abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53171523
Het vorig deeltje is vol. Welkom bij deeltje 40.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. clumsy_clown is erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met c_c aan de stok!

Link naar vorige deel: [SINGLES] #39 Singles op de hei

[ Bericht 5% gewijzigd door Heldopsokken op 14-09-2007 14:15:04 ]
pi_53171565
het gaat er in dit geval niet zo zeer om wat je bewust uitzend maar meer om wat je onbewust uitzend
en in dit specifieke geval misschien wel meer om wat je NIET uitzend
(als ze van binnen zou voelen: laat me met rust, back off, ik ben hier in van gediend of hoe je het ook wil bewoorden dan is dat voor de grootste sociale nitwit nog wel aan te voelen hoor)
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53171650
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:09 schreef liefie_ het volgende:
het gaat er in dit geval niet zo zeer om wat je bewust uitzend maar meer om wat je onbewust uitzend
en in dit specifieke geval misschien wel meer om wat je NIET uitzend
(als ze van binnen zou voelen: laat me met rust, back off, ik ben hier in van gediend of hoe je het ook wil bewoorden dan is dat voor de grootste sociale nitwit nog wel aan te voelen hoor)
Nu klink je echt alsof je maar 2 keuzes hebt als vrouw:

1. De enorme bitch uithangen
2. Het verliefde meisje uithangen
pi_53171750
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef liefie_ het volgende:
blijkbaar wel

(begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat het slecht is (ergens is het wel logisch als er met je geflirt word is dat altijd leuk) maar zo werkt het nou eenmaal)
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:58 schreef Heldopsokken het volgende:
Ze wil ook niet dat het ophoudt. Ze wil alleen niet verder gaan dan een leuk gesprek denk ik (toch?).
Juist, daarom stelde ik mijn vraag ook.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_53171751
nee ik zeg niet dat je onaardig moet doen
maar als je van binnen voelt he ik vind dit niet leuk / ik ben hier niet van gedient / k wil hier niet in mee gaan dan straal je dat uit (en dan bedoel ik niet dat je met een nukkig gezicht ergens zit maar wel dat je lachjes om de dubbelzinnige grapjes bv echt als een boer met kiespijn zijn ik noem maar iets of je zult er dan onbewust op letten dat je in een groep bv niet te vaak naast hem komt te zitten)
als je van binnen voelt he dit is lekker dat geflirt ookal wil ik er niks mee of he leuk deze aandacht dan zul je dat onbewust uitstralen (en het woordje onbewust geeft al aan ik ben ook niet van alles op de hoogte maar ik noem maar iets: als hij bv zegt wat een leuke trui heb je aan! uitgaande van wat je van binnen voelt zal je ow dankjewel elke keer anders klinken!)
  FOK!fotograaf vrijdag 14 september 2007 @ 14:43:55 #6
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53172599
Ik denk ook dat veel bezette mannen/vrouwen toch wel het uitdagen en de spanning missen van het flirten. Naast het feit dat het wel goed is voor je ego om te zien 'dat je het nog hebt' natuurlijk. Wat mij betreft moet het wel kunnen in een relatie hoor, beetje uitdagen, als je maar niet te ver gaat als daar geen afspraken over zijn.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 14 september 2007 @ 17:12:13 #7
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53176165
Flirten terwijl je een partner hebt is volslagen belachelijk. Als je vrijgezel bent en je hebt een prooi op het oog is het dood normaal, maar als je het doet, terwijl je een relatie hebt, dan mis je toch echt iets in je eigen relatie. Waarom flirten als het je niets oplevert, behalve de aandacht. Aandacht die je overigens ook bij je partner kunt halen mits je nog niet op hem/haar bent uitgekeken. Flirten om te kijken of je "het" nog hebt is cliché en absurd. Je hebt "het" namelijk al: je vriend(in). Als je daar geen voldoening uit kunt halen dan maak je het uit en kun je weer als een losgeslagen stier ( of koe..) rondflirten.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53177218
quote:
Flirten terwijl je een partner hebt is volslagen belachelijk.
Pik er even ^ stelling uit

Kijk, flirten terwijl je een relatie hebt en merkt dat je er ook persoonlijk door geraakt wordt, is jezelf voor de gek houden. Je bent nog niet toe aan een vaste relatie, of je hebt sterkere gevoelens voor een ander dan voor je eigen partner. Het kan. In dat geval lijkt het me een kwestie van tijd voordat jij beslist om er een punt achter te zetten (althans zo ging dat altijd bij mij).

Een beetje flirten mag best, vind ik. Zou het nooit doen waar mijn partner bij is, want dat vind ik respectloos. En het heeft ook niets met verbergen te maken want als ik zou merken dat het 'meer' met me doet, vertel ik dat openlijk. En omdat ik het dan eerlijk heb verteld, is het voor mij ook direct weer een 'non-issue'. Maar flirten mag, want het is volstrekt 'zwarte-kous-imago' om te verkondigen dat je nooit meer iemand tegen komt tot wie je je ook aangetrokken voelt en dat mag je best laten merken, daat staat echt geen doodstraf op.

Flirten terwijl je een relatie hebt, is imo prima, zolang je maar trouw bent en blijft aan jezelf.
pi_53177312
Andere visie: verder denk ik ook dat als je keer op keer bij jezelf merkt dat je maar blijft flirten het ook te maken heeft met angst om jezelf te hechten aan de ander. Vermoed zelfs dat als je heel hard met flirt met anderen, je eigenlijk emotioneel verwijderd bent van je eigen partner. Want als je daar alles hebt wat je hartje begeeft qua warmte, veiligheid en zo.. dan heb je als vanzelfsprekend geen behoefte om aandacht te krijgen/zoeken bij anderen.

Flirteren daarentegen om de spanning op te zoeken, vind ik ook geen verkeerde instelling. Beetje proeven, aftasten. Kan me best voorstellen dat als je al een lange tijd in een relatie zit en je komt dit tegen, dat je daar even van wilt genieten. Bovendien, ik ga ervan uit dat ik dan ook op een bepaald punt (weer) realiseer wat ik heb, en die waardering ook weer positief om kan zetten in mijn relatie. Ook niets mis mee.
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:19:02 #10
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_53177615
voor sommige mensen lijkt flirten gelijk te staan aan versieren, maar volgens mij is het toch echt iets anders...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_53177695
Flirten is leuk.
  Moderator vrijdag 14 september 2007 @ 19:05:09 #12
42184 crew  DaMart
pi_53178722
Er heeft ooit eens een meisje met me geflirt... meerdere malen. Daar kwam ik zo'n vijf jaar nadien achter!
  vrijdag 14 september 2007 @ 22:15:55 #13
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53184080
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:05 schreef DaMart het volgende:
Er heeft ooit eens een meisje met me geflirt... meerdere malen. Daar kwam ik zo'n vijf jaar nadien achter!
Die situatie herken ik wel inderdaad Uit de jonge en onschuldige tijd..!
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_53184707
is dit een hint? dat vrouwen duidelijker moeten zijn?
pi_53184986
Voor de eeuwige singles onder ons:

Iemand wel eens het boek gelezen: single&Verlegen...?

Staan goede tips in, soort workshop. Te verkrijgen bij de Slegte! staat ook goede uitleg WAAROM je een date niet durft t eregelen enwat je er aan kan doen!
  Moderator vrijdag 14 september 2007 @ 22:46:41 #16
42184 crew  DaMart
pi_53185065
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:34 schreef liefie_ het volgende:
Dat was eigenlijk niet mijn intentie, maar nu je het zegt toch weer wel .

Ik bedoel, hoe moet ik nou weten dat als iemand met me flirt, als ze::
- in het voorbijgaan altijd even omkijkt mijn richting uit;
- begint te glimlachen als ze me ziet ;
- dan snel haar hoofd wegdraait;
- gaat vragen of ik een boodschap aan een kennis van me kan doorgeven, die nota bene bij haar in de klas zat....

Nee, dan ben je als vrouw echt niet duidelijk genoeg .
pi_53185145
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:43 schreef WinnarJ het volgende:
Voor de eeuwige singles onder ons:

Iemand wel eens het boek gelezen: single&Verlegen...?

Staan goede tips in, soort workshop. Te verkrijgen bij de Slegte! staat ook goede uitleg WAAROM je een date niet durft t eregelen enwat je er aan kan doen!
ik geloof niet zo in dat soort dingen leren uit een boek
maar goed
pi_53185263
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:46 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk niet mijn intentie, maar nu je het zegt toch weer wel .

Ik bedoel, hoe moet ik nou weten dat als iemand met me flirt, als ze::
- in het voorbijgaan altijd even omkijkt mijn richting uit;
- begint te glimlachen als ze me ziet ;
- dan snel haar hoofd wegdraait;
- gaat vragen of ik een boodschap aan een kennis van me kan doorgeven, die nota bene bij haar in de klas zat....

Nee, dan ben je als vrouw echt niet duidelijk genoeg .
ik geloof dat ik te duidelijk flirt
ik hoop dat dat geen afknapper is maar ja

zo zat ik vanmorgen heel zwoel in iemands ogen te staren.... zo zwoel geloof ik dat diegene stopte met praten en terug ging en ik moest vragen wat wou je ook al weer zeggen?
  Moderator vrijdag 14 september 2007 @ 23:02:55 #19
42184 crew  DaMart
pi_53185512
Als iemand mij te lang aan blijft kijken, ga ik denken dat er iets tussen mijn tanden zit of zo.
pi_53186086
nee het was echt een heerlijk momentje van staar en terugstaren
pi_53186261
In een disco als je aan het dansen bent. Nog geen woord gezegd en elkaar continue in de ogen kijken terwijl je net een paar centimeter van haar afstaat. Hemels...
A little bit hateful
pi_53186333
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
In een disco als je aan het dansen bent. Nog geen woord gezegd en elkaar continue in de ogen kijken terwijl je net een paar centimeter van haar afstaat. Hemels...
nu heb ik al helemaal zin om te gaan stappen
pi_53186420
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
LOL!! Als je dan net zo kijkt als op je tweede pica, zou ik toch wel naar de vloer staren uit verlegenheid en om even OT te blijven en te refereren naar de TT, ik flirt nu niet, maar geef aan dat ik verlegen word wanneer sommige mensen die me indringend aankijken.
pi_53186503
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:32 schreef MNR het volgende:

[..]

LOL!! Als je dan net zo kijkt als op je tweede pica, zou ik toch wel naar de vloer staren uit verlegenheid.
neeeeeeej! spanning opbouwen!

dat is pas flirten *zwijmel*
pi_53186509
quote:

[..]

LOL!! Als je dan net zo kijkt als op je tweede pica, zou ik toch wel naar de vloer staren uit verlegenheid.
jij wel ja
There is no other!
pi_53186571
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:34 schreef liefie_ het volgende:
neeeeeeej! spanning opbouwen!

dat is pas flirten *zwijmel*
Nou, er is op zo'n moment al genoeg spanning bij mij Duurt dan wel ff voordat ik weer durf te kijken (niet meteen iig!). En word al helemaal overdonderd als ie dan ook nog tegen me begint te praten..
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:34 schreef Cyberdogg het volgende:
jij wel ja
^ ?
pi_53186631
quote:

[..]

Schattig dat je dat toegeeft. Daar hou ik wel van.
There is no other!
  FOK!fotograaf vrijdag 14 september 2007 @ 23:50:57 #28
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53186973
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:12 schreef Shitonya het volgende:
Flirten terwijl je een partner hebt is volslagen belachelijk. Als je vrijgezel bent en je hebt een prooi op het oog is het dood normaal, maar als je het doet, terwijl je een relatie hebt, dan mis je toch echt iets in je eigen relatie. Waarom flirten als het je niets oplevert, behalve de aandacht. Aandacht die je overigens ook bij je partner kunt halen mits je nog niet op hem/haar bent uitgekeken. Flirten om te kijken of je "het" nog hebt is cliché en absurd. Je hebt "het" namelijk al: je vriend(in). Als je daar geen voldoening uit kunt halen dan maak je het uit en kun je weer als een losgeslagen stier ( of koe..) rondflirten.
Nog steeds verbitterd? Beetje oud christelijke kijk op relaties? Je zit vast, dus mag je nooit meer naar een andere vrouw/man kijken . Zo'n instelling zou het juist in de hand werken .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_53188981
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:22 schreef dawg het volgende:
Flirten is leuk.
nog leuker als het van 2 kanten komt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 15 september 2007 @ 02:21:41 #30
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53189993
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:34 schreef liefie_ het volgende:
Soms wel, maar dat geldt net zo goed voor ons denk ik zo
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:49 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik geloof niet zo in dat soort dingen leren uit een boek
maar goed
Met jou kan ik praten
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:09:22 #31
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_53191631
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef liefie_ het volgende:
nee ik zeg niet dat je onaardig moet doen
maar als je van binnen voelt he ik vind dit niet leuk / ik ben hier niet van gedient / k wil hier niet in mee gaan dan straal je dat uit (en dan bedoel ik niet dat je met een nukkig gezicht ergens zit maar wel dat je lachjes om de dubbelzinnige grapjes bv echt als een boer met kiespijn zijn ik noem maar iets of je zult er dan onbewust op letten dat je in een groep bv niet te vaak naast hem komt te zitten)
als je van binnen voelt he dit is lekker dat geflirt ookal wil ik er niks mee of he leuk deze aandacht dan zul je dat onbewust uitstralen (en het woordje onbewust geeft al aan ik ben ook niet van alles op de hoogte maar ik noem maar iets: als hij bv zegt wat een leuke trui heb je aan! uitgaande van wat je van binnen voelt zal je ow dankjewel elke keer anders klinken!)
Hoodfletters, punten, komma's, grammatica...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_53193386
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

inhoud, inhoud, inhoud...
pi_53199237
Flirten met winkelpersoneel vind ik ook altijd zo verneukeratief. Zeker als je vaker in een zaak komt en makkelijk herkenbaar bent. Je weet nooit of je nou sjans hebt of ze je die trui proberen aan te smeren.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:14:27 #34
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_53199552
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:57 schreef SuperMocio het volgende:
Flirten met winkelpersoneel vind ik ook altijd zo verneukeratief. Zeker als je vaker in een zaak komt en makkelijk herkenbaar bent. Je weet nooit of je nou sjans hebt of ze je die trui proberen aan te smeren.
Is een beetje je baan ook om aardig te doen dan, dus je kunt idd nergens vanuit gaan.. Dat kun je eigenlijk sowieso niet, sommige mensen zijn al helemaal overdonderd als iemand es aardig doet
pi_53199585
en sommige mensen zijn gewoon flirts
van die mensen die al met je flirten voor ze het zelf door hebben
die mag ik wel eerlijk gezegd
pi_53199741
En sommige mensen zijn gewoon potentiëel sexmateriaal, niets meer en niets minder.

Of moet ik dat even herformuleren en romantiseren voor de vrouwen alhier die niet gecharmeerd zijn van zulke directe, doch realistische, uitlatingen?
  FOK!fotograaf zaterdag 15 september 2007 @ 17:25:13 #37
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53199760
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:09 schreef JoeyT het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:51 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Wel grappig. Bijna hetzelfde als mijn kijk op vrouwen. Er kan best een hoop inhoud zijn, maar als ze niet de moeite neemt om ook wat meer representatief of op de simpele details te letten, dan haalt het het toch niet als iemand die de kleine moeite neemt om even iets meer effort ergens in te stoppen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_53199780
nee hoor voor mij niet
ik wou dat ik weer eens wat sexmateriaal tegen kwam
(bij voorkeur dan iemand die mij ook sexmateriaal vind)
ik word ondertussen wel gek van mn erotisch getinte dromen elke nacht!
pi_53199800
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:26 schreef liefie_ het volgende:
nee hoor voor mij niet
De wanhoop nabij.
pi_53199881
inderdaad

nee dat is lichtelijk overdreven hoewel ik gok dat mijn onderbewustzijn me misschien wel iets duidelijk probeert te maken
  FOK!fotograaf zaterdag 15 september 2007 @ 17:42:48 #41
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53200120
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:26 schreef liefie_ het volgende:
nee hoor voor mij niet
Kwestie van PM
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:44:06 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53200153
Vraagje he. Schoot me vanmiddag ineens te binnen.
Zou er markt zijn voor een 'singles' tijdschrift? Zou je het kopen? Een beetje zoals dit topic, maar dan naast de Libelle .
KuikenGuppy
pi_53200200
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:42 schreef freud het volgende:

[..]

Kwestie van PM
lang leven de pm functie!
sinds die er is, is het leven een stuk simpeler
pi_53200203
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef Burdie het volgende:
Zou er markt zijn voor een 'singles' tijdschrift? Zou je het kopen? Een beetje zoals dit topic, maar dan naast de Libelle .
nee
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:53:13 #45
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_53200357
Hoera, ik kan eindelijk weer in deze reeks posten.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:55:10 #46
11923 I.R.Baboon
pi_53200393
En, het goede nieuws is dat ik afgelopen week niet eens heel veel gedronken heb, maar wel veel gelezen.
pi_53200487
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:24 schreef OldJeller het volgende:
Of moet ik dat even herformuleren en romantiseren voor de vrouwen alhier die niet gecharmeerd zijn van zulke directe, doch realistische, uitlatingen?
Hè Jeller, wat zouden we zonder jou moeten, de man die de beentjes van alle vrouwen weer op grond plaatst

Kun jij eigenlijk wel smoothtalken?
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:25 schreef freud het volgende:
Wel grappig. Bijna hetzelfde als mijn kijk op vrouwen. Er kan best een hoop inhoud zijn, maar als ze niet de moeite neemt om ook wat meer representatief of op de simpele details te letten, dan haalt het het toch niet als iemand die de kleine moeite neemt om even iets meer effort ergens in te stoppen.
Ik moest lachen hoe ver je in analogieen kunt denken, schitterend
quote:
Nopes. Als er een aanvullend gedeelte bij zou zijn, interactief op een forum of website, wellicht wel. Nou ja, ik kijk alleen maar hoe ik dat door zou trekken om het 'aan de man' te brengen. Tijdschrift alleen dekt de lading niet meer
pi_53200703
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef MNR het volgende:

[..]

Hè Jeller, wat zouden we zonder jou moeten, de man die de beentjes van alle vrouwen weer op grond plaatst

Kun jij eigenlijk wel smoothtalken?
Als we hier discussiëren over het single leven dan kan de smoothtalk achterwege gelaten worden.

Hier hoef ik toch niemand te versieren?
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:13:28 #49
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53200829
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef MNR het volgende:
Nopes. Als er een aanvullend gedeelte bij zou zijn, interactief op een forum of website, wellicht wel. Nou ja, ik kijk alleen maar hoe ik dat door zou trekken om het 'aan de man' te brengen. Tijdschrift alleen dekt de lading niet meer
Tijdschriften zijn toevallig wel heel erg hot momenteel, vooral de lifestyle-tijdschriften. Dus waarom geen lifestyle-tijdschrift voor vrijgezellen?
KuikenGuppy
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:15:40 #50
11923 I.R.Baboon
pi_53200881
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Tijdschriften zijn toevallig wel heel erg hot momenteel, vooral de lifestyle-tijdschriften. Dus waarom geen lifestyle-tijdschrift voor vrijgezellen?
Dat bestaat al een paar jaar. Of het heeft iig een paar jaar bestaan. Het heet(te) "s1ngle".
pi_53200889
nou bij mij zijn ze niet bepaald hot
ja toen ik 17 was of zo las ik vaak de cosmo maar dat hoeft van mij nu ook niet meer
volkskrant magazine vind ik nog wel eens leuk om te lezen
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:27:13 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53201088
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat bestaat al een paar jaar. Of het heeft iig een paar jaar bestaan. Het heet(te) "s1ngle".
Ah, we hebben te maken met een kenner.
KuikenGuppy
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:28:17 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_53201117
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, ik kan eindelijk weer in deze reeks posten.
Ai, ik snap nu pas wat je met deze opmerking bedoelt. Ik dacht dat er iets mis was met je pc ofzo, dat het daardoor eerst niet kon.
Overigens kan je hier als niet-single ook prima posten. .
KuikenGuppy
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:28:56 #54
11923 I.R.Baboon
pi_53201128
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ah, we hebben te maken met een kenner.
Ik zag het altijd staan, maar ben nooit in de verleiding gekomen om het ook daadwerkelijk te kopen (wat ook vast met mijn relationele status te maken had).
  FOK!fotograaf zaterdag 15 september 2007 @ 18:35:17 #55
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53201227
quote:
Playboy, Hustler, seventeen, need I go on?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_53201686
Sowieso: Tijdschriften

(ok... ik kijk best graag in een FHM though... maar ik koop zelf echt nooit een tijdschrift)
pi_53201711
ja maar zelfs ik kijk graag in een FHM
maar dat is gewoon verstand op nul
pi_53201748
Steengoede artikelen altijd idd.
A little bit hateful
pi_53201794
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:35 schreef freud het volgende:

[..]

Playboy, Hustler, seventeen, need I go on?
Sinds wanneer zijn die alleen voor de single
pi_53201878
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:03 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn die alleen voor de single
Niet, daarom zijn ze ook zo éxtra succesvol.
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:07:35 #61
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_53201881
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:51 schreef liefie_ het volgende:

[..]

De inhoud komt ook goed over als je 1 zin maakt van tien regels...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')