mooi owee thema voor volgend jaar:quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Idd! Corps
En naar het Corps omdat pappie erop zat,
Ik vind dat er een Talpa, Tien, RTL19 cameraploeg mee moet als die kids ontgroent moeten worden. Heerlijk lijkt me dat: de avonturen van wereldvreemde Willem-Jan, Wicher en Floris zo net na Shownieuws.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
ik vind dat de ouders mee moeten als hun kids ontgroent moeten worden..
ik zal ze![]()
Ook fietsenmaker?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:58 schreef Terecht het volgende:
Aah, een fietsenmaker. Die moet je koesteren.
Vergis je niet, aandelen en optie-analyse is wiskundiger dan Bouwkunde (quote:Economie =![]()
Delft heeft zoveel leuke kroegen, als je geen lullo-matje en wel sociale vaardigheden hebtquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zijn er leuke kroegen in Delft dan? Ik ken wel die ene achter de Nieuwe Kerk, waar woensdag international studentnight is maar voor de rest....
Prachtig, en dan op het eind SMS'en wie er lid mag worden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind dat er een Talpa, Tien, RTL19 cameraploeg mee moet als die kids ontgroent moeten worden. Heerlijk lijkt me dat: de avonturen van wereldvreemde Willem-Jan, Wicher en Floris zo net na Shownieuws.
Managementvakken kun je gewoon bij je studie kiezen (bij iedere goede WO studie tenminste). Het ligt puur aan je eigen interesse of dit een goede aanvulling is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ook fietsenmaker?
[..]
Vergis je niet, aandelen en optie-analyse is wiskundiger dan Bouwkunde (![]()
![]()
) en ID bij elkaar. En de management vakken zijn een goede aanvulling op iedere technische studie. Ik kan het van harte aanbevelen.
SMS Diederick on naar 8899 en win een te kleine verwassen rode broekquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Prachtig, en dan op het eind SMS'en wie er lid mag worden.![]()
quote:
Bouwko, daar noem je ook een studiequote:[..]
Vergis je niet, aandelen en optie-analyse is wiskundiger dan Bouwkunde (![]()
![]()
) en ID bij elkaar. En de management vakken zijn een goede aanvulling op iedere technische studie. Ik kan het van harte aanbevelen.
Ja en daar moet je voor oppassen. Deze lamballen hebben dat niet begrepen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Neuh hoor, die zijn al gevallen en het helpt niks. Ieder jaar is het weer opnieuw dikke pret met figuren die het Stanford Prison experiment opnieuw doen.
rode broekenquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
SMS Diederick on naar 8899 en win een te kleine verwassen rode broek![]()
Was er enige tijd geleden niet sprake van dat men de faculteit bouwkunde eruit wilde knikkeren? Of betreft dat Twentsche geruchten?quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:07 schreef Terecht het volgende:
Bouwko, daar noem je ook een studie. Ik doe trouwens een minor in die richting
.
Wel iets vaags over gehoord idd, meer tussen neus en lippen door dan dat het echt iets concreets was. Maarja wat wil je, die bouwko's worden zo gekneed dat ze na een paar jaar beweren dat hun faculteit 'toch wel iets heeft'quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Was er enige tijd geleden niet sprake van dat men de faculteit bouwkunde eruit wilde knikkeren? Of betreft dat Twentsche geruchten?![]()
Stelletje piepschuimplakkers zijn het.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:12 schreef Terecht het volgende:
Wel iets vaags over gehoord idd, meer tussen neus en lippen door dan dat het echt iets concreets was. Maarja wat wil je, die bouwko's worden zo gekneed dat ze na een paar jaar beweren dat hun faculteit 'toch wel iets heeft'.
Vertel eens, schoolmeester...quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Leer eerst spellen. Universitair niveau, of niet?
Zoonlief doet er goed aan zich niet meer met die verpauperende clubs in te laten. ]De samenleving vraagt duidelijk om een ander soort mentaliteit.
Vertel het mij maar, knul.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:47 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Vertel eens, schoolmeester...
Om welke mentaliteit vraag deze samenleving?
Het soort kleinzielige betweterij dat jij hierboven ten toon meent te moeten spreiden? Of om de combinatie van agressiviteit en slecht verhulde jaloezie die uit het gros van de reacties hier spreekt.
En ik lach met je meequote:Op dinsdag 18 september 2007 02:18 schreef Vampz het volgende:
Corps
mijn god wat een triest figuur moet je wel niet zijn om daar aan mee te doen![]()
Ik kan er echt alleen maar heel hard om lachen![]()
geslacht: vrouwquote:Op dinsdag 18 september 2007 02:44 schreef kraaksandaal het volgende:
Het is wachten totdat een doorgedraaide feut zo'n corpsfiguur molesteert zodanig dat ie de TV haalt.![]()
Mijn ontgroening was meteen afgelopen nadat ik de grootste etterbal met een emmer op zijn kop de trap heb afgedonderd.![]()
Ik schrok wel daarna of ie weer zou opstaan.![]()
Het kwam zo uit, hij stormde de trap op om de emmer met water over mij heen te kiepen, ik was net wat sneller, hij de emmer op zijn kop en de trap af was een toevallige samenloop van omstandigheden.quote:
afgelopen omdat jij daarna wegging, of omdat zij vonden dat je weg moest gaan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 02:44 schreef kraaksandaal het volgende:
Het is wachten totdat een doorgedraaide feut zo'n corpsfiguur molesteert zodanig dat ie de TV haalt.![]()
Mijn ontgroening was meteen afgelopen nadat ik de grootste etterbal met een emmer op zijn kop de trap heb afgedonderd.![]()
Ik schrok wel daarna of ie weer zou opstaan.![]()
Studentencorpsen zijn dan ook vaak niet meer dan een soort van surrogaat-SS.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:04 schreef Yildiz het volgende:
En corpora als DSC maar huilen dat ze elke keer minder leden krijgen. Vinden ze het gek.
HAHAHAHA, van clubs zoals het DSC zitten ze juist in de hogere regionen van het bedrijfslevenquote:Op dinsdag 18 september 2007 05:18 schreef jpjedi het volgende:
studenten in zulke verenigingen zijn zooo kansloos en wereldvreemd. Het is dan ook niet vreemd dat ze percentueel veel lager scoren in het ' werkend' bestaan.![]()
Maar ik meen te hebben opgevangen in de wandelgangen dat deze uitwassen dit jaar al extra aandacht van justitie hebben gekregen.![]()
Mooie oneliner. Enige ervaring met studentencorpsen/verenigingen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:32 schreef Ferdo het volgende:
Studentencorpsen zijn dan ook vaak niet meer dan een soort van surrogaat-SS.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:10 schreef Terecht het volgende:
Letten jullie wel op je zuurgraad? Het is gewoon allemaal afgunst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |