit topic op slot? Je hebt nog geen één reactie afgewacht in het topicquote:
Ach man, ga toch krassen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef borisz het volgende:
omdat ik het niet direct een VBL topic vond.
Zo'n topic heb ik nog niet langs zien komen. Wees vrij om er één te openenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er een topic waar ik meningen/ervaringen over de Hard Gras on tour theatertour kan lezen/delen?
Ik bedoel het dan op deze manier:quote:
Anders wordt die OP wel heel lang zo tegen het eind van het seizoen.quote:
blijkbaar, maar dat is niet de bedoelingquote:Op zondag 16 september 2007 15:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Worden muziekstijlen, nummers en etenswaren weer ouderwets onderdeel van het liveverslagentopic?
Aangepastquote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef VoreG het volgende:
Voetbal Insite #59 - Met goede ingangen
Laten we het programma Voetbal Insite noemen, zoekt ook wat makkelijker.
Dat zou idd een hele verademing zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wanneer krijgt DAM voor goed een ban? In elk topic over een Ajacied gaat het dankzij hem weer off topic
Ik weet het niet. Er is nog geen reden om hem te bannen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wanneer krijgt DAM voor goed een ban? In elk topic over een Ajacied gaat het dankzij hem weer off topic
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er is nog geen reden om hem te bannen.
Wij geven geen bans hè, dragen alleen voor.quote:
Dat is bekend. Maar het lijkt me dat MP doelt op je uitspraak dat er nog geen aanleiding voor is om hem te bannen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij geven geen bans hè, dragen alleen voor.
Correct.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is bekend. Maar het lijkt me dat MP doelt op je uitspraak dat er nog geen aanleiding voor is om hem te bannen.
Beetje lastig om in deze situatie op jullie te antwoorden, omdat ik dan ontzettend ga lekkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is bekend. Maar het lijkt me dat MP doelt op je uitspraak dat er nog geen aanleiding voor is om hem te bannen.
Hij speelt op zeker voor de VBL awards volgend jaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik weet wel al wie de Marco van Basten award gaat krijgenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij speelt op zeker voor de VBL awards volgend jaar
Slotje, note, edit, gemeld. En dank jequote:
Dank uquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:43 schreef methodmich het volgende:
Het grote Chun Soo Lee-topic.
Die vent heet Chun en geen Chung.
Op slot!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef MaxPower het volgende:
Het grote FOK! Groundhoppers-topic #12 -De zomerstop voorbij
slotjeuh!
Jeweetzquote:Op woensdag 19 september 2007 19:19 schreef WeebI het volgende:
edit: nahdoe toch eens niet alles zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |