Nu klink je echt alsof je maar 2 keuzes hebt als vrouw:quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:09 schreef liefie_ het volgende:
het gaat er in dit geval niet zo zeer om wat je bewust uitzend maar meer om wat je onbewust uitzend
en in dit specifieke geval misschien wel meer om wat je NIET uitzend
(als ze van binnen zou voelen: laat me met rust, back off, ik ben hier in van gediend of hoe je het ook wil bewoorden dan is dat voor de grootste sociale nitwit nog wel aan te voelen hoor)
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:00 schreef liefie_ het volgende:
blijkbaar wel
(begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat het slecht is (ergens is het wel logisch als er met je geflirt word is dat altijd leuk) maar zo werkt het nou eenmaal)
Juist, daarom stelde ik mijn vraag ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:58 schreef Heldopsokken het volgende:
Ze wil ook niet dat het ophoudt. Ze wil alleen niet verder gaan dan een leuk gesprek denk ik (toch?).
Pik er even ^ stelling uitquote:Flirten terwijl je een partner hebt is volslagen belachelijk.
Die situatie herken ik wel inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:05 schreef DaMart het volgende:
Er heeft ooit eens een meisje met me geflirt... meerdere malen. Daar kwam ik zo'n vijf jaar nadien achter!![]()
Dat was eigenlijk niet mijn intentie, maar nu je het zegt toch weer welquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:34 schreef liefie_ het volgende:
is dit een hint? dat vrouwen duidelijker moeten zijn?
ik geloof niet zo in dat soort dingen leren uit een boekquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:43 schreef WinnarJ het volgende:
Voor de eeuwige singles onder ons:
Iemand wel eens het boek gelezen: single&Verlegen...?
Staan goede tips in, soort workshop. Te verkrijgen bij de Slegte! staat ook goede uitleg WAAROM je een date niet durft t eregelen enwat je er aan kan doen!![]()
ik geloof dat ik te duidelijk flirtquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk niet mijn intentie, maar nu je het zegt toch weer wel.
Ik bedoel, hoe moet ik nou weten dat als iemand met me flirt, als ze::
- in het voorbijgaan altijd even omkijkt mijn richting uit;
- begint te glimlachen als ze me ziet ;
- dan snel haar hoofd wegdraait;
- gaat vragen of ik een boodschap aan een kennis van me kan doorgeven, die nota bene bij haar in de klas zat....
Nee, dan ben je als vrouw echt niet duidelijk genoeg.
nu heb ik al helemaal zin om te gaan stappenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
In een disco als je aan het dansen bent. Nog geen woord gezegd en elkaar continue in de ogen kijken terwijl je net een paar centimeter van haar afstaat. Hemels...
LOL!! Als je dan net zo kijkt als op je tweede pica, zou ik toch wel naar de vloer staren uit verlegenheid en om even OT te blijven en te refereren naar de TT, ik flirt nu niet, maar geef aan dat ik verlegen word wanneer sommige mensen die me indringend aankijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
In een disco als je aan het dansen bent. Nog geen woord gezegd en elkaar continue in de ogen kijken terwijl je net een paar centimeter van haar afstaat. Hemels...
neeeeeeej! spanning opbouwen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:32 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!! Als je dan net zo kijkt als op je tweede pica, zou ik toch wel naar de vloer staren uit verlegenheid.
jij wel jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:32 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!! Als je dan net zo kijkt als op je tweede pica, zou ik toch wel naar de vloer staren uit verlegenheid.
Nou, er is op zo'n moment al genoeg spanning bij mijquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:34 schreef liefie_ het volgende:
neeeeeeej! spanning opbouwen!
dat is pas flirten *zwijmel*
^ ?quote:
Schattig dat je dat toegeeft. Daar hou ik wel van.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Nog steeds verbitterd? Beetje oud christelijke kijk op relaties? Je zit vast, dus mag je nooit meer naar een andere vrouw/man kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:12 schreef Shitonya het volgende:
Flirten terwijl je een partner hebt is volslagen belachelijk. Als je vrijgezel bent en je hebt een prooi op het oog is het dood normaal, maar als je het doet, terwijl je een relatie hebt, dan mis je toch echt iets in je eigen relatie. Waarom flirten als het je niets oplevert, behalve de aandacht. Aandacht die je overigens ook bij je partner kunt halen mits je nog niet op hem/haar bent uitgekeken. Flirten om te kijken of je "het" nog hebt is cliché en absurd. Je hebt "het" namelijk al: je vriend(in). Als je daar geen voldoening uit kunt halen dan maak je het uit en kun je weer als een losgeslagen stier ( of koe..) rondflirten.
nog leuker als het van 2 kanten komtquote:
Soms wel, maar dat geldt net zo goed voor ons denk ik zoquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:34 schreef liefie_ het volgende:
is dit een hint? dat vrouwen duidelijker moeten zijn?
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik geloof niet zo in dat soort dingen leren uit een boek
maar goed
Hoodfletters, punten, komma's, grammatica...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef liefie_ het volgende:
nee ik zeg niet dat je onaardig moet doen
maar als je van binnen voelt he ik vind dit niet leuk / ik ben hier niet van gedient / k wil hier niet in mee gaan dan straal je dat uit (en dan bedoel ik niet dat je met een nukkig gezicht ergens zit maar wel dat je lachjes om de dubbelzinnige grapjes bv echt als een boer met kiespijn zijn ik noem maar iets of je zult er dan onbewust op letten dat je in een groep bv niet te vaak naast hem komt te zitten)
als je van binnen voelt he dit is lekker dat geflirt ookal wil ik er niks mee of he leuk deze aandacht dan zul je dat onbewust uitstralen (en het woordje onbewust geeft al aan ik ben ook niet van alles op de hoogte maar ik noem maar iets: als hij bv zegt wat een leuke trui heb je aan! uitgaande van wat je van binnen voelt zal je ow dankjewel elke keer anders klinken!)
inhoud, inhoud, inhoud...quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoodfletters, punten, komma's, grammatica...
Is een beetje je baan ook om aardig te doen dan, dus je kunt idd nergens vanuit gaan.. Dat kun je eigenlijk sowieso niet, sommige mensen zijn al helemaal overdonderd als iemand es aardig doetquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:57 schreef SuperMocio het volgende:
Flirten met winkelpersoneel vind ik ook altijd zo verneukeratief. Zeker als je vaker in een zaak komt en makkelijk herkenbaar bent. Je weet nooit of je nou sjans hebt of ze je die trui proberen aan te smeren.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoodfletters, punten, komma's, grammatica...
Wel grappig. Bijna hetzelfde als mijn kijk op vrouwen. Er kan best een hoop inhoud zijn, maar als ze niet de moeite neemt om ook wat meer representatief of op de simpele details te letten, dan haalt het het toch niet als iemand die de kleine moeite neemt om even iets meer effort ergens in te stoppen.quote:
De wanhoop nabij.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:26 schreef liefie_ het volgende:
nee hoor voor mij niet
ik wou dat ik weer eens wat sexmateriaal tegen kwam
(bij voorkeur dan iemand die mij ook sexmateriaal vind)
ik word ondertussen wel gek van mn erotisch getinte dromen elke nacht!
Kwestie van PMquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:26 schreef liefie_ het volgende:
nee hoor voor mij niet
ik wou dat ik weer eens wat sexmateriaal tegen kwam
(bij voorkeur dan iemand die mij ook sexmateriaal vind)
ik word ondertussen wel gek van mn erotisch getinte dromen elke nacht!
lang leven de pm functie!quote:
neequote:Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef Burdie het volgende:
Vraagje he. Schoot me vanmiddag ineens te binnen.
Zou er markt zijn voor een 'singles' tijdschrift? Zou je het kopen? Een beetje zoals dit topic, maar dan naast de Libelle.
Hè Jeller, wat zouden we zonder jou moeten, de man die de beentjes van alle vrouwen weer op grond plaatstquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:24 schreef OldJeller het volgende:
Of moet ik dat even herformuleren en romantiseren voor de vrouwen alhier die niet gecharmeerd zijn van zulke directe, doch realistische, uitlatingen?
Ik moest lachen hoe ver je in analogieen kunt denken, schitterendquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:25 schreef freud het volgende:
Wel grappig. Bijna hetzelfde als mijn kijk op vrouwen. Er kan best een hoop inhoud zijn, maar als ze niet de moeite neemt om ook wat meer representatief of op de simpele details te letten, dan haalt het het toch niet als iemand die de kleine moeite neemt om even iets meer effort ergens in te stoppen.
Nopes. Als er een aanvullend gedeelte bij zou zijn, interactief op een forum of website, wellicht wel. Nou ja, ik kijk alleen maar hoe ik dat door zou trekken om het 'aan de man' te brengen. Tijdschrift alleen dekt de lading niet meerquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef Burdie het volgende:
Zou er markt zijn voor een 'singles' tijdschrift? Zou je het kopen? Een beetje zoals dit topic, maar dan naast de Libelle.
Als we hier discussiëren over het single leven dan kan de smoothtalk achterwege gelaten worden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hè Jeller, wat zouden we zonder jou moeten, de man die de beentjes van alle vrouwen weer op grond plaatst![]()
Kun jij eigenlijk wel smoothtalken?![]()
Tijdschriften zijn toevallig wel heel erg hot momenteel, vooral de lifestyle-tijdschriften. Dus waarom geen lifestyle-tijdschrift voor vrijgezellen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:59 schreef MNR het volgende:
Nopes. Als er een aanvullend gedeelte bij zou zijn, interactief op een forum of website, wellicht wel. Nou ja, ik kijk alleen maar hoe ik dat door zou trekken om het 'aan de man' te brengen. Tijdschrift alleen dekt de lading niet meer
Dat bestaat al een paar jaar. Of het heeft iig een paar jaar bestaan. Het heet(te) "s1ngle".quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tijdschriften zijn toevallig wel heel erg hot momenteel, vooral de lifestyle-tijdschriften. Dus waarom geen lifestyle-tijdschrift voor vrijgezellen?
Ah, we hebben te maken met een kenner.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat bestaat al een paar jaar. Of het heeft iig een paar jaar bestaan. Het heet(te) "s1ngle".
Ai, ik snap nu pas wat je met deze opmerking bedoelt. Ik dacht dat er iets mis was met je pc ofzo, dat het daardoor eerst niet kon.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, ik kan eindelijk weer in deze reeks posten.
Ik zag het altijd staan, maar ben nooit in de verleiding gekomen om het ook daadwerkelijk te kopen (wat ook vast met mijn relationele status te maken had).quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, we hebben te maken met een kenner.
Playboy, Hustler, seventeen, need I go on?quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef Burdie het volgende:
Sinds wanneer zijn die alleen voor de singlequote:Op zaterdag 15 september 2007 18:35 schreef freud het volgende:
[..]
Playboy, Hustler, seventeen, need I go on?
Niet, daarom zijn ze ook zo éxtra succesvol.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:03 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn die alleen voor de single![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |