Nu klink je echt alsof je maar 2 keuzes hebt als vrouw:quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:09 schreef liefie_ het volgende:
het gaat er in dit geval niet zo zeer om wat je bewust uitzend maar meer om wat je onbewust uitzend
en in dit specifieke geval misschien wel meer om wat je NIET uitzend
(als ze van binnen zou voelen: laat me met rust, back off, ik ben hier in van gediend of hoe je het ook wil bewoorden dan is dat voor de grootste sociale nitwit nog wel aan te voelen hoor)
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef liefie_ het volgende:
blijkbaar wel
(begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat het slecht is (ergens is het wel logisch als er met je geflirt word is dat altijd leuk) maar zo werkt het nou eenmaal)
Juist, daarom stelde ik mijn vraag ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:58 schreef Heldopsokken het volgende:
Ze wil ook niet dat het ophoudt. Ze wil alleen niet verder gaan dan een leuk gesprek denk ik (toch?).
Pik er even ^ stelling uitquote:Flirten terwijl je een partner hebt is volslagen belachelijk.
Die situatie herken ik wel inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:05 schreef DaMart het volgende:
Er heeft ooit eens een meisje met me geflirt... meerdere malen. Daar kwam ik zo'n vijf jaar nadien achter!![]()
Dat was eigenlijk niet mijn intentie, maar nu je het zegt toch weer welquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:34 schreef liefie_ het volgende:
is dit een hint? dat vrouwen duidelijker moeten zijn?
ik geloof niet zo in dat soort dingen leren uit een boekquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:43 schreef WinnarJ het volgende:
Voor de eeuwige singles onder ons:
Iemand wel eens het boek gelezen: single&Verlegen...?
Staan goede tips in, soort workshop. Te verkrijgen bij de Slegte! staat ook goede uitleg WAAROM je een date niet durft t eregelen enwat je er aan kan doen!![]()
ik geloof dat ik te duidelijk flirtquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk niet mijn intentie, maar nu je het zegt toch weer wel.
Ik bedoel, hoe moet ik nou weten dat als iemand met me flirt, als ze::
- in het voorbijgaan altijd even omkijkt mijn richting uit;
- begint te glimlachen als ze me ziet ;
- dan snel haar hoofd wegdraait;
- gaat vragen of ik een boodschap aan een kennis van me kan doorgeven, die nota bene bij haar in de klas zat....
Nee, dan ben je als vrouw echt niet duidelijk genoeg.
nu heb ik al helemaal zin om te gaan stappenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
In een disco als je aan het dansen bent. Nog geen woord gezegd en elkaar continue in de ogen kijken terwijl je net een paar centimeter van haar afstaat. Hemels...
LOL!! Als je dan net zo kijkt als op je tweede pica, zou ik toch wel naar de vloer staren uit verlegenheid en om even OT te blijven en te refereren naar de TT, ik flirt nu niet, maar geef aan dat ik verlegen word wanneer sommige mensen die me indringend aankijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
In een disco als je aan het dansen bent. Nog geen woord gezegd en elkaar continue in de ogen kijken terwijl je net een paar centimeter van haar afstaat. Hemels...
neeeeeeej! spanning opbouwen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:32 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!! Als je dan net zo kijkt als op je tweede pica, zou ik toch wel naar de vloer staren uit verlegenheid.
jij wel jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:32 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!! Als je dan net zo kijkt als op je tweede pica, zou ik toch wel naar de vloer staren uit verlegenheid.
Nou, er is op zo'n moment al genoeg spanning bij mijquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:34 schreef liefie_ het volgende:
neeeeeeej! spanning opbouwen!
dat is pas flirten *zwijmel*
^ ?quote:
Schattig dat je dat toegeeft. Daar hou ik wel van.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Nog steeds verbitterd? Beetje oud christelijke kijk op relaties? Je zit vast, dus mag je nooit meer naar een andere vrouw/man kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:12 schreef Shitonya het volgende:
Flirten terwijl je een partner hebt is volslagen belachelijk. Als je vrijgezel bent en je hebt een prooi op het oog is het dood normaal, maar als je het doet, terwijl je een relatie hebt, dan mis je toch echt iets in je eigen relatie. Waarom flirten als het je niets oplevert, behalve de aandacht. Aandacht die je overigens ook bij je partner kunt halen mits je nog niet op hem/haar bent uitgekeken. Flirten om te kijken of je "het" nog hebt is cliché en absurd. Je hebt "het" namelijk al: je vriend(in). Als je daar geen voldoening uit kunt halen dan maak je het uit en kun je weer als een losgeslagen stier ( of koe..) rondflirten.
nog leuker als het van 2 kanten komtquote:
Soms wel, maar dat geldt net zo goed voor ons denk ik zoquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:34 schreef liefie_ het volgende:
is dit een hint? dat vrouwen duidelijker moeten zijn?
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik geloof niet zo in dat soort dingen leren uit een boek
maar goed
Hoodfletters, punten, komma's, grammatica...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef liefie_ het volgende:
nee ik zeg niet dat je onaardig moet doen
maar als je van binnen voelt he ik vind dit niet leuk / ik ben hier niet van gedient / k wil hier niet in mee gaan dan straal je dat uit (en dan bedoel ik niet dat je met een nukkig gezicht ergens zit maar wel dat je lachjes om de dubbelzinnige grapjes bv echt als een boer met kiespijn zijn ik noem maar iets of je zult er dan onbewust op letten dat je in een groep bv niet te vaak naast hem komt te zitten)
als je van binnen voelt he dit is lekker dat geflirt ookal wil ik er niks mee of he leuk deze aandacht dan zul je dat onbewust uitstralen (en het woordje onbewust geeft al aan ik ben ook niet van alles op de hoogte maar ik noem maar iets: als hij bv zegt wat een leuke trui heb je aan! uitgaande van wat je van binnen voelt zal je ow dankjewel elke keer anders klinken!)
inhoud, inhoud, inhoud...quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoodfletters, punten, komma's, grammatica...
Is een beetje je baan ook om aardig te doen dan, dus je kunt idd nergens vanuit gaan.. Dat kun je eigenlijk sowieso niet, sommige mensen zijn al helemaal overdonderd als iemand es aardig doetquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:57 schreef SuperMocio het volgende:
Flirten met winkelpersoneel vind ik ook altijd zo verneukeratief. Zeker als je vaker in een zaak komt en makkelijk herkenbaar bent. Je weet nooit of je nou sjans hebt of ze je die trui proberen aan te smeren.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoodfletters, punten, komma's, grammatica...
Wel grappig. Bijna hetzelfde als mijn kijk op vrouwen. Er kan best een hoop inhoud zijn, maar als ze niet de moeite neemt om ook wat meer representatief of op de simpele details te letten, dan haalt het het toch niet als iemand die de kleine moeite neemt om even iets meer effort ergens in te stoppen.quote:
De wanhoop nabij.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:26 schreef liefie_ het volgende:
nee hoor voor mij niet
ik wou dat ik weer eens wat sexmateriaal tegen kwam
(bij voorkeur dan iemand die mij ook sexmateriaal vind)
ik word ondertussen wel gek van mn erotisch getinte dromen elke nacht!
Kwestie van PMquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:26 schreef liefie_ het volgende:
nee hoor voor mij niet
lang leven de pm functie!quote:
neequote:Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef Burdie het volgende:
Vraagje he. Schoot me vanmiddag ineens te binnen.
Zou er markt zijn voor een 'singles' tijdschrift? Zou je het kopen? Een beetje zoals dit topic, maar dan naast de Libelle.
Hè Jeller, wat zouden we zonder jou moeten, de man die de beentjes van alle vrouwen weer op grond plaatstquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:24 schreef OldJeller het volgende:
Of moet ik dat even herformuleren en romantiseren voor de vrouwen alhier die niet gecharmeerd zijn van zulke directe, doch realistische, uitlatingen?
Ik moest lachen hoe ver je in analogieen kunt denken, schitterendquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:25 schreef freud het volgende:
Wel grappig. Bijna hetzelfde als mijn kijk op vrouwen. Er kan best een hoop inhoud zijn, maar als ze niet de moeite neemt om ook wat meer representatief of op de simpele details te letten, dan haalt het het toch niet als iemand die de kleine moeite neemt om even iets meer effort ergens in te stoppen.
Nopes. Als er een aanvullend gedeelte bij zou zijn, interactief op een forum of website, wellicht wel. Nou ja, ik kijk alleen maar hoe ik dat door zou trekken om het 'aan de man' te brengen. Tijdschrift alleen dekt de lading niet meerquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef Burdie het volgende:
Zou er markt zijn voor een 'singles' tijdschrift? Zou je het kopen? Een beetje zoals dit topic, maar dan naast de Libelle.
Als we hier discussiëren over het single leven dan kan de smoothtalk achterwege gelaten worden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hè Jeller, wat zouden we zonder jou moeten, de man die de beentjes van alle vrouwen weer op grond plaatst![]()
Kun jij eigenlijk wel smoothtalken?![]()
Tijdschriften zijn toevallig wel heel erg hot momenteel, vooral de lifestyle-tijdschriften. Dus waarom geen lifestyle-tijdschrift voor vrijgezellen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef MNR het volgende:
Nopes. Als er een aanvullend gedeelte bij zou zijn, interactief op een forum of website, wellicht wel. Nou ja, ik kijk alleen maar hoe ik dat door zou trekken om het 'aan de man' te brengen. Tijdschrift alleen dekt de lading niet meer
Dat bestaat al een paar jaar. Of het heeft iig een paar jaar bestaan. Het heet(te) "s1ngle".quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tijdschriften zijn toevallig wel heel erg hot momenteel, vooral de lifestyle-tijdschriften. Dus waarom geen lifestyle-tijdschrift voor vrijgezellen?
Ah, we hebben te maken met een kenner.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat bestaat al een paar jaar. Of het heeft iig een paar jaar bestaan. Het heet(te) "s1ngle".
Ai, ik snap nu pas wat je met deze opmerking bedoelt. Ik dacht dat er iets mis was met je pc ofzo, dat het daardoor eerst niet kon.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, ik kan eindelijk weer in deze reeks posten.
Ik zag het altijd staan, maar ben nooit in de verleiding gekomen om het ook daadwerkelijk te kopen (wat ook vast met mijn relationele status te maken had).quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, we hebben te maken met een kenner.
Playboy, Hustler, seventeen, need I go on?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef Burdie het volgende:
Sinds wanneer zijn die alleen voor de singlequote:Op zaterdag 15 september 2007 18:35 schreef freud het volgende:
[..]
Playboy, Hustler, seventeen, need I go on?
Niet, daarom zijn ze ook zo éxtra succesvol.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:03 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn die alleen voor de single![]()
De inhoud komt ook goed over als je 1 zin maakt van tien regels...quote:
Tijdschriften zijn merendeels voor het verstand op nul. Als iets meer aandacht vereist, dan is een tijdschrift meestal te licht (tenzij het specifiek om actualiteit gaat).quote:
Still.. I don't agree. Maar goed, ieder zijn mening.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:06 schreef MNR het volgende:
Andere visie: verder denk ik ook dat als je keer op keer bij jezelf merkt dat je maar blijft flirten het ook te maken heeft met angst om jezelf te hechten aan de ander. Vermoed zelfs dat als je heel hard met flirt met anderen, je eigenlijk emotioneel verwijderd bent van je eigen partner. Want als je daar alles hebt wat je hartje begeeft qua warmte, veiligheid en zo.. dan heb je als vanzelfsprekend geen behoefte om aandacht te krijgen/zoeken bij anderen.
Flirteren daarentegen om de spanning op te zoeken, vind ik ook geen verkeerde instelling. Beetje proeven, aftasten. Kan me best voorstellen dat als je al een lange tijd in een relatie zit en je komt dit tegen, dat je daar even van wilt genieten. Bovendien, ik ga ervan uit dat ik dan ook op een bepaald punt (weer) realiseer wat ik heb, en die waardering ook weer positief om kan zetten in mijn relatie. Ook niets mis mee.
ik heb je al eens uitgelegt hoe het werkt met van binnen voelen en uitstralenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef MNR het volgende:
Okay, hoop dat er nog iemand in de buurt is. Ik ga vanavond iets doen, wat ik nog nooit eerder heb gedaan. Het zou zomaar kunnen dat ik vanavond ga zoenen met een kerel and nothing more than that. Voor ieder ander misschien doodnormaal, maar ik heb nog nooit met een kerel gezoend 'just for fun'. Vanavond een feest en daarna gaan we de stad in, is een kerel bij (hij heeft me nu al gesmst) met wie ik in het verleden een aantal keer flink spanning heb gehad. Heb alleen nooit met hem gezoend, omdat ik daar niets voor voelde. Was natuurlijk wel hard, wel met hem dansen en zo, maar uiteindelijk wel hard afwijzen.
Goed, vanavond lijk ik wel geinteresseerd te zijn om te zoenen, maar ook niet meer dan dat. Ik heb nl. angst voor opdringerige mannen.. en dat is ook de reden waarom ik eerst altijd heel afwachtend en terughoudend ben. Iemand een tip hoe je hiermee (opdringerige mannen) om kunt gaan? (dat is een oprechte vraag).
Enne.. Shitonya, meid, je schrijft "still" maar het was helemaal niet mijn intentie om je te overtuigen of je visie aan het ombuigen. Ik pikte gewoon je stelling eruit. Van mij mag je zijn wie je wilt
Nou, lieve schat, dan begrijp je me verkeerd, het is niet dat een kerel over me heen loopt, ik kan heel goed mondig mijn grenzen aangeven. Ik probeer juist meer nuance erin te zoeken. En kan nou niet echt uit je post opmaken dat je begrip op wilt brengen voor mijn positie. Ben zelf ook slim genoeg om dat te begrijpen. Ben me ook bewust van mijn tegenstijdigheid, maar aan je reactie heb ik niet veel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:07 schreef liefie_ het volgende:
ik heb je al eens uitgelegt hoe het werkt met van binnen voelen en uitstralen
(en in dit specifieke geval: als jij uitstraalt ow nee ik hoop dat ze niet opdringerig worden hoor oeh ik zou niet weten wat ik dan moet doen he bah ik hoop echt enz enz
wat je dus krijgt zijn van die mannen die je angst "ruiken" en denken hey daar kan ik lekker overheen donderen! easy as that)
Uhh ik denk dat zoenen die opdringerigheidsmachine wel in beweging zal zettenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef MNR het volgende:
Okay, hoop dat er nog iemand in de buurt is. Ik ga vanavond iets doen, wat ik nog nooit eerder heb gedaan. Het zou zomaar kunnen dat ik vanavond ga zoenen met een kerel and nothing more than that. Voor ieder ander misschien doodnormaal, maar ik heb nog nooit met een kerel gezoend 'just for fun'. Vanavond een feest en daarna gaan we de stad in, is een kerel bij (hij heeft me nu al gesmst) met wie ik in het verleden een aantal keer flink spanning heb gehad. Heb alleen nooit met hem gezoend, omdat ik daar niets voor voelde. Was natuurlijk wel hard, wel met hem dansen en zo, maar uiteindelijk wel hard afwijzen.
Goed, vanavond lijk ik wel geinteresseerd te zijn om te zoenen, maar ook niet meer dan dat. Ik heb nl. angst voor opdringerige mannen.. en dat is ook de reden waarom ik eerst altijd heel afwachtend en terughoudend ben. Iemand een tip hoe je hiermee (opdringerige mannen) om kunt gaan? (dat is een oprechte vraag).
Enne.. Shitonya, meid, je schrijft "still" maar het was helemaal niet mijn intentie om je te overtuigen of je visie aan het ombuigen. Ik pikte gewoon je stelling eruit. Van mij mag je zijn wie je wilt
Ik niet.. ik ben weleens verrast. Voorbeeld: was de hele avond met een kerel aan het dansen, echt gelachen en zo. Op een gegeven moment merkte ik dat hij me wilde zoenen, toen gaf ik aan dat ik dat niet wilde. Dat ik dat helemaal niet wilde. Lijkt me duidelijk genoeg. Aan het einde van de avond, probeert hij het toch nog een keer. En dan zeg ik: "ik had toch gezegd dat ik dat niet wil?".quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:08 schreef Xeanor het volgende:
Een opdringerige man... dat heb je als vrouw toch binnen 10 seconden door denk ik zo?
Wat is een kauwgom situatie, haha!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:12 schreef SuperMocio het volgende:
Wat maakt deze kerel leuk genoeg om mee te zoenen terwijl hij opdringerig is? Valt er niet iemand beter te strikken voor zulks een snood plan? Of is dit een kauwgom situatie?
Ik vraag me simpelweg af hoe anderen daar mee omgaan. Vind het ook lastig om duidelijk te omschrijven. Bedoel het niet verkeerd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:19 schreef liefie_ het volgende:
ja maar als je zelf al weet wat je moet doen? waaorm kom je het dan hier vragen?
wij kunnen het toch niet voor je gaan doen? behalve herhalen wat je moet doen en dat vind ik een beetje nutteloos worden eerlijk gezegd
Klinkt alsof het gezellig was.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:18 schreef MNR het volgende:
Ik niet.. ik ben weleens verrast. Voorbeeld: was de hele avond met een kerel aan het dansen, echt gelachen en zo.
Ok, je hebt dat waarschijnlijk dus niet duidelijk laten merken aan die gozer door de avond heen, of hij is gewoon debiel.quote:Op een gegeven moment merkte ik dat hij me wilde zoenen, toen gaf ik aan dat ik dat niet wilde. Dat ik dat helemaal niet wilde.
Als je het recht zo in zijn gezicht zegt, dan is het wel duidelijk ja.quote:Lijkt me duidelijk genoeg.
Tsja... dat is wmb nog wel wat meer dan opdringerig.quote:Aan het einde van de avond, probeert hij het toch nog een keer. En dan zeg ik: "ik had toch gezegd dat ik dat niet wil?".
ik zeg ook niet dat je het verkeerd bedoeldquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vraag me simpelweg af hoe anderen daar mee omgaan. Vind het ook lastig om duidelijk te omschrijven. Bedoel het niet verkeerd.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gewoon vanaf het eerste moment heel duidelijk ben (en nee dat betekend niet dat ik een bitch ben)
iddquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:27 schreef Xeanor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niks irritanter dan meisjes die 24/7 lief en alles tegen je doen en als je dan vraagt of ze eens me je uit wil (whatever) opeens iets hebben van "WTF? NEE MAN!"
Weet niet of ik nu hierom moet huilen of lachen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:56 schreef MNR het volgende:
Meid, waarom denk je dat een kerel de hele avond met je danst? Omdat hij zo'n fan is van dansen, omdat hij 'nieuwe vrienden wil maken'? En dan het gore lef dat 'ie je probeert te zoenenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:18 schreef MNR het volgende:
... Voorbeeld: was de hele avond met een kerel aan het dansen...
Waarschijnlijk eentje uitzoeken waarvan van tevoren niet bekend is dat ie opdringerig gaat zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vraag me simpelweg af hoe anderen daar mee omgaan. Vind het ook lastig om duidelijk te omschrijven. Bedoel het niet verkeerd.
ja dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Meid, waarom denk je dat een kerel de hele avond met je danst? Omdat hij zo'n fan is van dansen, omdat hij 'nieuwe vrienden wil maken'? En dan het gore lef dat 'ie je probeert te zoenen![]()
.
Mja... ik had het laatst dus, en ik begrijp er nog steeds niets van. Overigens zat ik er niet om te huilenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd
jongen aan het huilen om dat ze niet mee wil, meisje verontwaardigd om dat hij het durfde te vragen
daar heeft dus niemand iets aan
Kweenie, dansen is ook welquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Meid, waarom denk je dat een kerel de hele avond met je danst? Omdat hij zo'n fan is van dansen, omdat hij 'nieuwe vrienden wil maken'? En dan het gore lef dat 'ie je probeert te zoenen![]()
.
Die heeft dat vast ook met andere mannen gehad, vandaar misschien die extreme reactie zodra jij persoonlijker werd?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:38 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Mja... ik had het laatst dus, en ik begrijp er nog steeds niets van. Overigens zat ik er niet om te huilenmaar ik vond het echt enorm vreemd, altijd lief en aardig doen en als het dan nét ietsje persoonlijker wordt, is het opeens alsof ze een lijk heeft gezien? Heb nou al 3 maanden geen woord tegen haar gezegd, maar ik vraag me toch of, wat gaat er in zo iemand om?
Ik begrijp er werkelijks geen zak van.
dat zijn (oke dit is mijn mening maar ik gok dat ik dicht in de buurt van de waarheid ga komen) onzekere meisjes die de glimlachjes van jongens nodig hebben om zich goed te voelen en je dus alleen maar gebruiken (sorry)quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:38 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Mja... ik had het laatst dus, en ik begrijp er nog steeds niets van. Overigens zat ik er niet om te huilenmaar ik vond het echt enorm vreemd, altijd lief en aardig doen en als het dan nét ietsje persoonlijker wordt, is het opeens alsof ze een lijk heeft gezien? Heb nou al 3 maanden geen woord tegen haar gezegd, maar ik vraag me toch of, wat gaat er in zo iemand om?
Ik begrijp er werkelijks geen zak van.
LOL!!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:20 schreef Liquidootje het volgende:
Rol met je ogen, zeg "Tsk ughrrrr like whatevah" en loop gewoon weg.
Uhh, ik denk het niet, ik kwam er later achter dat het nogal een grijze muis is, gaat nooit uit ed.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:40 schreef Nexie het volgende:
[..]
Die heeft dat vast ook met andere mannen gehad, vandaar misschien die extreme reactie zodra jij persoonlijker werd?
Onzeker: ontiegelijk. Mij gebruiken: denk het niet, ik was degene die contact zocht.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zijn (oke dit is mijn mening maar ik gok dat ik dicht in de buurt van de waarheid ga komen) onzekere meisjes die de glimlachjes van jongens nodig hebben om zich goed te voelen en je dus alleen maar gebruiken (sorry)
(en dat huilen was maar om het lekker zwart wit te maken hoor)
Psh, doe maar zo. Voor advies zijn we goed genoeg maar als er uit daken gegaan wordt is het broeder/zusterschap ver te zoeken!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:44 schreef MNR het volgende:
Okay, heb alle reacties gelezen (duidelijk, helder, kan er wat mee), waarvan ik deze toch wel het leukste vond:
[..]
Ga nu lekker dansen en uit mijn dak! Fijne avond allen!
Arme meid, denkt ze eindelijk iemand gevonden te hebben waar ze mee overweg kan, wil ie meteen meerquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:45 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Uhh, ik denk het niet, ik kwam er later achter dat het nogal een grijze muis is, gaat nooit uit ed.
met gebruiken bedoel k dan ook meer zich voeden met je glimlachjes en flirtjes om zich beter te voelen en daar niet op doorgaan omdat dat niet is wat ze van je wil hebben (alleen de lachjes heeft dit type nodig)quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:45 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Uhh, ik denk het niet, ik kwam er later achter dat het nogal een grijze muis is, gaat nooit uit ed.
[..]
Onzeker: ontiegelijk. Mij gebruiken: denk het niet, ik was degene die contact zocht.
Oookaaayy.... en hoe komt dit typetje dan óóit aan een vriend? (heeft ze ook nog nooit gehad)quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met gebruiken bedoel k dan ook meer zich voeden met je glimlachjes en flirtjes om zich beter te voelen en daar niet op doorgaan omdat dat niet is wat ze van je wil hebben (alleen de lachjes heeft dit type nodig)
jeetje ik heb er niet voor gestudeerd dus ik doe ook alleen maar gokjes dus don't shoot me if I'm wrong!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:50 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Oookaaayy.... en hoe komt dit typetje dan óóit aan een vriend? (heeft ze ook nog nooit gehad)
Of is ze gewoon lesbisch? (zou eigenlijk bestwel kunnen)
Ik kies ook altijd de verkeerde uit.
Hehe...quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:46 schreef Nexie het volgende:
Psh, doe maar zo. Voor advies zijn we goed genoeg maar als er uit daken gegaan wordt is het broeder/zusterschap ver te zoeken!
Ws niet veel anders.. ben een knuffelig type. Maar ga me in ieder geval niet laten beperken door de wensen van een anderquote:Ik ben benieuwd hoe je het er vanaf brengt met je zojuist verkregen slechte karma![]()
*shoot*quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jeetje ik heb er niet voor gestudeerd dus ik doe ook alleen maar gokjes dus don't shoot me if I'm wrong!
Scherp... daar had ik nog niet aan gedacht.quote:maar nee ze is niet lesbisch, als ze op vrouwen zou vallen zou ze daar het zelfde probleem hebben dat ze nu met mannen heeft
"op zichzelf reflecteert".... wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:en imo komt dit typje pas aan de man als ze eens een keertje goed op zichzelf reflecteert
Nadenkt... dus als ze straks al ver in de 20 is denkt ze opeens: "oh shit, ik ben nog steeds single, en zo onzeker als wat, wat moet ik nouhou!?!?!?!quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:00 schreef liefie_ het volgende:
ja sorry mn nederlandsis bagger dat had je vast al wel gemerkt
mn inzichten daar in tegen![]()
ik bedoel dus: nadenkt over zichzelf
Nee maar dat vraag ik me bij zoveel mensen afquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:09 schreef liefie_ het volgende:
ja ik weet niet hoe oud ze is als ze er achter komt en of ze nouhou zegt
misschien komt ze nog ooit eerder aan de man maar dan kan ik me niet zo goed voorstellen hoe dat een gezonde volwassen relatie moet zijn maar ja
Achja het was voor mij al case closed 3 months ago.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:09 schreef liefie_ het volgende:
ja ik weet niet hoe oud ze is als ze er achter komt en of ze nouhou zegt
misschien komt ze nog ooit eerder aan de man maar dan kan ik me niet zo goed voorstellen hoe dat een gezonde volwassen relatie moet zijn maar ja
quote:Op zondag 16 september 2007 00:12 schreef liefie_ het volgende:
om het toch weer even on topic te maken
als de mannen hier nog flirt tips willen: kijk naar roger moore(als james bond is ie goed maar als the saint nog beter!)
Ach Roger Moore is wel een charmante kerel, maar idd erg ouderwetschquote:Op zondag 16 september 2007 00:47 schreef liefie_ het volgende:
echt waar! die man heeft charme! en kan geweldig flirten!
het is misschien wat ouderswetsch maar I prefer that any day over het moderne hey chickie! psssst pssssssssst!
Het is ook meer Engels om je als een gentleman te gedragen. Nederlanders zijn gewoon lompe boerenquote:Op zondag 16 september 2007 01:04 schreef liefie_ het volgende:
niks mis met een beetje old fashioned wooing
Of moeten we vrouwen die gentlemans zoeken naar Engeland sturenquote:Op zondag 16 september 2007 01:09 schreef liefie_ het volgende:
misschien moeten we groepjes nederlandse mannen op cursus sturen in engeland
quote:Op zondag 16 september 2007 01:14 schreef liefie_ het volgende:
ja maar ff generaliseren: engelse mannen zijn vaak zo lelijk
en dan houden jullie weinig meer over he
Zodat ze terug in Nederland over zich heen laten lopen door die hollandse vrouwen die ze dan maar een softie vinden.....quote:Op zondag 16 september 2007 01:09 schreef liefie_ het volgende:
misschien moeten we groepjes nederlandse mannen op cursus sturen in engeland
Dat is alsof je je ouders om advies vraagtquote:Op zondag 16 september 2007 01:33 schreef liefie_ het volgende:
oke laat ik het even veranderen dan:
britten uit de jaren '50/'60
Ik denk dat hier zeker een kern van waarheid in zit. Hoe harder je zoekt naar liefde en een relatie, hoe kleiner de kans dat je het ook echt vindt.quote:De wereld is vol mensen die hun hele leven op zoek blijven naar het wonder van de liefde, zonder het ooit te zien. Het is heel simpel en vanzelfsprekend, maar onvindbaar voor wie ernaar zoekt. Het enige wat nodig is, is een andere kijk. Die kun je de mensen niet leren.
nou doe maar dan! het is waarschijnlijk al snel beter dan hoe het nu gaatquote:Op zondag 16 september 2007 08:32 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat is alsof je je ouders om advies vraagt
jja aan de ene kant geloof ik daar heilig in omdat het vaak wel zo loopt, maar aan de andere kant vind ik het veel te onlogisch om waar te kunnen zijn! ik snap niet hoe dat zou werken en als ik het niet snap dan kan het nietquote:Op zondag 16 september 2007 10:37 schreef DaMart het volgende:
Ik kwam gisteren een heel mooi citaat tegen in een boek, dat ik jullie niet wilde onthouden:
[..]
Ik denk dat hier zeker een kern van waarheid in zit. Hoe harder je zoekt naar liefde en een relatie, hoe kleiner de kans dat je het ook echt vindt.
Dan vertel ik nu even mijn kant van het verhaal, want mijn betijgen van slachtoffergedrag gaat me te ver.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:22 schreef liefie_ het volgende:
ja en als ik toch bezig ben...
ik vind persoonlijk dat je je nogal slachtofferig opstelt de laatste paar dagen...
zo van ja en dan ben ik gewoon aan t dansen en dan wil ie me kussen! he bah
of: waarom flirt iedereen met een vriendin toch met me ~diepe zucht~
ik kan me moeilijk voorstellen dat je dit zo vaak overkomt als jij echt niks doet om ze aan te moedigen
Maar dat is dan niet echt jouw schuld dat hun karakter niet echt fijn isquote:Op zondag 16 september 2007 11:54 schreef MNR het volgende:
[..]
En dat zie/ervaar ik soms ook bij mannen; geef ze 1 vinger en ze willen meteen je hele arm. Sta ik daar van tevoren niet bij stil, dan ben ik not amused. Wel, en achteraf gezien had ik de situatie over gisteravond goed ingeschat.
Wat?! Beetje twijfelen aan mijn skills? Het karakter James Bond is ook op iemand gebaseerd...quote:Op zondag 16 september 2007 11:43 schreef liefie_ het volgende:
nou doe maar dan! het is waarschijnlijk al snel beter dan hoe het nu gaat(hoe wil jij je eitjes morgen vroeg? en dat soort onzin)
Dat zijn allemaal eeuwenoude doorgegeven familiegeheimen! Mijn voorouders sleurden al vrouwen rond aan hun tijgervelletje in plaats van hun haren. Hij hielp haar zelfs mee het tijgervelletje uit te zoeken! Yep, naast verleiders waren mijn voorouders ook een van de eerste metroseksuelen.quote:Op zondag 16 september 2007 12:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
op jou ja?
nou ik hou wel van oudere mannen maar als dat zo is ben je toch echt iets te oud voor me
Dus een goede afloop? Was het bijna vergeten te vragenquote:Op zondag 16 september 2007 11:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Wel, en achteraf gezien had ik de situatie over gisteravond goed ingeschat.
Eens, maar het is niet altijd even makkelijk om hier mee om te gaan.quote:Op zondag 16 september 2007 12:08 schreef Nexie het volgende:
Maar dat is dan niet echt jouw schuld dat hun karakter niet echt fijn isJe kunt ze erop wijzen en hopen dat ze veranderen.
Hahaha! Nou (sorry Jeller voor de romantiek de komende regelsquote:Op zondag 16 september 2007 13:01 schreef Nexie het volgende:
Dus een goede afloop? Was het bijna vergeten te vragen
Dit zijn nog eens leuke posts om hier terug te vindenquote:Op zondag 16 september 2007 15:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Eens, maar het is niet altijd even makkelijk om hier mee om te gaan.
[..]
Hahaha! Nou (sorry Jeller voor de romantiek de komende regels) we hebben gedanst, gelachen en heerlijk geknuffeld. Eenmaal buiten gezoend. Je moet weten, hij heeft een brede schouderpartij en mooi, krachtig lijf en tilde me op en zoende me. Dat was *zo* romantisch
![]()
Daarna twee handen achter in mijn nek (was een zoen verder)... dat was echt wel ff genieten. Voelde me echt wel even helemaal prinses te rijk
Of het voor 1 avondje is, weet ik niet, maar was zeker leuk![]()
En wat als je als man 27 bent en de basics in vrouwengedrag niet onder de knie hebt? Dat is dan weer wel acceptabel, toch?quote:Op zondag 16 september 2007 12:06 schreef liefie_ het volgende:
want kom op zeg je bent 26 als je nu je basics in mannen gedrag nog niet onder de knie hebt
Klinkt als tijd om in cursus te gaan! Inschrijven bij liefie_quote:Op zondag 16 september 2007 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat als je als man 27 bent en de basics in vrouwengedrag niet onder de knie hebt? Dat is dan weer wel acceptabel, toch?![]()
![]()
Hoe en tot wanneer kan ik inschrijven?quote:Op zondag 16 september 2007 16:25 schreef Nexie het volgende:
[..]
Klinkt als tijd om in cursus te gaan! Inschrijven bij liefie_![]()
Dat betekent dat je gewoon onder de plak komt te zitten.quote:Op zondag 16 september 2007 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat als je als man 27 bent en de basics in vrouwengedrag niet onder de knie hebt? Dat is dan weer wel acceptabel, toch?![]()
![]()
Dat zou in ieder geval een goed begin zijn! Dan zou ik namelijk zowaar een keer een vriendin hebbenquote:Op zondag 16 september 2007 16:37 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dat betekent dat je gewoon onder de plak komt te zitten.![]()
Ja, maar zelfs voor een man ben ik een behoorlijke laatbloeier. Wel eentje die vol in de knop zit, overigensquote:Op zondag 16 september 2007 16:46 schreef liefie_ het volgende:
het is algemeen bekend dat mannen zich wat minder snel ontwikkelen dus je hebt nog een jaartje of zo DaMart
Ja, het is een cursus speciaal voor singles, en ik schat zo in dat er best wel eens een mannentekort (en dus vrouwenoverschot) zou kunnen zijnquote:stijldansen
dat heb ik zo lang gedaan! (en ik was ook niet slecht! maar toen deed ik allerlei soorten van dansen tot ik gebleseerd raakte) maar het is idd een goede manier om mensen te ontmoeten!
probeer anders ook eens salsa!
dat wil ik nog steeds gaan doen maar ja die blesuere helpt niet en al mn vriendinnen zijn blut
langs de andere kant, als je niets doet of onderneemt, gebeurt er ook niets hoor... als je gewoon een afwachtende houding aanneemt, kan je nog héél lang wachtenquote:Op zondag 16 september 2007 10:37 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat hier zeker een kern van waarheid in zit. Hoe harder je zoekt naar liefde en een relatie, hoe kleiner de kans dat je het ook echt vindt.
Ja, ik weet er alles van. Heb jaren gedacht: 'Ach, die vriendin komt vanzelf wel', en ik bleef vervolgens achter mijn pv hangen. Nou ja, het resultaat is dat ik 27 ben en nog geen exen hebquote:Op zondag 16 september 2007 16:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
langs de andere kant, als je niets doet of onderneemt, gebeurt er ook niets hoor... als je gewoon een afwachtende houding aanneemt, kan je nog héél lang wachten
Ik word ook sterk... krijg zelfs spierballen nu ik aan het sporten benquote:Op zondag 16 september 2007 16:51 schreef liefie_ het volgende:
bij mij op dansles waren er altijd mannen te kort
dus die hadden dan 2 danspartners en dan moest je om en om
ik had een heeel knappe sterke![]()
en de basis bij stijldansen is niet zo lastig vooral niet als man!
Tja, ik heb nu ook zoiets van: 'als ik er niets aan vind, dan stop ik na 12 lessen, maar heb ik in ieder geval wat basisbeginselen geleerd.'quote:Op zondag 16 september 2007 16:52 schreef liefie_ het volgende:
en trouwens ik vind het ook een enorme pre als en man kan stijldansen! dan kan ie tenminste met me dansen!
mannen die dansen verdienen sowieso bonus punten
van die mannen die alleen aan de bar hangen met een biertje bah
Ga ervoor! Ik heb ook tijd lang gehad dat ik dat soort dingen graag wilde doen maar niet deed. Het grappige is dat het vrijwel nooit tegenvalt als je het gaat doen. En ook al valt het tegen, dan stop je gewoonquote:Op zondag 16 september 2007 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs voor een man ben ik een behoorlijke laatbloeier. Wel eentje die vol in de knop zit, overigens.
[..]
Ja, het is een cursus speciaal voor singles, en ik schat zo in dat er best wel eens een mannentekort (en dus vrouwenoverschot) zou kunnen zijn.
Maar ik kan me er nog niet echt een voorstelling van maken. Zo'n houten Klaas als ik ben die gaat stijldansen.
Basics, non-basics, wanneer ik met iemand dans, betekent dat nog niet dat ik diegene wil zoenen. Voor sommige misschien vreemd, voor mij normaal.quote:Op zondag 16 september 2007 12:06 schreef liefie_ het volgende:
want kom op zeg je bent 26 als je nu je basics in mannen gedrag nog niet onder de knie hebt
bv dat voorbeeld met die knul waar je dan de hele avond mee danst.... dat doet ie echt niet omdat de muziek zo leuk is
Zie ik anders. De mensen met wie ik optrek en mee uitga, doen niet zo. Wij gaan uit omdat we het gezellig vinden om met elkaar op te trekken. En als de gelegenheid zich voordoet wordt er wel eens gescoord.quote:(sowieso staat 90% van de mensen in zo'n kroeg/discotheek weet ik waar je uit gaat daar om iemand te ontmoeten of te scoren)
Salsadansen Jeller?quote:Op zondag 16 september 2007 17:38 schreef OldJeller het volgende:
Stijldansen is prachtig en zeker een vereiste als je naar bepaalde gelegenheden wilt gaan.
Salsa e.d. is voor de vrouw om die heupen even los te dansen.
sorry hoor maar heb jij nog nooit van een afstandje naar de mensen in een kroeg zien staren?quote:Op zondag 16 september 2007 18:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Basics, non-basics, wanneer ik met iemand dans, betekent dat nog niet dat ik diegene wil zoenen. Voor sommige misschien vreemd, voor mij normaal.
[..]
Zie ik anders. De mensen met wie ik optrek en mee uitga, doen niet zo. Wij gaan uit omdat we het gezellig vinden om met elkaar op te trekken. En als de gelegenheid zich voordoet wordt er wel eens gescoord.
Ja, ik denk nu zo: als 90% uit is om te scoren, betekent dat ook dat je (lees: ik in 2e vorm) zelf ook uitgaat om te scoren, en dat gaat er bij mij niet helemaal in. Of vind je nu dat ik iets raars zeg?
Idd.quote:Op zondag 16 september 2007 18:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorry hoor maar heb jij nog nooit van een afstandje naar de mensen in een kroeg zien staren?
de paringsdans van de struisvogel is er niks bij
Op dat soort momenten laat ik m'n ogen glijden over de lichamen die bewegen op het ritme dat mij ter ore komt en ik genoegzaam wat van mijn drankje nip, staand aan de bar met een een behulpzame barvrouw, die mij de nodige drankjes verschaft, achter mij.quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 16 september 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Op dat soort momenten laat ik m'n ogen glijden over de lichamen die bewegen op het ritme dat mij ter ore komt en ik genoegzaam wat van mijn drankje nip, staand aan de bar met een een behulpzame barvrouw, die mij de nodige drankjes verschaft, achter mij.
Nee dus.
Haha, kun jij werkelijk op niets wat ik zeg, anders reageren dan "sorry hoor"?quote:Op zondag 16 september 2007 18:53 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor maar heb jij nog nooit van een afstandje naar de mensen in een kroeg zien staren?
de paringsdans van de struisvogel is er niks bij
Meisje, ik snap dat heus welquote:en ik zeg ook niet dat het voor mij normaal is om iedereen te zoenen met wie ik dans, maar dat bedoel ik ook niet met "basic mannen gedrag" daarmee bedoel ik dat je ondertussen wel moet snappen dan mannen niet denken als vrouwen (en andersom) en dat wat jij logisch vind dat voor een man vaak totaal niet is
Je observeert en weet dus welke vrouw de bewegingen heeft.quote:
sorry hoor is mijn manier om nog een beetje aardig te blijven als dingen hoor waarvan ik denk jeetje wat domquote:Op zondag 16 september 2007 19:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, kun jij werkelijk op niets wat ik zeg, anders reageren dan "sorry hoor"?![]()
[..]
Meisje, ik snap dat heus wel
Ik lees wat mannen schrijven, ik heb zelf ervaringen, maar het betekent niet dat ik het er altijd mee eens ben. Maar voor nu beeindig ik de discussie, want het begint een beetje langdradig te worden.
Het zijn bonuspunten voor een redenquote:Op zondag 16 september 2007 20:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik blijf liever de rest van m'n leven vrijgezel dan dat ik mensen moet versieren door te dansen.
Aha, wij komen er met compleet andere doelen, vandaarquote:Op zondag 16 september 2007 19:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je observeert en weet dus welke vrouw de bewegingen heeft.
Je mist niets, je hebt inzicht van de situatie en weet wat je doel is. Het dansen is enkel een middel (in dit geval) wat een hoger doel dient, namelijk dat je haar regelt. Als je het graag wil zal je die hele nacht nog met haar kunnen dansen en/of zal ze niet te beroerd zijn om voor je te dansen.
Het ligt er maar net aan waar je waarde aan hecht uiteraard.
Ik ga meestal voor m'n plezier. (quote:Op zondag 16 september 2007 20:44 schreef Nexie het volgende:
[..]
Aha, wij komen er met compleet andere doelen, vandaarwerkt het goed op die manier?
quote:Op zondag 16 september 2007 20:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik blijf liever de rest van m'n leven vrijgezel dan dat ik mensen moet versieren door te dansen.
Whehe, drempelvrees? Welcome!quote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef EdwinHeijmen het volgende:
durf ik te posten in het singles topic? jaaaaa blijkbaar wel!!!
lijkt me toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:26 schreef liefie_ het volgende:
nee hoor voor mij niet
Gaan we naar complimenten vissen?quote:Op maandag 17 september 2007 11:18 schreef EdwinHeijmen het volgende:
@MNR: Romanticus? haha...
Dan hoeft de man toch maar alleen goed te luisteren?quote:Op maandag 17 september 2007 13:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Gaan we naar complimenten vissen?
Wel, sla je hengel maar uit, want vrouwen vinden het over het algemeen romantisch als een man gedichten schrijft. Of ga je nu de vermoorde onschuld uithangen en me vertellen dat je dat nog niet wist?![]()
Mannen (/mensen) die gedichten schrijven zijn vaak gevoelig en kunnen hun gevoel goed uitdrukken. En zoals je weet zijn vrouwen dol op praten, vooral over gevoelens![]()
Even een korte reactie - heb haast - goed luisterens altijd fijn (vind je vice versa ook) maar met praten, bedoel ik 2 richtingsverkeer.quote:Op maandag 17 september 2007 14:14 schreef freud het volgende:
Dan hoeft de man toch maar alleen goed te luisteren?
Haphapquote:Op maandag 17 september 2007 14:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Even een korte reactie - heb haast - goed luisterens altijd fijn (vind je vice versa ook) maar met praten, bedoel ik 2 richtingsverkeer.
(leg het later wel beter uit)
haha.. precies zoals ik het dacht...quote:Op maandag 17 september 2007 15:43 schreef liefie_ het volgende:
he bah ik heb ook niks met dichters hoor
maar dat kan ook een vooroordeel zijn
ik vind het zweverige overgevoelige typjes die zich aan de realiteit ontrekken
Klopt. Dichters zijn meestal niet aantrekkelijk in welk opzicht dan ook.quote:Op maandag 17 september 2007 15:57 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
haha.. precies zoals ik het dacht...
ik heb in totaal 1 keer een meisje versiert met mijn gedichten en dat bleef toen 6 jaar aan...
maar vaker hoor ik dat als ik zeg dat ik gedichten schrijf meisjes het eng en naar vinden....
quote:Op maandag 17 september 2007 15:57 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
haha.. precies zoals ik het dacht...
ik heb in totaal 1 keer een meisje versiert met mijn gedichten en dat bleef toen 6 jaar aan...
maar vaker hoor ik dat als ik zeg dat ik gedichten schrijf meisjes het eng en naar vinden....
Denk niet dat dat echt van toepassing is op iemand die een dwarslesie heeft. Ik hoor wel als het anders is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:18 schreef Friek_ het volgende:
Beter is om haar juist op een onverwacht moment (zeg, wanneer ze even haar vaste soap kijkt) haar gruwelijk hard te nemen. Ruk die kleren van het lijf, beuk haar over die keukentafel heen en neem d'r eens flink hard.![]()
Maar met smileys wordt het zo makkelijk *zeurmodus*.quote:Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Het blijft lastig zoeken naar intonatie op inet(gebruik dan ook smileys muts!!
)
jeetje wat doet dat er toe hij probeerde alleen een punt te makenquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Denk niet dat dat echt van toepassing is op iemand die een dwarslesie heeft. Ik hoor wel als het anders is.
Maar nondeju.. een dominante, seksbeluste man is altijdHet tijdstip is dan ook niet anders dan briljant te noemen, moet ik je nageven.
Nondeju, ga door, ga door mannen zou ik zo zeggen. Ik vermaak me kostelijk zoquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:49 schreef freud het volgende:
Maar met smileys wordt het zo makkelijk *zeurmodus*.
En Friek_ in mijn ogen gaat het om de fijne balans tussen het romantische ontvoeren naar het strand met een fles zijn en het overvallen met zijden sjaals en blinddoeken...
Jammergenoeg wel het verkeerde punt... Als je bv erg goed gedichten kan schrijven dan heb je iets wat de meeste andere mensen niet hebben. Kan erg aantrekkelijk zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jeetje wat doet dat er toe hij probeerde alleen een punt te maken
oooh is dat de moeite waard dan??? Posten Joey!quote:Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow Joey, post dan maar gauw een foto van je body!
[..]
dichters...dominante geilneven...is er iets waar je niet opgewonden van raakt, MNR?quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:34 schreef MNR het volgende:
Maar nondeju.. een dominante, seksbeluste man is altijdHet tijdstip is dan ook niet anders dan briljant te noemen, moet ik je nageven.
het topic heeft zo af en toe wel de neiging een herhalingsoefening te worden inderdaad...quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:58 schreef QueenR het volgende:
als ik dit trouwens zo lees (mede een reden waarom ik al een beetje afgehaakt ben met posten hier) Kan ik me vreselijk goed voorstellen dat sommige nog single zijn terwijl ze het misschien niet willen. (ook zat waar het bewuste keuze is,hier ook oa.) Maar jee, wat een ongelooflijke zeikers zitten er hier tussen
![]()
absoluut, maar ook omdat vertellen over dingen die je als single gedaan hebt of weet ik het als slowchat gezien wordt en je alleen op stellingen mag reageren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het topic heeft zo af en toe wel de neiging een herhalingsoefening te worden inderdaad...![]()
ik lees nog wel mee, zo af en toe...maar posten is wat minder interessant![]()
En hoe zit het met schrijvers?quote:Op maandag 17 september 2007 15:43 schreef liefie_ het volgende:
he bah ik heb ook niks met dichters hoor
maar dat kan ook een vooroordeel zijn
ik vind het zweverige overgevoelige typjes die zich aan de realiteit ontrekken
hmz daar heb ik geen duidelijke mening overquote:
Ultieme herkenning hier.quote:Op maandag 17 september 2007 00:15 schreef OldJeller het volgende:
Van die gesprekken waarbij je maar steeds 'Ja..' zegt, omdat na twee keer 'Wat zeg je?' ook niet meer leuk is, wat dan weer vaak resulteert in een verbaasde of boze blik aangezien ik blijkbaar helemaal niet op de vraag/verhaal 'Ja..' kon antwoorden.
eigenlijk kan ik me ook niet voorstellen dat je daar iemand mee irriteerd in een goede relatiequote:Op woensdag 19 september 2007 07:54 schreef EdwinHeijmen het volgende:
een voordeel van single zijn is dat ik als ik een dag als gisteren heb er niemand mee irriteer..
(gister de halve dag geslapen wegens oververmoeidheid)
Wel dat je er iemand mee irriteerT?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eigenlijk kan ik me ook niet voorstellen dat je daar iemand mee irriteerd in een goede relatie
Tof! Wil ook weer samen met iemand een vlinderkas vullenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef Miss_S het volgende:
* heeft eindelijk weer eens vlinders *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |