Je overschat je ploeg, jullie wisten slechts 18 keer te winnen van ons op eigen bodem.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Op die 30 keer ofzo dat jullie er verloren na
Echt carnaval is pas in februariquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
JAAAHHHH dan begint het carnaval
Tijdens de wedstrijd zelf is zo'n overwinning als die 3-2 (Maduro laatste minuut ofzoquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:58 schreef BonJovi het volgende:
[..]nee het zal wel moeilijker worden dit jaar maar des te mooier een overwinning zou zijn voor ons, maar we zullen zien
Valt me tegen dan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:01 schreef Chivu het volgende:
[..]
Je overschat je ploeg, jullie wisten slechts 18 keer te winnen van ons op eigen bodem.
Ajax heeft meer in de Kuip gewonnen dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Op die 30 keer ofzo dat jullie er verloren na
Als ik moet kiezen tussen die 2-3 in blessuretijd na 2-1 achter een kwartier voor tijd, of die laatste 5 keer dat we met grote cijfers wonnen, dan kies ik toch voor die 2-3quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd zelf is zo'n overwinning als die 3-2 (Maduro laatste minuut ofzo) lekkerder, maar de dag erna ziet een 4-0 overwinning ofzo er toch mooier uit
In november maar weer de balans gelijk trekken danquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ajax heeft meer in de Kuip gewonnen dan Feyenoord.
Volgens mij staat het +1 in het voordeel van Ajax
was met psv ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We moeten eerst in Hengelo verzamelen
Onzin natuurlijk. Deze wedstrijd had gewoon eigen vervoer moeten zijn.
Onzin!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:57 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ach, niet al te lang geleden won datzelfde Groningen met 0-3 bij jullie geloof ik?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In november maar weer de balans gelijk trekken dan![]()
Denk je dat ik al die ramp-uitslagen onder Knoeiman nog niet uit m'n geheugen gewist had?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:10 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik had een hoopje dat Malibu het zelf zou herstellen, maar helaas.
dat was tegen twentequote:
voetbal? Dat hopen we jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:03 schreef BonJovi het volgende:
VAnavond eindelijk weer voetbal wat was het dood
Dat is nog maar de vraagquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:03 schreef BonJovi het volgende:
VAnavond eindelijk weer voetbal wat was het dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |