abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53171523
Het vorig deeltje is vol. Welkom bij deeltje 40.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. clumsy_clown is erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met c_c aan de stok!

Link naar vorige deel: [SINGLES] #39 Singles op de hei

[ Bericht 5% gewijzigd door Heldopsokken op 14-09-2007 14:15:04 ]
pi_53171565
het gaat er in dit geval niet zo zeer om wat je bewust uitzend maar meer om wat je onbewust uitzend
en in dit specifieke geval misschien wel meer om wat je NIET uitzend
(als ze van binnen zou voelen: laat me met rust, back off, ik ben hier in van gediend of hoe je het ook wil bewoorden dan is dat voor de grootste sociale nitwit nog wel aan te voelen hoor)
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53171650
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:09 schreef liefie_ het volgende:
het gaat er in dit geval niet zo zeer om wat je bewust uitzend maar meer om wat je onbewust uitzend
en in dit specifieke geval misschien wel meer om wat je NIET uitzend
(als ze van binnen zou voelen: laat me met rust, back off, ik ben hier in van gediend of hoe je het ook wil bewoorden dan is dat voor de grootste sociale nitwit nog wel aan te voelen hoor)
Nu klink je echt alsof je maar 2 keuzes hebt als vrouw:

1. De enorme bitch uithangen
2. Het verliefde meisje uithangen
pi_53171750
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef liefie_ het volgende:
blijkbaar wel

(begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat het slecht is (ergens is het wel logisch als er met je geflirt word is dat altijd leuk) maar zo werkt het nou eenmaal)
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:58 schreef Heldopsokken het volgende:
Ze wil ook niet dat het ophoudt. Ze wil alleen niet verder gaan dan een leuk gesprek denk ik (toch?).
Juist, daarom stelde ik mijn vraag ook.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_53171751
nee ik zeg niet dat je onaardig moet doen
maar als je van binnen voelt he ik vind dit niet leuk / ik ben hier niet van gedient / k wil hier niet in mee gaan dan straal je dat uit (en dan bedoel ik niet dat je met een nukkig gezicht ergens zit maar wel dat je lachjes om de dubbelzinnige grapjes bv echt als een boer met kiespijn zijn ik noem maar iets of je zult er dan onbewust op letten dat je in een groep bv niet te vaak naast hem komt te zitten)
als je van binnen voelt he dit is lekker dat geflirt ookal wil ik er niks mee of he leuk deze aandacht dan zul je dat onbewust uitstralen (en het woordje onbewust geeft al aan ik ben ook niet van alles op de hoogte maar ik noem maar iets: als hij bv zegt wat een leuke trui heb je aan! uitgaande van wat je van binnen voelt zal je ow dankjewel elke keer anders klinken!)
  FOK!fotograaf vrijdag 14 september 2007 @ 14:43:55 #6
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53172599
Ik denk ook dat veel bezette mannen/vrouwen toch wel het uitdagen en de spanning missen van het flirten. Naast het feit dat het wel goed is voor je ego om te zien 'dat je het nog hebt' natuurlijk. Wat mij betreft moet het wel kunnen in een relatie hoor, beetje uitdagen, als je maar niet te ver gaat als daar geen afspraken over zijn.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 14 september 2007 @ 17:12:13 #7
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53176165
Flirten terwijl je een partner hebt is volslagen belachelijk. Als je vrijgezel bent en je hebt een prooi op het oog is het dood normaal, maar als je het doet, terwijl je een relatie hebt, dan mis je toch echt iets in je eigen relatie. Waarom flirten als het je niets oplevert, behalve de aandacht. Aandacht die je overigens ook bij je partner kunt halen mits je nog niet op hem/haar bent uitgekeken. Flirten om te kijken of je "het" nog hebt is cliché en absurd. Je hebt "het" namelijk al: je vriend(in). Als je daar geen voldoening uit kunt halen dan maak je het uit en kun je weer als een losgeslagen stier ( of koe..) rondflirten.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53177218
quote:
Flirten terwijl je een partner hebt is volslagen belachelijk.
Pik er even ^ stelling uit

Kijk, flirten terwijl je een relatie hebt en merkt dat je er ook persoonlijk door geraakt wordt, is jezelf voor de gek houden. Je bent nog niet toe aan een vaste relatie, of je hebt sterkere gevoelens voor een ander dan voor je eigen partner. Het kan. In dat geval lijkt het me een kwestie van tijd voordat jij beslist om er een punt achter te zetten (althans zo ging dat altijd bij mij).

Een beetje flirten mag best, vind ik. Zou het nooit doen waar mijn partner bij is, want dat vind ik respectloos. En het heeft ook niets met verbergen te maken want als ik zou merken dat het 'meer' met me doet, vertel ik dat openlijk. En omdat ik het dan eerlijk heb verteld, is het voor mij ook direct weer een 'non-issue'. Maar flirten mag, want het is volstrekt 'zwarte-kous-imago' om te verkondigen dat je nooit meer iemand tegen komt tot wie je je ook aangetrokken voelt en dat mag je best laten merken, daat staat echt geen doodstraf op.

Flirten terwijl je een relatie hebt, is imo prima, zolang je maar trouw bent en blijft aan jezelf.
pi_53177312
Andere visie: verder denk ik ook dat als je keer op keer bij jezelf merkt dat je maar blijft flirten het ook te maken heeft met angst om jezelf te hechten aan de ander. Vermoed zelfs dat als je heel hard met flirt met anderen, je eigenlijk emotioneel verwijderd bent van je eigen partner. Want als je daar alles hebt wat je hartje begeeft qua warmte, veiligheid en zo.. dan heb je als vanzelfsprekend geen behoefte om aandacht te krijgen/zoeken bij anderen.

Flirteren daarentegen om de spanning op te zoeken, vind ik ook geen verkeerde instelling. Beetje proeven, aftasten. Kan me best voorstellen dat als je al een lange tijd in een relatie zit en je komt dit tegen, dat je daar even van wilt genieten. Bovendien, ik ga ervan uit dat ik dan ook op een bepaald punt (weer) realiseer wat ik heb, en die waardering ook weer positief om kan zetten in mijn relatie. Ook niets mis mee.
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:19:02 #10
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53177615
voor sommige mensen lijkt flirten gelijk te staan aan versieren, maar volgens mij is het toch echt iets anders...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_53177695
Flirten is leuk.
  Moderator vrijdag 14 september 2007 @ 19:05:09 #12
42184 crew  DaMart
pi_53178722
Er heeft ooit eens een meisje met me geflirt... meerdere malen. Daar kwam ik zo'n vijf jaar nadien achter!
  vrijdag 14 september 2007 @ 22:15:55 #13
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53184080
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:05 schreef DaMart het volgende:
Er heeft ooit eens een meisje met me geflirt... meerdere malen. Daar kwam ik zo'n vijf jaar nadien achter!
Die situatie herken ik wel inderdaad Uit de jonge en onschuldige tijd..!
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_53184707
is dit een hint? dat vrouwen duidelijker moeten zijn?
pi_53184986
Voor de eeuwige singles onder ons:

Iemand wel eens het boek gelezen: single&Verlegen...?

Staan goede tips in, soort workshop. Te verkrijgen bij de Slegte! staat ook goede uitleg WAAROM je een date niet durft t eregelen enwat je er aan kan doen!
  Moderator vrijdag 14 september 2007 @ 22:46:41 #16
42184 crew  DaMart
pi_53185065
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:34 schreef liefie_ het volgende:
Dat was eigenlijk niet mijn intentie, maar nu je het zegt toch weer wel .

Ik bedoel, hoe moet ik nou weten dat als iemand met me flirt, als ze::
- in het voorbijgaan altijd even omkijkt mijn richting uit;
- begint te glimlachen als ze me ziet ;
- dan snel haar hoofd wegdraait;
- gaat vragen of ik een boodschap aan een kennis van me kan doorgeven, die nota bene bij haar in de klas zat....

Nee, dan ben je als vrouw echt niet duidelijk genoeg .
pi_53185145
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:43 schreef WinnarJ het volgende:
Voor de eeuwige singles onder ons:

Iemand wel eens het boek gelezen: single&Verlegen...?

Staan goede tips in, soort workshop. Te verkrijgen bij de Slegte! staat ook goede uitleg WAAROM je een date niet durft t eregelen enwat je er aan kan doen!
ik geloof niet zo in dat soort dingen leren uit een boek
maar goed
pi_53185263
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:46 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk niet mijn intentie, maar nu je het zegt toch weer wel .

Ik bedoel, hoe moet ik nou weten dat als iemand met me flirt, als ze::
- in het voorbijgaan altijd even omkijkt mijn richting uit;
- begint te glimlachen als ze me ziet ;
- dan snel haar hoofd wegdraait;
- gaat vragen of ik een boodschap aan een kennis van me kan doorgeven, die nota bene bij haar in de klas zat....

Nee, dan ben je als vrouw echt niet duidelijk genoeg .
ik geloof dat ik te duidelijk flirt
ik hoop dat dat geen afknapper is maar ja

zo zat ik vanmorgen heel zwoel in iemands ogen te staren.... zo zwoel geloof ik dat diegene stopte met praten en terug ging en ik moest vragen wat wou je ook al weer zeggen?
  Moderator vrijdag 14 september 2007 @ 23:02:55 #19
42184 crew  DaMart
pi_53185512
Als iemand mij te lang aan blijft kijken, ga ik denken dat er iets tussen mijn tanden zit of zo.
pi_53186086
nee het was echt een heerlijk momentje van staar en terugstaren
pi_53186261
In een disco als je aan het dansen bent. Nog geen woord gezegd en elkaar continue in de ogen kijken terwijl je net een paar centimeter van haar afstaat. Hemels...
A little bit hateful
pi_53186333
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
In een disco als je aan het dansen bent. Nog geen woord gezegd en elkaar continue in de ogen kijken terwijl je net een paar centimeter van haar afstaat. Hemels...
nu heb ik al helemaal zin om te gaan stappen
pi_53186420
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
LOL!! Als je dan net zo kijkt als op je tweede pica, zou ik toch wel naar de vloer staren uit verlegenheid en om even OT te blijven en te refereren naar de TT, ik flirt nu niet, maar geef aan dat ik verlegen word wanneer sommige mensen die me indringend aankijken.
pi_53186503
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:32 schreef MNR het volgende:

[..]

LOL!! Als je dan net zo kijkt als op je tweede pica, zou ik toch wel naar de vloer staren uit verlegenheid.
neeeeeeej! spanning opbouwen!

dat is pas flirten *zwijmel*
pi_53186509
quote:

[..]

LOL!! Als je dan net zo kijkt als op je tweede pica, zou ik toch wel naar de vloer staren uit verlegenheid.
jij wel ja
There is no other!
pi_53186571
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:34 schreef liefie_ het volgende:
neeeeeeej! spanning opbouwen!

dat is pas flirten *zwijmel*
Nou, er is op zo'n moment al genoeg spanning bij mij Duurt dan wel ff voordat ik weer durf te kijken (niet meteen iig!). En word al helemaal overdonderd als ie dan ook nog tegen me begint te praten..
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:34 schreef Cyberdogg het volgende:
jij wel ja
^ ?
pi_53186631
quote:

[..]

Schattig dat je dat toegeeft. Daar hou ik wel van.
There is no other!
  FOK!fotograaf vrijdag 14 september 2007 @ 23:50:57 #28
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53186973
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:12 schreef Shitonya het volgende:
Flirten terwijl je een partner hebt is volslagen belachelijk. Als je vrijgezel bent en je hebt een prooi op het oog is het dood normaal, maar als je het doet, terwijl je een relatie hebt, dan mis je toch echt iets in je eigen relatie. Waarom flirten als het je niets oplevert, behalve de aandacht. Aandacht die je overigens ook bij je partner kunt halen mits je nog niet op hem/haar bent uitgekeken. Flirten om te kijken of je "het" nog hebt is cliché en absurd. Je hebt "het" namelijk al: je vriend(in). Als je daar geen voldoening uit kunt halen dan maak je het uit en kun je weer als een losgeslagen stier ( of koe..) rondflirten.
Nog steeds verbitterd? Beetje oud christelijke kijk op relaties? Je zit vast, dus mag je nooit meer naar een andere vrouw/man kijken . Zo'n instelling zou het juist in de hand werken .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_53188981
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:22 schreef dawg het volgende:
Flirten is leuk.
nog leuker als het van 2 kanten komt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 15 september 2007 @ 02:21:41 #30
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53189993
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:34 schreef liefie_ het volgende:
Soms wel, maar dat geldt net zo goed voor ons denk ik zo
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:49 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik geloof niet zo in dat soort dingen leren uit een boek
maar goed
Met jou kan ik praten
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:09:22 #31
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_53191631
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef liefie_ het volgende:
nee ik zeg niet dat je onaardig moet doen
maar als je van binnen voelt he ik vind dit niet leuk / ik ben hier niet van gedient / k wil hier niet in mee gaan dan straal je dat uit (en dan bedoel ik niet dat je met een nukkig gezicht ergens zit maar wel dat je lachjes om de dubbelzinnige grapjes bv echt als een boer met kiespijn zijn ik noem maar iets of je zult er dan onbewust op letten dat je in een groep bv niet te vaak naast hem komt te zitten)
als je van binnen voelt he dit is lekker dat geflirt ookal wil ik er niks mee of he leuk deze aandacht dan zul je dat onbewust uitstralen (en het woordje onbewust geeft al aan ik ben ook niet van alles op de hoogte maar ik noem maar iets: als hij bv zegt wat een leuke trui heb je aan! uitgaande van wat je van binnen voelt zal je ow dankjewel elke keer anders klinken!)
Hoodfletters, punten, komma's, grammatica...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_53193386
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

inhoud, inhoud, inhoud...
pi_53199237
Flirten met winkelpersoneel vind ik ook altijd zo verneukeratief. Zeker als je vaker in een zaak komt en makkelijk herkenbaar bent. Je weet nooit of je nou sjans hebt of ze je die trui proberen aan te smeren.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:14:27 #34
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53199552
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:57 schreef SuperMocio het volgende:
Flirten met winkelpersoneel vind ik ook altijd zo verneukeratief. Zeker als je vaker in een zaak komt en makkelijk herkenbaar bent. Je weet nooit of je nou sjans hebt of ze je die trui proberen aan te smeren.
Is een beetje je baan ook om aardig te doen dan, dus je kunt idd nergens vanuit gaan.. Dat kun je eigenlijk sowieso niet, sommige mensen zijn al helemaal overdonderd als iemand es aardig doet
pi_53199585
en sommige mensen zijn gewoon flirts
van die mensen die al met je flirten voor ze het zelf door hebben
die mag ik wel eerlijk gezegd
pi_53199741
En sommige mensen zijn gewoon potentiëel sexmateriaal, niets meer en niets minder.

Of moet ik dat even herformuleren en romantiseren voor de vrouwen alhier die niet gecharmeerd zijn van zulke directe, doch realistische, uitlatingen?
  FOK!fotograaf zaterdag 15 september 2007 @ 17:25:13 #37
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53199760
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:51 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Wel grappig. Bijna hetzelfde als mijn kijk op vrouwen. Er kan best een hoop inhoud zijn, maar als ze niet de moeite neemt om ook wat meer representatief of op de simpele details te letten, dan haalt het het toch niet als iemand die de kleine moeite neemt om even iets meer effort ergens in te stoppen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_53199780
nee hoor voor mij niet
ik wou dat ik weer eens wat sexmateriaal tegen kwam
(bij voorkeur dan iemand die mij ook sexmateriaal vind)
ik word ondertussen wel gek van mn erotisch getinte dromen elke nacht!
pi_53199800
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:26 schreef liefie_ het volgende:
nee hoor voor mij niet
De wanhoop nabij.
pi_53199881
inderdaad

nee dat is lichtelijk overdreven hoewel ik gok dat mijn onderbewustzijn me misschien wel iets duidelijk probeert te maken
  FOK!fotograaf zaterdag 15 september 2007 @ 17:42:48 #41
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53200120
quote:
nee hoor voor mij niet
Kwestie van PM
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:44:06 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53200153
Vraagje he. Schoot me vanmiddag ineens te binnen.
Zou er markt zijn voor een 'singles' tijdschrift? Zou je het kopen? Een beetje zoals dit topic, maar dan naast de Libelle .
KuikenGuppy
pi_53200200
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:42 schreef freud het volgende:

[..]

Kwestie van PM
lang leven de pm functie!
sinds die er is, is het leven een stuk simpeler
pi_53200203
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef Burdie het volgende:
Zou er markt zijn voor een 'singles' tijdschrift? Zou je het kopen? Een beetje zoals dit topic, maar dan naast de Libelle .
nee
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:53:13 #45
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53200357
Hoera, ik kan eindelijk weer in deze reeks posten.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:55:10 #46
11923 I.R.Baboon
pi_53200393
En, het goede nieuws is dat ik afgelopen week niet eens heel veel gedronken heb, maar wel veel gelezen.
pi_53200487
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:24 schreef OldJeller het volgende:
Of moet ik dat even herformuleren en romantiseren voor de vrouwen alhier die niet gecharmeerd zijn van zulke directe, doch realistische, uitlatingen?
Hè Jeller, wat zouden we zonder jou moeten, de man die de beentjes van alle vrouwen weer op grond plaatst

Kun jij eigenlijk wel smoothtalken?
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:25 schreef freud het volgende:
Wel grappig. Bijna hetzelfde als mijn kijk op vrouwen. Er kan best een hoop inhoud zijn, maar als ze niet de moeite neemt om ook wat meer representatief of op de simpele details te letten, dan haalt het het toch niet als iemand die de kleine moeite neemt om even iets meer effort ergens in te stoppen.
Ik moest lachen hoe ver je in analogieen kunt denken, schitterend
quote:
Nopes. Als er een aanvullend gedeelte bij zou zijn, interactief op een forum of website, wellicht wel. Nou ja, ik kijk alleen maar hoe ik dat door zou trekken om het 'aan de man' te brengen. Tijdschrift alleen dekt de lading niet meer
pi_53200703
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef MNR het volgende:

[..]

Hè Jeller, wat zouden we zonder jou moeten, de man die de beentjes van alle vrouwen weer op grond plaatst

Kun jij eigenlijk wel smoothtalken?
Als we hier discussiëren over het single leven dan kan de smoothtalk achterwege gelaten worden.

Hier hoef ik toch niemand te versieren?
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:13:28 #49
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53200829
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef MNR het volgende:
Nopes. Als er een aanvullend gedeelte bij zou zijn, interactief op een forum of website, wellicht wel. Nou ja, ik kijk alleen maar hoe ik dat door zou trekken om het 'aan de man' te brengen. Tijdschrift alleen dekt de lading niet meer
Tijdschriften zijn toevallig wel heel erg hot momenteel, vooral de lifestyle-tijdschriften. Dus waarom geen lifestyle-tijdschrift voor vrijgezellen?
KuikenGuppy
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:15:40 #50
11923 I.R.Baboon
pi_53200881
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Tijdschriften zijn toevallig wel heel erg hot momenteel, vooral de lifestyle-tijdschriften. Dus waarom geen lifestyle-tijdschrift voor vrijgezellen?
Dat bestaat al een paar jaar. Of het heeft iig een paar jaar bestaan. Het heet(te) "s1ngle".
pi_53200889
nou bij mij zijn ze niet bepaald hot
ja toen ik 17 was of zo las ik vaak de cosmo maar dat hoeft van mij nu ook niet meer
volkskrant magazine vind ik nog wel eens leuk om te lezen
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:27:13 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53201088
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat bestaat al een paar jaar. Of het heeft iig een paar jaar bestaan. Het heet(te) "s1ngle".
Ah, we hebben te maken met een kenner.
KuikenGuppy
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:28:17 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53201117
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, ik kan eindelijk weer in deze reeks posten.
Ai, ik snap nu pas wat je met deze opmerking bedoelt. Ik dacht dat er iets mis was met je pc ofzo, dat het daardoor eerst niet kon.
Overigens kan je hier als niet-single ook prima posten. .
KuikenGuppy
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:28:56 #54
11923 I.R.Baboon
pi_53201128
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ah, we hebben te maken met een kenner.
Ik zag het altijd staan, maar ben nooit in de verleiding gekomen om het ook daadwerkelijk te kopen (wat ook vast met mijn relationele status te maken had).
  FOK!fotograaf zaterdag 15 september 2007 @ 18:35:17 #55
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53201227
quote:
Playboy, Hustler, seventeen, need I go on?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_53201686
Sowieso: Tijdschriften

(ok... ik kijk best graag in een FHM though... maar ik koop zelf echt nooit een tijdschrift)
pi_53201711
ja maar zelfs ik kijk graag in een FHM
maar dat is gewoon verstand op nul
pi_53201748
Steengoede artikelen altijd idd.
A little bit hateful
pi_53201794
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:35 schreef freud het volgende:

[..]

Playboy, Hustler, seventeen, need I go on?
Sinds wanneer zijn die alleen voor de single
pi_53201878
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:03 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn die alleen voor de single
Niet, daarom zijn ze ook zo éxtra succesvol.
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:07:35 #61
88139 JoeyT
pi_53201881
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:51 schreef liefie_ het volgende:

[..]

De inhoud komt ook goed over als je 1 zin maakt van tien regels...
pi_53201929
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:59 schreef liefie_ het volgende:
maar dat is gewoon verstand op nul
Tijdschriften zijn merendeels voor het verstand op nul. Als iets meer aandacht vereist, dan is een tijdschrift meestal te licht (tenzij het specifiek om actualiteit gaat).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:14:40 #63
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53202028
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:06 schreef MNR het volgende:
Andere visie: verder denk ik ook dat als je keer op keer bij jezelf merkt dat je maar blijft flirten het ook te maken heeft met angst om jezelf te hechten aan de ander. Vermoed zelfs dat als je heel hard met flirt met anderen, je eigenlijk emotioneel verwijderd bent van je eigen partner. Want als je daar alles hebt wat je hartje begeeft qua warmte, veiligheid en zo.. dan heb je als vanzelfsprekend geen behoefte om aandacht te krijgen/zoeken bij anderen.

Flirteren daarentegen om de spanning op te zoeken, vind ik ook geen verkeerde instelling. Beetje proeven, aftasten. Kan me best voorstellen dat als je al een lange tijd in een relatie zit en je komt dit tegen, dat je daar even van wilt genieten. Bovendien, ik ga ervan uit dat ik dan ook op een bepaald punt (weer) realiseer wat ik heb, en die waardering ook weer positief om kan zetten in mijn relatie. Ook niets mis mee.
Still.. I don't agree. Maar goed, ieder zijn mening.
pi_53206096
Okay, hoop dat er nog iemand in de buurt is. Ik ga vanavond iets doen, wat ik nog nooit eerder heb gedaan. Het zou zomaar kunnen dat ik vanavond ga zoenen met een kerel and nothing more than that. Voor ieder ander misschien doodnormaal, maar ik heb nog nooit met een kerel gezoend 'just for fun'. Vanavond een feest en daarna gaan we de stad in, is een kerel bij (hij heeft me nu al gesmst) met wie ik in het verleden een aantal keer flink spanning heb gehad. Heb alleen nooit met hem gezoend, omdat ik daar niets voor voelde. Was natuurlijk wel hard, wel met hem dansen en zo, maar uiteindelijk wel hard afwijzen.

Goed, vanavond lijk ik wel geinteresseerd te zijn om te zoenen, maar ook niet meer dan dat. Ik heb nl. angst voor opdringerige mannen.. en dat is ook de reden waarom ik eerst altijd heel afwachtend en terughoudend ben. Iemand een tip hoe je hiermee (opdringerige mannen) om kunt gaan? (dat is een oprechte vraag).

Enne.. Shitonya, meid, je schrijft "still" maar het was helemaal niet mijn intentie om je te overtuigen of je visie aan het ombuigen. Ik pikte gewoon je stelling eruit. Van mij mag je zijn wie je wilt
pi_53206384
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef MNR het volgende:
Okay, hoop dat er nog iemand in de buurt is. Ik ga vanavond iets doen, wat ik nog nooit eerder heb gedaan. Het zou zomaar kunnen dat ik vanavond ga zoenen met een kerel and nothing more than that. Voor ieder ander misschien doodnormaal, maar ik heb nog nooit met een kerel gezoend 'just for fun'. Vanavond een feest en daarna gaan we de stad in, is een kerel bij (hij heeft me nu al gesmst) met wie ik in het verleden een aantal keer flink spanning heb gehad. Heb alleen nooit met hem gezoend, omdat ik daar niets voor voelde. Was natuurlijk wel hard, wel met hem dansen en zo, maar uiteindelijk wel hard afwijzen.

Goed, vanavond lijk ik wel geinteresseerd te zijn om te zoenen, maar ook niet meer dan dat. Ik heb nl. angst voor opdringerige mannen.. en dat is ook de reden waarom ik eerst altijd heel afwachtend en terughoudend ben. Iemand een tip hoe je hiermee (opdringerige mannen) om kunt gaan? (dat is een oprechte vraag).

Enne.. Shitonya, meid, je schrijft "still" maar het was helemaal niet mijn intentie om je te overtuigen of je visie aan het ombuigen. Ik pikte gewoon je stelling eruit. Van mij mag je zijn wie je wilt
ik heb je al eens uitgelegt hoe het werkt met van binnen voelen en uitstralen

(en in dit specifieke geval: als jij uitstraalt ow nee ik hoop dat ze niet opdringerig worden hoor oeh ik zou niet weten wat ik dan moet doen he bah ik hoop echt enz enz
wat je dus krijgt zijn van die mannen die je angst "ruiken" en denken hey daar kan ik lekker overheen donderen! easy as that)
pi_53206424
Een opdringerige man... dat heb je als vrouw toch binnen 10 seconden door denk ik zo?
pi_53206497
Wat maakt deze kerel leuk genoeg om mee te zoenen terwijl hij opdringerig is? Valt er niet iemand beter te strikken voor zulks een snood plan? Of is dit een kauwgom situatie?
pi_53206575
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:07 schreef liefie_ het volgende:
ik heb je al eens uitgelegt hoe het werkt met van binnen voelen en uitstralen

(en in dit specifieke geval: als jij uitstraalt ow nee ik hoop dat ze niet opdringerig worden hoor oeh ik zou niet weten wat ik dan moet doen he bah ik hoop echt enz enz
wat je dus krijgt zijn van die mannen die je angst "ruiken" en denken hey daar kan ik lekker overheen donderen! easy as that)
Nou, lieve schat, dan begrijp je me verkeerd, het is niet dat een kerel over me heen loopt, ik kan heel goed mondig mijn grenzen aangeven. Ik probeer juist meer nuance erin te zoeken. En kan nou niet echt uit je post opmaken dat je begrip op wilt brengen voor mijn positie. Ben zelf ook slim genoeg om dat te begrijpen. Ben me ook bewust van mijn tegenstijdigheid, maar aan je reactie heb ik niet veel.

Uitstralen, handelen en guldenmiddenweg zoeken zijn verschillende dingen. Snap je wat ik wil zeggen?
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:17:46 #69
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53206634
quote:

Uhh ik denk dat zoenen die opdringerigheidsmachine wel in beweging zal zetten Als jij daarmee weg wilt gaan komen moet je het er gewoon letterlijk van tevoren bij zeggen ofzo, denk ik
pi_53206653
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:08 schreef Xeanor het volgende:
Een opdringerige man... dat heb je als vrouw toch binnen 10 seconden door denk ik zo?
Ik niet.. ik ben weleens verrast. Voorbeeld: was de hele avond met een kerel aan het dansen, echt gelachen en zo. Op een gegeven moment merkte ik dat hij me wilde zoenen, toen gaf ik aan dat ik dat niet wilde. Dat ik dat helemaal niet wilde. Lijkt me duidelijk genoeg. Aan het einde van de avond, probeert hij het toch nog een keer. En dan zeg ik: "ik had toch gezegd dat ik dat niet wil?".
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:12 schreef SuperMocio het volgende:
Wat maakt deze kerel leuk genoeg om mee te zoenen terwijl hij opdringerig is? Valt er niet iemand beter te strikken voor zulks een snood plan? Of is dit een kauwgom situatie?
Wat is een kauwgom situatie, haha!

Hij is wel leuk genoeg om mee te zoenen ja
Als hij daarna te opdringerig wordt niet nee..
pi_53206662
ja maar als je zelf al weet wat je moet doen? waaorm kom je het dan hier vragen?
wij kunnen het toch niet voor je gaan doen? behalve herhalen wat je moet doen en dat vind ik een beetje nutteloos worden eerlijk gezegd
pi_53206701
Rol met je ogen, zeg "Tsk ughrrrr like whatevah" en loop gewoon weg.
A little bit hateful
pi_53206745
ja en als ik toch bezig ben...
ik vind persoonlijk dat je je nogal slachtofferig opstelt de laatste paar dagen...
zo van ja en dan ben ik gewoon aan t dansen en dan wil ie me kussen! he bah
of: waarom flirt iedereen met een vriendin toch met me ~diepe zucht~
ik kan me moeilijk voorstellen dat je dit zo vaak overkomt als jij echt niks doet om ze aan te moedigen

en no offence naar de mannen hier, maar als jij de avond met een jongen staat te dansen en sjansen die je dan wil zoenen en jij zegt nee maar gaat verder met dansen en sjansen... mannen zijn van het type nee betekend ja dus je kunt niet van ze verwachten dat ze (zonder verandering in jou gedrag en alleen het: nee ik wil echt niet met je zoenen hoor! ) dat snappen
pi_53206758
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:19 schreef liefie_ het volgende:
ja maar als je zelf al weet wat je moet doen? waaorm kom je het dan hier vragen?
wij kunnen het toch niet voor je gaan doen? behalve herhalen wat je moet doen en dat vind ik een beetje nutteloos worden eerlijk gezegd
Ik vraag me simpelweg af hoe anderen daar mee omgaan. Vind het ook lastig om duidelijk te omschrijven. Bedoel het niet verkeerd.
pi_53206795
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:18 schreef MNR het volgende:

Ik niet.. ik ben weleens verrast. Voorbeeld: was de hele avond met een kerel aan het dansen, echt gelachen en zo.
Klinkt alsof het gezellig was.
quote:
Op een gegeven moment merkte ik dat hij me wilde zoenen, toen gaf ik aan dat ik dat niet wilde. Dat ik dat helemaal niet wilde.
Ok, je hebt dat waarschijnlijk dus niet duidelijk laten merken aan die gozer door de avond heen, of hij is gewoon debiel.
quote:
Lijkt me duidelijk genoeg.
Als je het recht zo in zijn gezicht zegt, dan is het wel duidelijk ja.
quote:
Aan het einde van de avond, probeert hij het toch nog een keer. En dan zeg ik: "ik had toch gezegd dat ik dat niet wil?".
Tsja... dat is wmb nog wel wat meer dan opdringerig.
pi_53206811
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik vraag me simpelweg af hoe anderen daar mee omgaan. Vind het ook lastig om duidelijk te omschrijven. Bedoel het niet verkeerd.
ik zeg ook niet dat je het verkeerd bedoeld

maar ik persoonlijk heb eigenlijk weinig van doen met opdringerige mannen omdat ik gewoon vanaf het eerste moment heel duidelijk ben (en nee dat betekend niet dat ik een bitch ben)
pi_53206889
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:24 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik gewoon vanaf het eerste moment heel duidelijk ben (en nee dat betekend niet dat ik een bitch ben)

Niks irritanter dan meisjes die 24/7 lief en alles tegen je doen en als je dan vraagt of ze eens me je uit wil (whatever) opeens iets hebben van "WTF? NEE MAN!"
pi_53206927
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:27 schreef Xeanor het volgende:

[..]

[afbeelding]

Niks irritanter dan meisjes die 24/7 lief en alles tegen je doen en als je dan vraagt of ze eens me je uit wil (whatever) opeens iets hebben van "WTF? NEE MAN!"
idd
jongen aan het huilen om dat ze niet mee wil, meisje verontwaardigd om dat hij het durfde te vragen
daar heeft dus niemand iets aan
pi_53206963
quote:
Weet niet of ik nu hierom moet huilen of lachen.

Vrouwen. Plannen. Alles.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2007 22:32:05 ]
pi_53206969
'Hey Annie, well, look at you!
Is that a new boy stuck on your shoe?
Come on Annie, how is it so?
You've always got a new bubble to blow

-I'm gonna tell you how it's gonna get done
I'm just a girl that's only chewing for fun
You spit it out when all the flavour has gone
Wrap him round your finger like you're playing with gum'

Overigens zou je natuurlijk gewoon kunnen doen zoals sommige vrouwen wel eens deden waar ik voor de lol een avondje mee gezoend heb: het als niet ter zake doen afdoen en verder doen alsof je neus bloedt. Afknapper genoeg. Maar goed, ik ben niet iemand die dan vervolgens nog gaat zitten doorzagen bij iemand die mij blijkbaar niet leuk genoeg vind.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:36:18 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53207060
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:18 schreef MNR het volgende:
... Voorbeeld: was de hele avond met een kerel aan het dansen...
Meid, waarom denk je dat een kerel de hele avond met je danst? Omdat hij zo'n fan is van dansen, omdat hij 'nieuwe vrienden wil maken'? En dan het gore lef dat 'ie je probeert te zoenen .
KuikenGuppy
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:37:29 #82
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53207093
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Waarschijnlijk eentje uitzoeken waarvan van tevoren niet bekend is dat ie opdringerig gaat zijn
En het blijft zoiets van als jij je plezier wilt moet je de risico's (dat hij meer verwacht) die erbij komen ook aankunnen, denk ik

Opdringerige mensen zijn grappig om vanaf de zijlijn bezig te zien trouwens
pi_53207101
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Meid, waarom denk je dat een kerel de hele avond met je danst? Omdat hij zo'n fan is van dansen, omdat hij 'nieuwe vrienden wil maken'? En dan het gore lef dat 'ie je probeert te zoenen .
ja dat bedoel ik!
pi_53207125
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:29 schreef liefie_ het volgende:

[..]

idd
jongen aan het huilen om dat ze niet mee wil, meisje verontwaardigd om dat hij het durfde te vragen
daar heeft dus niemand iets aan
Mja... ik had het laatst dus, en ik begrijp er nog steeds niets van. Overigens zat ik er niet om te huilen maar ik vond het echt enorm vreemd, altijd lief en aardig doen en als het dan nét ietsje persoonlijker wordt, is het opeens alsof ze een lijk heeft gezien? Heb nou al 3 maanden geen woord tegen haar gezegd, maar ik vraag me toch of, wat gaat er in zo iemand om? Ik begrijp er werkelijks geen zak van. (ja dit was allemaal real-life, ze heeft niet eens msn oid.)
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:39:17 #85
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53207138
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Kweenie, dansen is ook wel !
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:40:58 #86
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53207176
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:38 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Mja... ik had het laatst dus, en ik begrijp er nog steeds niets van. Overigens zat ik er niet om te huilen maar ik vond het echt enorm vreemd, altijd lief en aardig doen en als het dan nét ietsje persoonlijker wordt, is het opeens alsof ze een lijk heeft gezien? Heb nou al 3 maanden geen woord tegen haar gezegd, maar ik vraag me toch of, wat gaat er in zo iemand om? Ik begrijp er werkelijks geen zak van.
Die heeft dat vast ook met andere mannen gehad, vandaar misschien die extreme reactie zodra jij persoonlijker werd?
pi_53207188
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:38 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Mja... ik had het laatst dus, en ik begrijp er nog steeds niets van. Overigens zat ik er niet om te huilen maar ik vond het echt enorm vreemd, altijd lief en aardig doen en als het dan nét ietsje persoonlijker wordt, is het opeens alsof ze een lijk heeft gezien? Heb nou al 3 maanden geen woord tegen haar gezegd, maar ik vraag me toch of, wat gaat er in zo iemand om? Ik begrijp er werkelijks geen zak van.
dat zijn (oke dit is mijn mening maar ik gok dat ik dicht in de buurt van de waarheid ga komen) onzekere meisjes die de glimlachjes van jongens nodig hebben om zich goed te voelen en je dus alleen maar gebruiken (sorry)

(en dat huilen was maar om het lekker zwart wit te maken hoor )
pi_53207271
Ja wij mannen gaan ook altijd naar de disco om samen in een kringetje met de mannen onder elkaar lekker te dansen. Joehoe jippie lekker!

Nah, dansen is wel leuk, maar dansen met een leuke vrouw is natuurlijk leuker
A little bit hateful
pi_53207272
Okay, heb alle reacties gelezen (duidelijk, helder, kan er wat mee), waarvan ik deze toch wel het leukste vond:
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:20 schreef Liquidootje het volgende:
Rol met je ogen, zeg "Tsk ughrrrr like whatevah" en loop gewoon weg.
LOL!!!
Als ik erg melig ben, ga ik die toepassen

Maar kan me het meeste vinden in de reactie van SuperMocio. Zoals ik al zei: ik ben dit echt niet gewend, daarom vroeg ik me gewoon af hoe anderen dat aanpakken en ermee omgaan.

Ga nu lekker dansen en uit mijn dak! Fijne avond allen!
pi_53207290
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef Nexie het volgende:

[..]

Die heeft dat vast ook met andere mannen gehad, vandaar misschien die extreme reactie zodra jij persoonlijker werd?
Uhh, ik denk het niet, ik kwam er later achter dat het nogal een grijze muis is, gaat nooit uit ed.
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:41 schreef liefie_ het volgende:

[..]

dat zijn (oke dit is mijn mening maar ik gok dat ik dicht in de buurt van de waarheid ga komen) onzekere meisjes die de glimlachjes van jongens nodig hebben om zich goed te voelen en je dus alleen maar gebruiken (sorry)

(en dat huilen was maar om het lekker zwart wit te maken hoor )
Onzeker: ontiegelijk. Mij gebruiken: denk het niet, ik was degene die contact zocht.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:46:58 #91
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53207323
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:44 schreef MNR het volgende:
Okay, heb alle reacties gelezen (duidelijk, helder, kan er wat mee), waarvan ik deze toch wel het leukste vond:
[..]
Ga nu lekker dansen en uit mijn dak! Fijne avond allen!
Psh, doe maar zo. Voor advies zijn we goed genoeg maar als er uit daken gegaan wordt is het broeder/zusterschap ver te zoeken!

Ik ben benieuwd hoe je het er vanaf brengt met je zojuist verkregen slechte karma
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:45 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Uhh, ik denk het niet, ik kwam er later achter dat het nogal een grijze muis is, gaat nooit uit ed.
Arme meid, denkt ze eindelijk iemand gevonden te hebben waar ze mee overweg kan, wil ie meteen meer

Ik denk wel dat vrouwen eerder aardig doen zonder bijbedoelingen, bij mannen is dat een zeldzaam verschijnsel
pi_53207355
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:45 schreef Xeanor het volgende:

[..]

[..]

Onzeker: ontiegelijk. Mij gebruiken: denk het niet, ik was degene die contact zocht.
met gebruiken bedoel k dan ook meer zich voeden met je glimlachjes en flirtjes om zich beter te voelen en daar niet op doorgaan omdat dat niet is wat ze van je wil hebben (alleen de lachjes heeft dit type nodig)
pi_53207416
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:48 schreef liefie_ het volgende:

[..]

met gebruiken bedoel k dan ook meer zich voeden met je glimlachjes en flirtjes om zich beter te voelen en daar niet op doorgaan omdat dat niet is wat ze van je wil hebben (alleen de lachjes heeft dit type nodig)
Oookaaayy.... en hoe komt dit typetje dan óóit aan een vriend? (heeft ze ook nog nooit gehad)

Of is ze gewoon lesbisch? (zou eigenlijk bestwel kunnen)

Ik kies ook altijd de verkeerde uit.
pi_53207506
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:50 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Oookaaayy.... en hoe komt dit typetje dan óóit aan een vriend? (heeft ze ook nog nooit gehad)

Of is ze gewoon lesbisch? (zou eigenlijk bestwel kunnen)

Ik kies ook altijd de verkeerde uit.
jeetje ik heb er niet voor gestudeerd dus ik doe ook alleen maar gokjes dus don't shoot me if I'm wrong!
maar nee ze is niet lesbisch, als ze op vrouwen zou vallen zou ze daar het zelfde probleem hebben dat ze nu met mannen heeft
en imo komt dit typje pas aan de man als ze eens een keertje goed op zichzelf reflecteert
pi_53207512
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:46 schreef Nexie het volgende:
Psh, doe maar zo. Voor advies zijn we goed genoeg maar als er uit daken gegaan wordt is het broeder/zusterschap ver te zoeken!
Hehe...
quote:
Ik ben benieuwd hoe je het er vanaf brengt met je zojuist verkregen slechte karma
Ws niet veel anders.. ben een knuffelig type. Maar ga me in ieder geval niet laten beperken door de wensen van een ander
pi_53207583
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:54 schreef liefie_ het volgende:

[..]

jeetje ik heb er niet voor gestudeerd dus ik doe ook alleen maar gokjes dus don't shoot me if I'm wrong!
*shoot*
quote:
maar nee ze is niet lesbisch, als ze op vrouwen zou vallen zou ze daar het zelfde probleem hebben dat ze nu met mannen heeft
Scherp... daar had ik nog niet aan gedacht.
quote:
en imo komt dit typje pas aan de man als ze eens een keertje goed op zichzelf reflecteert
"op zichzelf reflecteert".... wat moet ik me daarbij voorstellen?
pi_53207618
ja sorry mn nederlandsis bagger dat had je vast al wel gemerkt
mn inzichten daar in tegen

ik bedoel dus: nadenkt over zichzelf
pi_53207768
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:00 schreef liefie_ het volgende:
ja sorry mn nederlandsis bagger dat had je vast al wel gemerkt
mn inzichten daar in tegen

ik bedoel dus: nadenkt over zichzelf
Nadenkt... dus als ze straks al ver in de 20 is denkt ze opeens: "oh shit, ik ben nog steeds single, en zo onzeker als wat, wat moet ik nouhou!?!?!?! "
pi_53207826
ja ik weet niet hoe oud ze is als ze er achter komt en of ze nouhou zegt

misschien komt ze nog ooit eerder aan de man maar dan kan ik me niet zo goed voorstellen hoe dat een gezonde volwassen relatie moet zijn maar ja
  zaterdag 15 september 2007 @ 23:18:46 #100
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53208014
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:09 schreef liefie_ het volgende:

misschien komt ze nog ooit eerder aan de man maar dan kan ik me niet zo goed voorstellen hoe dat een gezonde volwassen relatie moet zijn maar ja
Nee maar dat vraag ik me bij zoveel mensen af Soort zoekt soort, I guess.
pi_53208030
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:09 schreef liefie_ het volgende:

Achja het was voor mij al case closed 3 months ago. ... wat saaie zaterdagavonden al niet met je doen
pi_53208098
james bond is op tv hoor niks saai
pi_53209300
Oeh, ja
pi_53209367
om het toch weer even on topic te maken

als de mannen hier nog flirt tips willen: kijk naar roger moore (als james bond is ie goed maar als the saint nog beter!)
pi_53210119
quote:
Op zondag 16 september 2007 00:12 schreef liefie_ het volgende:
om het toch weer even on topic te maken

als de mannen hier nog flirt tips willen: kijk naar roger moore (als james bond is ie goed maar als the saint nog beter!)
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_53210186
echt waar! die man heeft charme! en kan geweldig flirten!
het is misschien wat ouderswetsch maar I prefer that any day over het moderne hey chickie! psssst pssssssssst!
pi_53210345
quote:
Op zondag 16 september 2007 00:47 schreef liefie_ het volgende:
echt waar! die man heeft charme! en kan geweldig flirten!
het is misschien wat ouderswetsch maar I prefer that any day over het moderne hey chickie! psssst pssssssssst!
Ach Roger Moore is wel een charmante kerel, maar idd erg ouderwetsch .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_53210538
niks mis met een beetje old fashioned wooing
pi_53210560
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:04 schreef liefie_ het volgende:
niks mis met een beetje old fashioned wooing
Het is ook meer Engels om je als een gentleman te gedragen. Nederlanders zijn gewoon lompe boeren .
pi_53210634
misschien moeten we groepjes nederlandse mannen op cursus sturen in engeland
pi_53210724
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:09 schreef liefie_ het volgende:
Of moeten we vrouwen die gentlemans zoeken naar Engeland sturen .
pi_53210741
ja maar ff generaliseren: engelse mannen zijn vaak zo lelijk

en dan houden jullie weinig meer over he
pi_53210779
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:14 schreef liefie_ het volgende:
ja maar ff generaliseren: engelse mannen zijn vaak zo lelijk

en dan houden jullie weinig meer over he
het is grappig omdat het waar is (blijf hier aub)
pi_53210824
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:09 schreef liefie_ het volgende:
Zodat ze terug in Nederland over zich heen laten lopen door die hollandse vrouwen die ze dan maar een softie vinden.....
pi_53210889
charmant hoeft niet soft te zijn!
pi_53210994
In de juiste mix niet uiteraard. Overigens, wie wel eens programma's als 'the villa' heeft gezien denkt wel ff anders over britten en 'gentlemen'.
pi_53211088
oke laat ik het even veranderen dan:
britten uit de jaren '50/'60
  zondag 16 september 2007 @ 08:32:39 #118
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53213019
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:33 schreef liefie_ het volgende:
oke laat ik het even veranderen dan:
britten uit de jaren '50/'60
Dat is alsof je je ouders om advies vraagt
  Moderator zondag 16 september 2007 @ 10:37:13 #119
42184 crew  DaMart
pi_53213827
Ik kwam gisteren een heel mooi citaat tegen in een boek, dat ik jullie niet wilde onthouden:
quote:
De wereld is vol mensen die hun hele leven op zoek blijven naar het wonder van de liefde, zonder het ooit te zien. Het is heel simpel en vanzelfsprekend, maar onvindbaar voor wie ernaar zoekt. Het enige wat nodig is, is een andere kijk. Die kun je de mensen niet leren.
Ik denk dat hier zeker een kern van waarheid in zit. Hoe harder je zoekt naar liefde en een relatie, hoe kleiner de kans dat je het ook echt vindt.
pi_53214680
quote:
Op zondag 16 september 2007 08:32 schreef Nexie het volgende:

[..]

Dat is alsof je je ouders om advies vraagt
nou doe maar dan! het is waarschijnlijk al snel beter dan hoe het nu gaat (hoe wil jij je eitjes morgen vroeg? en dat soort onzin)
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:37 schreef DaMart het volgende:
Ik kwam gisteren een heel mooi citaat tegen in een boek, dat ik jullie niet wilde onthouden:
[..]

Ik denk dat hier zeker een kern van waarheid in zit. Hoe harder je zoekt naar liefde en een relatie, hoe kleiner de kans dat je het ook echt vindt.
jja aan de ene kant geloof ik daar heilig in omdat het vaak wel zo loopt, maar aan de andere kant vind ik het veel te onlogisch om waar te kunnen zijn! ik snap niet hoe dat zou werken en als ik het niet snap dan kan het niet
pi_53214874
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:22 schreef liefie_ het volgende:
ja en als ik toch bezig ben...
ik vind persoonlijk dat je je nogal slachtofferig opstelt de laatste paar dagen...
zo van ja en dan ben ik gewoon aan t dansen en dan wil ie me kussen! he bah
of: waarom flirt iedereen met een vriendin toch met me ~diepe zucht~
ik kan me moeilijk voorstellen dat je dit zo vaak overkomt als jij echt niks doet om ze aan te moedigen
Dan vertel ik nu even mijn kant van het verhaal, want mijn betijgen van slachtoffergedrag gaat me te ver.

Over die 2 mannen over wie ik vertelde; ik ben een open en spontaan persoon, ik ben ook vrij openlijk in het benaderen van mensen en toon ook snel interesse in iemand. That's my nature en ik denk niet dat het verkeerd is om zo in elkaar te zitten. Pas op het moment dat ik een signaal van iemand terugkrijg, ben ik me bewust dat ik bij die persoon rustiger aan moet doen.

Over 'opdringerige' mannen: ja, ze bestaan. Je kunt iemand een schaal met M&M's voorzetten en die persoon kan heel onbeheerst en gulzig die schaal op gaan eten, in 1 keer. En dat zie/ervaar ik soms ook bij mannen; geef ze 1 vinger en ze willen meteen je hele arm. Sta ik daar van tevoren niet bij stil, dan ben ik not amused. Wel, en achteraf gezien had ik de situatie over gisteravond goed ingeschat.

Kortom: weet niet waar je boosheid, irritatie vandaan komt, maar het heeft in ieder geval niets met mij te maken want ik stel geen onredelijke vragen. Zoals je ziet, zijn dit gewoon de woorden van een meid die ergens over nadenkt.
pi_53215079
ik ben niet boos of geirriteerd
ik geef alleen aan hoe je op mij over komt
want kom op zeg je bent 26 als je nu je basics in mannen gedrag nog niet onder de knie hebt
bv dat voorbeeld met die knul waar je dan de hele avond mee danst.... dat doet ie echt niet omdat de muziek zo leuk is
(sowieso staat 90% van de mensen in zo'n kroeg/discotheek weet ik waar je uit gaat daar om iemand te ontmoeten of te scoren)
  zondag 16 september 2007 @ 12:08:25 #123
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53215124
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:54 schreef MNR het volgende:

[..]
En dat zie/ervaar ik soms ook bij mannen; geef ze 1 vinger en ze willen meteen je hele arm. Sta ik daar van tevoren niet bij stil, dan ben ik not amused. Wel, en achteraf gezien had ik de situatie over gisteravond goed ingeschat.
Maar dat is dan niet echt jouw schuld dat hun karakter niet echt fijn is Je kunt ze erop wijzen en hopen dat ze veranderen.
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:43 schreef liefie_ het volgende:
nou doe maar dan! het is waarschijnlijk al snel beter dan hoe het nu gaat (hoe wil jij je eitjes morgen vroeg? en dat soort onzin)
Wat?! Beetje twijfelen aan mijn skills? Het karakter James Bond is ook op iemand gebaseerd...
  zondag 16 september 2007 @ 12:31:44 #124
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53215598
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:12 schreef liefie_ het volgende:

[..]

op jou ja?
nou ik hou wel van oudere mannen maar als dat zo is ben je toch echt iets te oud voor me
Dat zijn allemaal eeuwenoude doorgegeven familiegeheimen! Mijn voorouders sleurden al vrouwen rond aan hun tijgervelletje in plaats van hun haren. Hij hielp haar zelfs mee het tijgervelletje uit te zoeken! Yep, naast verleiders waren mijn voorouders ook een van de eerste metroseksuelen.
  zondag 16 september 2007 @ 13:01:51 #125
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53216242
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:54 schreef MNR het volgende:

[..]
Wel, en achteraf gezien had ik de situatie over gisteravond goed ingeschat.
Dus een goede afloop? Was het bijna vergeten te vragen
pi_53219426
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:08 schreef Nexie het volgende:
Maar dat is dan niet echt jouw schuld dat hun karakter niet echt fijn is Je kunt ze erop wijzen en hopen dat ze veranderen.
Eens, maar het is niet altijd even makkelijk om hier mee om te gaan.
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:01 schreef Nexie het volgende:
Dus een goede afloop? Was het bijna vergeten te vragen
Hahaha! Nou (sorry Jeller voor de romantiek de komende regels ) we hebben gedanst, gelachen en heerlijk geknuffeld. Eenmaal buiten gezoend. Je moet weten, hij heeft een brede schouderpartij en mooi, krachtig lijf en tilde me op en zoende me. Dat was *zo* romantisch

Daarna twee handen achter in mijn nek (was een zoen verder)... dat was echt wel ff genieten. Voelde me echt wel even helemaal prinses te rijk

Of het voor 1 avondje is, weet ik niet, maar was zeker leuk
  zondag 16 september 2007 @ 15:14:19 #127
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53219596
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:05 schreef MNR het volgende:

[..]

Eens, maar het is niet altijd even makkelijk om hier mee om te gaan.
[..]

Hahaha! Nou (sorry Jeller voor de romantiek de komende regels ) we hebben gedanst, gelachen en heerlijk geknuffeld. Eenmaal buiten gezoend. Je moet weten, hij heeft een brede schouderpartij en mooi, krachtig lijf en tilde me op en zoende me. Dat was *zo* romantisch

Daarna twee handen achter in mijn nek (was een zoen verder)... dat was echt wel ff genieten. Voelde me echt wel even helemaal prinses te rijk

Of het voor 1 avondje is, weet ik niet, maar was zeker leuk
Dit zijn nog eens leuke posts om hier terug te vinden Alleen nu is het weer twijfelen of het voor 1 avond was, daar gaat je plannetje!!
  Moderator zondag 16 september 2007 @ 16:09:45 #128
42184 crew  DaMart
pi_53221049
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:06 schreef liefie_ het volgende:

want kom op zeg je bent 26 als je nu je basics in mannen gedrag nog niet onder de knie hebt
En wat als je als man 27 bent en de basics in vrouwengedrag niet onder de knie hebt? Dat is dan weer wel acceptabel, toch?
  zondag 16 september 2007 @ 16:25:18 #129
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53221447
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:09 schreef DaMart het volgende:

[..]

En wat als je als man 27 bent en de basics in vrouwengedrag niet onder de knie hebt? Dat is dan weer wel acceptabel, toch?
Klinkt als tijd om in cursus te gaan! Inschrijven bij liefie_
  Moderator zondag 16 september 2007 @ 16:34:35 #130
42184 crew  DaMart
pi_53221632
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:25 schreef Nexie het volgende:

[..]

Klinkt als tijd om in cursus te gaan! Inschrijven bij liefie_
Hoe en tot wanneer kan ik inschrijven?
pi_53221687
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:09 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat betekent dat je gewoon onder de plak komt te zitten.
  Moderator zondag 16 september 2007 @ 16:41:24 #132
42184 crew  DaMart
pi_53221779
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:37 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Dat betekent dat je gewoon onder de plak komt te zitten.
Dat zou in ieder geval een goed begin zijn! Dan zou ik namelijk zowaar een keer een vriendin hebben ..

Overigens heb ik bedacht dat ik meer onder de mensen moet komen, en nadat ik nu al een paar maanden twemaal per week naar de sportschool ga (nooit gedacht dat ik dat ooit leuk zou gaan vinden ), ga ik vanaf woensdag 12 weken stijldansles volgen .
pi_53221880
het is algemeen bekend dat mannen zich wat minder snel ontwikkelen dus je hebt nog een jaartje of zo DaMart

stijldansen
dat heb ik zo lang gedaan! (en ik was ook niet slecht! maar toen deed ik allerlei soorten van dansen tot ik gebleseerd raakte) maar het is idd een goede manier om mensen te ontmoeten!
probeer anders ook eens salsa!
dat wil ik nog steeds gaan doen maar ja die blesuere helpt niet en al mn vriendinnen zijn blut
  Moderator zondag 16 september 2007 @ 16:49:59 #134
42184 crew  DaMart
pi_53221945
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:46 schreef liefie_ het volgende:
het is algemeen bekend dat mannen zich wat minder snel ontwikkelen dus je hebt nog een jaartje of zo DaMart
Ja, maar zelfs voor een man ben ik een behoorlijke laatbloeier. Wel eentje die vol in de knop zit, overigens .
quote:
stijldansen
dat heb ik zo lang gedaan! (en ik was ook niet slecht! maar toen deed ik allerlei soorten van dansen tot ik gebleseerd raakte) maar het is idd een goede manier om mensen te ontmoeten!
probeer anders ook eens salsa!
dat wil ik nog steeds gaan doen maar ja die blesuere helpt niet en al mn vriendinnen zijn blut
Ja, het is een cursus speciaal voor singles, en ik schat zo in dat er best wel eens een mannentekort (en dus vrouwenoverschot) zou kunnen zijn .

Maar ik kan me er nog niet echt een voorstelling van maken. Zo'n houten Klaas als ik ben die gaat stijldansen .
pi_53221967
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:37 schreef DaMart het volgende:
langs de andere kant, als je niets doet of onderneemt, gebeurt er ook niets hoor... als je gewoon een afwachtende houding aanneemt, kan je nog héél lang wachten
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_53221985
bij mij op dansles waren er altijd mannen te kort
dus die hadden dan 2 danspartners en dan moest je om en om
ik had een heeel knappe sterke

en de basis bij stijldansen is niet zo lastig vooral niet als man!
pi_53222003
en trouwens ik vind het ook een enorme pre als en man kan stijldansen! dan kan ie tenminste met me dansen!

mannen die dansen verdienen sowieso bonus punten
van die mannen die alleen aan de bar hangen met een biertje bah
  Moderator zondag 16 september 2007 @ 16:57:12 #138
42184 crew  DaMart
pi_53222122
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:50 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

langs de andere kant, als je niets doet of onderneemt, gebeurt er ook niets hoor... als je gewoon een afwachtende houding aanneemt, kan je nog héél lang wachten
Ja, ik weet er alles van. Heb jaren gedacht: 'Ach, die vriendin komt vanzelf wel', en ik bleef vervolgens achter mijn pv hangen. Nou ja, het resultaat is dat ik 27 ben en nog geen exen heb . Nou ja, voordeel daarvan is dan wel weer dat een toekomstige partner zich geen zorgen hoeft te maken dat er oude liefdes opbloeien en zo .

Maar goed, die afwachtende houding en dat veilige leventje in de anonimiteit ben ik dus aan het opgeven... maar goed, daar verder op in gaan is denk ik iets teveel van het (off topic) goede voor de Singlesreeks .
  Moderator zondag 16 september 2007 @ 17:03:15 #139
42184 crew  DaMart
pi_53222259
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:51 schreef liefie_ het volgende:
bij mij op dansles waren er altijd mannen te kort
dus die hadden dan 2 danspartners en dan moest je om en om
ik had een heeel knappe sterke

en de basis bij stijldansen is niet zo lastig vooral niet als man!
Ik word ook sterk... krijg zelfs spierballen nu ik aan het sporten ben .
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:52 schreef liefie_ het volgende:
en trouwens ik vind het ook een enorme pre als en man kan stijldansen! dan kan ie tenminste met me dansen!

mannen die dansen verdienen sowieso bonus punten
van die mannen die alleen aan de bar hangen met een biertje bah
Tja, ik heb nu ook zoiets van: 'als ik er niets aan vind, dan stop ik na 12 lessen, maar heb ik in ieder geval wat basisbeginselen geleerd.'

En nogmaals, ik doe het vooral om nieuwe mensen te leren kennen. En dat hoeft niet per se DE vrouw van mijn dromen te zijn of zo. Ik ben al tevreden als ik mijn vriendengroep wat kan uitbreiden, of in ieder geval wat wat nieuwe mensen ken om mee op stap te gaan en zo.
pi_53222403
ik vind ook (god wat ben ik ouderwets geloof ik ) dat iedereen de basis moet kennen van het stijldansen
  zondag 16 september 2007 @ 17:21:01 #141
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53222677
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, maar zelfs voor een man ben ik een behoorlijke laatbloeier. Wel eentje die vol in de knop zit, overigens .
[..]

Ja, het is een cursus speciaal voor singles, en ik schat zo in dat er best wel eens een mannentekort (en dus vrouwenoverschot) zou kunnen zijn .

Maar ik kan me er nog niet echt een voorstelling van maken. Zo'n houten Klaas als ik ben die gaat stijldansen .
Ga ervoor! Ik heb ook tijd lang gehad dat ik dat soort dingen graag wilde doen maar niet deed. Het grappige is dat het vrijwel nooit tegenvalt als je het gaat doen. En ook al valt het tegen, dan stop je gewoon
Zorg wel dat je het ook echt zelf wilt en dan geef je vanzelf de nodige inzet om het te leren. Ga bijvoorbeeld niet puur en alleen om mensen te ontmoeten ofzo, denk niet dat je dan echt geniet. Wel leuk dat het een singles groep is trouwens, dat zal de drempel voor veel mensen verlagen. Iedereen leert elkaar dan pas net kennen enzo

Pluspunten!
pi_53223069
Stijldansen is prachtig en zeker een vereiste als je naar bepaalde gelegenheden wilt gaan.
Salsa e.d. is voor de vrouw om die heupen even los te dansen.
pi_53224038
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:06 schreef liefie_ het volgende:
bv dat voorbeeld met die knul waar je dan de hele avond mee danst.... dat doet ie echt niet omdat de muziek zo leuk is
Basics, non-basics, wanneer ik met iemand dans, betekent dat nog niet dat ik diegene wil zoenen. Voor sommige misschien vreemd, voor mij normaal.
quote:
(sowieso staat 90% van de mensen in zo'n kroeg/discotheek weet ik waar je uit gaat daar om iemand te ontmoeten of te scoren)
Zie ik anders. De mensen met wie ik optrek en mee uitga, doen niet zo. Wij gaan uit omdat we het gezellig vinden om met elkaar op te trekken. En als de gelegenheid zich voordoet wordt er wel eens gescoord.

Ja, ik denk nu zo: als 90% uit is om te scoren, betekent dat ook dat je (lees: ik in 2e vorm) zelf ook uitgaat om te scoren, en dat gaat er bij mij niet helemaal in. Of vind je nu dat ik iets raars zeg?
pi_53224060
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:38 schreef OldJeller het volgende:
Stijldansen is prachtig en zeker een vereiste als je naar bepaalde gelegenheden wilt gaan.
Salsa e.d. is voor de vrouw om die heupen even los te dansen.
Salsadansen Jeller?
pi_53224727
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:22 schreef MNR het volgende:

[..]

Basics, non-basics, wanneer ik met iemand dans, betekent dat nog niet dat ik diegene wil zoenen. Voor sommige misschien vreemd, voor mij normaal.
[..]

Zie ik anders. De mensen met wie ik optrek en mee uitga, doen niet zo. Wij gaan uit omdat we het gezellig vinden om met elkaar op te trekken. En als de gelegenheid zich voordoet wordt er wel eens gescoord.

Ja, ik denk nu zo: als 90% uit is om te scoren, betekent dat ook dat je (lees: ik in 2e vorm) zelf ook uitgaat om te scoren, en dat gaat er bij mij niet helemaal in. Of vind je nu dat ik iets raars zeg?
sorry hoor maar heb jij nog nooit van een afstandje naar de mensen in een kroeg zien staren?
de paringsdans van de struisvogel is er niks bij

en ik zeg ook niet dat het voor mij normaal is om iedereen te zoenen met wie ik dans, maar dat bedoel ik ook niet met "basic mannen gedrag" daarmee bedoel ik dat je ondertussen wel moet snappen dan mannen niet denken als vrouwen (en andersom) en dat wat jij logisch vind dat voor een man vaak totaal niet is
pi_53225131
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:53 schreef liefie_ het volgende:

[..]

sorry hoor maar heb jij nog nooit van een afstandje naar de mensen in een kroeg zien staren?
Idd. Een disco is gewoon een grote paringsdans.
pi_53225250
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Salsadansen Jeller?
Op dat soort momenten laat ik m'n ogen glijden over de lichamen die bewegen op het ritme dat mij ter ore komt en ik genoegzaam wat van mijn drankje nip, staand aan de bar met een een behulpzame barvrouw, die mij de nodige drankjes verschaft, achter mij.
Nee dus.
  zondag 16 september 2007 @ 19:19:57 #148
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53225400
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Op dat soort momenten laat ik m'n ogen glijden over de lichamen die bewegen op het ritme dat mij ter ore komt en ik genoegzaam wat van mijn drankje nip, staand aan de bar met een een behulpzame barvrouw, die mij de nodige drankjes verschaft, achter mij.
Nee dus.
Je weet niet wat je mist
pi_53225441
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:53 schreef liefie_ het volgende:
Haha, kun jij werkelijk op niets wat ik zeg, anders reageren dan "sorry hoor"?
quote:
en ik zeg ook niet dat het voor mij normaal is om iedereen te zoenen met wie ik dans, maar dat bedoel ik ook niet met "basic mannen gedrag" daarmee bedoel ik dat je ondertussen wel moet snappen dan mannen niet denken als vrouwen (en andersom) en dat wat jij logisch vind dat voor een man vaak totaal niet is
Meisje, ik snap dat heus wel
Ik lees wat mannen schrijven, ik heb zelf ervaringen, maar het betekent niet dat ik het er altijd mee eens ben. Maar voor nu beeindig ik de discussie, want het begint een beetje langdradig te worden.
pi_53225835
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:19 schreef Nexie het volgende:

[..]

Je weet niet wat je mist
Je observeert en weet dus welke vrouw de bewegingen heeft.
Je mist niets, je hebt inzicht van de situatie en weet wat je doel is. Het dansen is enkel een middel (in dit geval) wat een hoger doel dient, namelijk dat je haar regelt. Als je het graag wil zal je die hele nacht nog met haar kunnen dansen en/of zal ze niet te beroerd zijn om voor je te dansen.
Het ligt er maar net aan waar je waarde aan hecht uiteraard.
pi_53226767
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:21 schreef MNR het volgende:

[..]

Haha, kun jij werkelijk op niets wat ik zeg, anders reageren dan "sorry hoor"?
[..]

Meisje, ik snap dat heus wel
Ik lees wat mannen schrijven, ik heb zelf ervaringen, maar het betekent niet dat ik het er altijd mee eens ben. Maar voor nu beeindig ik de discussie, want het begint een beetje langdradig te worden.
sorry hoor is mijn manier om nog een beetje aardig te blijven als dingen hoor waarvan ik denk jeetje wat dom
maar dat zeg je dan niet he
  zondag 16 september 2007 @ 20:29:46 #152
11923 I.R.Baboon
pi_53227248
Ik blijf liever de rest van m'n leven vrijgezel dan dat ik mensen moet versieren door te dansen.
  zondag 16 september 2007 @ 20:44:18 #153
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53227632
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik blijf liever de rest van m'n leven vrijgezel dan dat ik mensen moet versieren door te dansen.
Het zijn bonuspunten voor een reden Dansen is geen geheime manier tot verleiding. Voor sommigen gewoon een leuke activiteit! En als je het leuk vindt dan is het een aantrekkelijke eigenschap in een potentiele partner.
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:35 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Je observeert en weet dus welke vrouw de bewegingen heeft.
Je mist niets, je hebt inzicht van de situatie en weet wat je doel is. Het dansen is enkel een middel (in dit geval) wat een hoger doel dient, namelijk dat je haar regelt. Als je het graag wil zal je die hele nacht nog met haar kunnen dansen en/of zal ze niet te beroerd zijn om voor je te dansen.
Het ligt er maar net aan waar je waarde aan hecht uiteraard.
Aha, wij komen er met compleet andere doelen, vandaar werkt het goed op die manier?
pi_53227691
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:44 schreef Nexie het volgende:
[..]

Aha, wij komen er met compleet andere doelen, vandaar werkt het goed op die manier?
Ik ga meestal voor m'n plezier. ( ) Dat kan op verschillende manieren zijn.

Je krijgt een overzicht, dat werkt dus. Of je de persoon in kwestie kan versieren is een tweede.
  zondag 16 september 2007 @ 23:02:23 #155
11102 knep
Mountainfreak
pi_53231373
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
pi_53232979
bij uitgaan heb ik alleen met dansen succes gehad. En als ik dan eenmaal met haar danste, dan kwam t ook altijd goed. Het punt er naar toe, is t langst. Nu moet ik zeggen, dat ik na een uurtje in een discotheek/alle ander uitgaansgegelegnheden met harde muziek, ook niet veel gesprekken meer kan voeren. Ik versta er meestal niet veel meer van. Maar toch..
..
pi_53233193
Van die gesprekken waarbij je maar steeds 'Ja..' zegt, omdat na twee keer 'Wat zeg je?' ook niet meer leuk is, wat dan weer vaak resulteert in een verbaasde of boze blik aangezien ik blijkbaar helemaal niet op de vraag/verhaal 'Ja..' kon antwoorden.
pi_53233573
precies.. wat jij zegt. Ja antwoorden, terwijl ze een open vraag stelde.. vervolgens zegt ze wat?
en dan zeg je weer: wat zeg je? Verschrikkelijk.
Gister ook eentje die de hele tijd maar raar zat te kijken, ksnapte er niks van. Ik iets tegen een vriend zeggen. En toen zei ze iets, wat zeg je?, en ze zei t weer. Volgens mij wilde ik het niet eens weten, want t klonk nogal negatief. Toch altijd fijn die harde muziek.
..
  FOK!fotograaf maandag 17 september 2007 @ 07:43:17 #159
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53235593
Pff, ik kom er gewoon om uit mijn dakje te gaan (en ok, ook beetje werken), maar gewoon ff lekker dansen is relaxed. En kom je een leuk iemand tegen waar je ff mee wil kletsen, dan migreer je naar een andere plek .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_53237037
durf ik te posten in het singles topic? jaaaaa blijkbaar wel!!!
  FOK!fotograaf maandag 17 september 2007 @ 09:51:45 #161
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53237292
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef EdwinHeijmen het volgende:
durf ik te posten in het singles topic? jaaaaa blijkbaar wel!!!
Whehe, drempelvrees? Welcome!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_53238718
De "ja-gesprekken", heel herkenbaar. Op zo'n moment zeg ik ook meestal: "ik versta er helemaal niets van", glimlach en dans gewoon verder, heeft toch weinig zin. Of je merkt het ook, als een ander je niet verstaat, als je gewoon iets zegt en die ander daar om lacht, terwijl het niet grappig bedoeld was. Dan ben ik eerst altijd verbaasd, maar moet dan ook lachen (omdat ik dan vermoed dat die ander me ws niet verstaat).

Welcome Edwin! Voor de oplettende Fokker!: we hebben een romanticus in ons midden. Ow, en denk dat er wel een paar glimlachen lees: reactie op quote
  maandag 17 september 2007 @ 11:05:57 #163
11923 I.R.Baboon
pi_53239012
Ik probeer uberhaupt dat soort tenten te ontwijken. Ik wil gewoon in een fatsoenlijke kroeg zitten en een fatsoenlijk gesprek voeren.
pi_53239309
ik ga eigenlijk nooit naar plekken waar geen normaal gesprek mogelijk is...

@MNR: Romanticus? haha...
pi_53239585
quote:
nee hoor voor mij niet
lijkt me toch niet zo moeilijk?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_53242727
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:18 schreef EdwinHeijmen het volgende:
@MNR: Romanticus? haha...
Gaan we naar complimenten vissen?
Wel, sla je hengel maar uit, want vrouwen vinden het over het algemeen romantisch als een man gedichten schrijft. Of ga je nu de vermoorde onschuld uithangen en me vertellen dat je dat nog niet wist?

Mannen (/mensen) die gedichten schrijven zijn vaak gevoelig en kunnen hun gevoel goed uitdrukken. En zoals je weet zijn vrouwen dol op praten, vooral over gevoelens
  FOK!fotograaf maandag 17 september 2007 @ 14:14:56 #167
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53243434
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:44 schreef MNR het volgende:

[..]

Gaan we naar complimenten vissen?
Wel, sla je hengel maar uit, want vrouwen vinden het over het algemeen romantisch als een man gedichten schrijft. Of ga je nu de vermoorde onschuld uithangen en me vertellen dat je dat nog niet wist?

Mannen (/mensen) die gedichten schrijven zijn vaak gevoelig en kunnen hun gevoel goed uitdrukken. En zoals je weet zijn vrouwen dol op praten, vooral over gevoelens
Dan hoeft de man toch maar alleen goed te luisteren?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_53244020
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:14 schreef freud het volgende:
Dan hoeft de man toch maar alleen goed te luisteren?
Even een korte reactie - heb haast - goed luisterens altijd fijn (vind je vice versa ook) maar met praten, bedoel ik 2 richtingsverkeer.

(leg het later wel beter uit)
  FOK!fotograaf maandag 17 september 2007 @ 14:52:44 #169
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53244321
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:41 schreef MNR het volgende:

[..]

Even een korte reactie - heb haast - goed luisterens altijd fijn (vind je vice versa ook) maar met praten, bedoel ik 2 richtingsverkeer.

(leg het later wel beter uit)
Haphap . Ben wel wat spraakwatervallen gewend .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_53244732
ik heb meer het idee dat vrouwen vinden dat dichters te ingewikkeld praten
pi_53245603
he bah ik heb ook niks met dichters hoor
maar dat kan ook een vooroordeel zijn
ik vind het zweverige overgevoelige typjes die zich aan de realiteit ontrekken
pi_53245988
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:43 schreef liefie_ het volgende:
haha.. precies zoals ik het dacht...
ik heb in totaal 1 keer een meisje versiert met mijn gedichten en dat bleef toen 6 jaar aan...
maar vaker hoor ik dat als ik zeg dat ik gedichten schrijf meisjes het eng en naar vinden....
  maandag 17 september 2007 @ 15:58:23 #173
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_53246029
Ik voel me bijna verplicht om dit topic nu te posten , nou ja, maar even lurken dan.
pi_53252792
Hoi ik ben ook al een tijdje single
terwijl zo'n beetje iedereen om me heen al vast zit.
  maandag 17 september 2007 @ 23:56:11 #175
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53260277
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:57 schreef EdwinHeijmen het volgende:

[..]

ik heb in totaal 1 keer een meisje versiert met mijn gedichten en dat bleef toen 6 jaar aan...
maar vaker hoor ik dat als ik zeg dat ik gedichten schrijf meisjes het eng en naar vinden....
Klopt. Dichters zijn meestal niet aantrekkelijk in welk opzicht dan ook.
pi_53260735
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:57 schreef EdwinHeijmen het volgende:

[..]

Gast, vrouwen hebben uiteindelijk een pesthekel aan traditionele romantiek.

Beter is om haar juist op een onverwacht moment (zeg, wanneer ze even haar vaste soap kijkt) haar gruwelijk hard te nemen. Ruk die kleren van het lijf, beuk haar over die keukentafel heen en neem d'r eens flink hard.

Praten in karakters/metaforen is toch maar voor mietjes en kenmerkend aan pseudo-intellectuele Spaanse kutfilms. En zoals Yvonne ooit al eens zei: "Knuffelen doe je maar met de kat!".
pi_53262642
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:18 schreef Friek_ het volgende:
Beter is om haar juist op een onverwacht moment (zeg, wanneer ze even haar vaste soap kijkt) haar gruwelijk hard te nemen. Ruk die kleren van het lijf, beuk haar over die keukentafel heen en neem d'r eens flink hard.
Denk niet dat dat echt van toepassing is op iemand die een dwarslesie heeft. Ik hoor wel als het anders is.

Maar nondeju.. een dominante, seksbeluste man is altijd Het tijdstip is dan ook niet anders dan briljant te noemen, moet ik je nageven.
  FOK!fotograaf dinsdag 18 september 2007 @ 07:49:03 #178
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53262710
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef MNR het volgende:

[..]

Het blijft lastig zoeken naar intonatie op inet (gebruik dan ook smileys muts!! )
Maar met smileys wordt het zo makkelijk *zeurmodus*.

En Friek_ in mijn ogen gaat het om de fijne balans tussen het romantische ontvoeren naar het strand met een fles zijn en het overvallen met zijden sjaals en blinddoeken...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_53262857
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 07:34 schreef MNR het volgende:

[..]

Denk niet dat dat echt van toepassing is op iemand die een dwarslesie heeft. Ik hoor wel als het anders is.

Maar nondeju.. een dominante, seksbeluste man is altijd Het tijdstip is dan ook niet anders dan briljant te noemen, moet ik je nageven.
jeetje wat doet dat er toe hij probeerde alleen een punt te maken
pi_53262943
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 07:49 schreef freud het volgende:
Maar met smileys wordt het zo makkelijk *zeurmodus*.

En Friek_ in mijn ogen gaat het om de fijne balans tussen het romantische ontvoeren naar het strand met een fles zijn en het overvallen met zijden sjaals en blinddoeken...
Nondeju, ga door, ga door mannen zou ik zo zeggen. Ik vermaak me kostelijk zo
pi_53263986
ach ik vind het leuk om gedichten te schrijven...
maar dat doe ik niet om vrouwen te versieren, meer om mijn hoofd wat rustiger te krijgen...
verder vind ik schilderen veel belangrijker
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:55:10 #182
88139 JoeyT
pi_53266960
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 08:08 schreef liefie_ het volgende:

[..]

jeetje wat doet dat er toe hij probeerde alleen een punt te maken
Jammergenoeg wel het verkeerde punt... Als je bv erg goed gedichten kan schrijven dan heb je iets wat de meeste andere mensen niet hebben. Kan erg aantrekkelijk zijn.
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:04:40 #183
172358 oddman
Introspecteur
pi_53267165
Ik val altijd als een blok voor dames die gedichten voor me schrijven.

Of daar een oorzakelijk verband ligt weet ik niet; ik identificeer slechts de correlatie.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:58:47 #184
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_53268338
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef MNR het volgende:

[..]

Ow Joey, post dan maar gauw een foto van je body!
[..]
oooh is dat de moeite waard dan??? Posten Joey! Geef ons single vrouwen ook wat om naar te kijken

als ik dit trouwens zo lees (mede een reden waarom ik al een beetje afgehaakt ben met posten hier) Kan ik me vreselijk goed voorstellen dat sommige nog single zijn terwijl ze het misschien niet willen. (ook zat waar het bewuste keuze is, hier ook oa.) Maar jee, wat een ongelooflijke zeikers zitten er hier tussen
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:04:36 #185
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53268483
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 07:34 schreef MNR het volgende:

dichters...dominante geilneven...is er iets waar je niet opgewonden van raakt, MNR?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:07:11 #186
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53268561
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:58 schreef QueenR het volgende:

als ik dit trouwens zo lees (mede een reden waarom ik al een beetje afgehaakt ben met posten hier) Kan ik me vreselijk goed voorstellen dat sommige nog single zijn terwijl ze het misschien niet willen. (ook zat waar het bewuste keuze is, hier ook oa.) Maar jee, wat een ongelooflijke zeikers zitten er hier tussen
het topic heeft zo af en toe wel de neiging een herhalingsoefening te worden inderdaad...

ik lees nog wel mee, zo af en toe...maar posten is wat minder interessant
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:11:25 #187
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_53268661
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:07 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het topic heeft zo af en toe wel de neiging een herhalingsoefening te worden inderdaad...

ik lees nog wel mee, zo af en toe...maar posten is wat minder interessant
absoluut, maar ook omdat vertellen over dingen die je als single gedaan hebt of weet ik het als slowchat gezien wordt en je alleen op stellingen mag reageren.
Ik vind dat als bijv. mnr verteld over een date die heel leuk, of misschien geheel in de soep loopt en wij dan daar commentaar op geven nou niet echt slowchat maar stelling in de praktijk zeg maar
En als je dan toch stellingen doet, geef mij dan humor en wat klieren, en niet het gezever en negatief gedrag wat momenteel boventoon voert
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  Moderator dinsdag 18 september 2007 @ 20:20:10 #188
42184 crew  DaMart
pi_53280192
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:43 schreef liefie_ het volgende:
En hoe zit het met schrijvers?
pi_53286860
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

En hoe zit het met schrijvers?
hmz daar heb ik geen duidelijke mening over
ik heb er wel ooit een gedate maar die was niet echt wat
pi_53290818
quote:
Op maandag 17 september 2007 00:15 schreef OldJeller het volgende:
Van die gesprekken waarbij je maar steeds 'Ja..' zegt, omdat na twee keer 'Wat zeg je?' ook niet meer leuk is, wat dan weer vaak resulteert in een verbaasde of boze blik aangezien ik blijkbaar helemaal niet op de vraag/verhaal 'Ja..' kon antwoorden.
Ultieme herkenning hier.
pi_53291278
een voordeel van single zijn is dat ik als ik een dag als gisteren heb er niemand mee irriteer..
(gister de halve dag geslapen wegens oververmoeidheid)
pi_53291678
quote:
Op woensdag 19 september 2007 07:54 schreef EdwinHeijmen het volgende:
een voordeel van single zijn is dat ik als ik een dag als gisteren heb er niemand mee irriteer..
(gister de halve dag geslapen wegens oververmoeidheid)
eigenlijk kan ik me ook niet voorstellen dat je daar iemand mee irriteerd in een goede relatie
pi_53291817
wel als je daardoor afspraken misloopt...
pi_53291893
je had toch een rede

naja
pi_53291955
ach misschien heb ik nooit zo'n goede relatie gehad dat dat kon...
kan ook niet als dichter heh?
pi_53291973
dat heb ik nooit gezegd
  woensdag 19 september 2007 @ 09:02:44 #197
88139 JoeyT
pi_53292062
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:34 schreef liefie_ het volgende:

[..]

eigenlijk kan ik me ook niet voorstellen dat je daar iemand mee irriteerd in een goede relatie
Wel dat je er iemand mee irriteerT?

Niet echt moeilijk voor te stellen dat je je partner kan irriteren als je een halve dag voor pampus ligt.
pi_53292113
er zit natuurlijk een versil tussen van pampus liggen en oververmoeid zijn en bij moeten slapen
pi_53298048
* heeft eindelijk weer eens vlinders *
  woensdag 19 september 2007 @ 18:42:56 #200
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53306973
Hebben jullie ook weleens dat je iemand ziet die je verder niet kent en waar je vrijwel niets van weet en dat je dan aan de hand van uiterlijk en kleding een soort karakter aan iemand koppelt? Volgens mij doet iedereen dit best vaak, de "eerste indruk". Maar val je dan ook weleens voor iemand zonder ook maar een woord met ze gesproken te hebben? (denk Sleepless in Seattle )
  FOK!fotograaf woensdag 19 september 2007 @ 19:56:18 #201
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53309018
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef Miss_S het volgende:
* heeft eindelijk weer eens vlinders *
Tof! Wil ook weer samen met iemand een vlinderkas vullen . Ben laatst naar blijdorp geweest, maar dat zijn toch echt andere vlinders .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_53310513
Ik ga maar weer 's schoonmaken. Heropenen heeft geen haast.
pi_53310841
Ruim 60 posts weg. Abbadon, liefie_, MNR, QueenR, als jullie willen slowchatten zoeken jullie het SC-topic op, of gaan op MSN zitten keuvelen, maar niet hier. Topic gaat later vanavond open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')