Pwnd!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit op het ROC
Mwah gaat wel...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef rival het volgende:
en ben je lelijk?
quote:21-11 Rihanna HMH
BrEeZaH taal. In de Nederlandse taal is dat een lelijk persoon.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef hamkaastosti het volgende:
wtf is een lely?
Inquote:
jezus, wat ze al niet verzinnen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
BrEeZaH taal. In de Nederlandse taal is dat een lelijk persoon.
Lelystad is een dorpquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:17 schreef hamkaastosti het volgende:
is lelystad dan ook een lelijke stad? of werkt dat zo niet?
Dat heet dan lelytown zoals ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:17 schreef hamkaastosti het volgende:
Nee dankje, ik hoef geen uitgerekte kut.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:19 schreef DAMH het volgende:
[..]
Lelystad is een dorp![]()
@ ts, lol alsof jij niet dat sletje wil bangen ipv je wanken al kijkend naar een pron filmpje op je laptop
Je was gewoon bang.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ik liep maar door aangezien die 1e jaars te zielig voor woorden zijn. Maar ik denk bij mezelf meid, ga nou maar 1 van die marokanen neuken zoals je elke avond doet, stoephoer.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:17 schreef hamkaastosti het volgende:
Welke wii icon?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:21 schreef Beurlap het volgende:
Ik denk wel dat het gehalte lelijkerts onder de users met zo'n wii user icon een stuk hoger ligt dan gemiddeld...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit op het ROC
Kan je zo hoog schoppen danquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:58 schreef Biogarde het volgende:
Er zijn wat mensen in dit topic die met one-liners een compleet topic overhoop helpen.
Doe dit bitte niet meer. Doe je dit wel, dan schop ik je onder je ballen.
Internethero in town!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef Dark_Killah het volgende:
TS is een loser en mag dood.
quote:
hij werd uitgemaakt voor lelijkerd (dat verstaan we hier onder lely) en ik vroeg alleen of hij daadwerkelijk lelijk was.... sorry hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:58 schreef Biogarde het volgende:
Er zijn wat mensen in dit topic die met one-liners een compleet topic overhoop helpen.
alsof een topic van een "bi" persoon die op het ROC zit en het heeft over mocro's en breezers goed gaat komenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:58 schreef Biogarde het volgende:
een lelijkert!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:55 schreef Houtspeer het volgende:
Wat is een lely nou?
Leuke nickname. Mongoolquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Internethero in town!
Succes met je leven.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit op het ROC Flevoland in Almere-Muziekwijk. Zit er zo`n groepje met van die meisjes en marokaanse heren in de kantine. Ik loop daar met m`n laptop op zak, zegt zo een breezermeisje: "Check die lely". Ik liep maar door aangezien die 1e jaars te zielig voor woorden zijn. Maar ik denk bij mezelf meid, ga nou maar 1 van die marokanen neuken zoals je elke avond doet, stoephoer.ik een bange nerd ben en die breezah eigenlijk wel gelijk had.
Klacht: 1e jaars breezahs die peop praten.
Misschien moet je dat tegen die sletjes zeggen, weten ze gelijk waar ze aan toe zijn..quote:Seksualiteit Bi
Neu jij?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Waarom zo gefrustreerd? Ook een ROC'er?
Laten we het maar niet over jou hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:10 schreef Houtspeer het volgende:
Haha TS is lelijk.
Oeps toch wel.quote:beroep: hamburgers en friet verkopen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:27 schreef Pakspul het volgende:
pics!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:19 schreef DAMH het volgende:
[..]
Lelystad is een dorp stad die niet zo snel groeide als Almere dat wel deed.![]()
Het is een bijbaantje lely. Een hele leuke bijbaantje trouwens.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over jou hebben.
[..]
Oeps toch wel.
dat wist ik ook nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef hamkaastosti het volgende:
wtf is een lely?
lely = lelijk ???quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
"Check die lely".
Voor de gemiiddelde FOK!-er dusquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:39 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
lely = lelijk ???
Is dat het nieuwe schelwoord voor puisterige brildragende, a-modieus gecoiffeerde nerds in foute kleren ofzo?
Hey daar is de huismongool ook weer. Jij hebt mij inmiddels ook al tweeëntwintig keer met de dood bedreigd, ga je daar nog iets mee doen? Lijkt me gezellig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Trouwens.
De eerste de beste keer dat ik een jong meisje omringt door marokkanen iets in een onverstaanbare taal naar mij hoor zeggen zal ik ervoor zorgen dat het hele clubje direct ergens in de gracht verdwijnt en niet meer bovenkomt.
Oh, ok.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:28 schreef Jajong het volgende:
( Was eigenlijk van plan om TS te pwnen maar dat is al genoeg gebeurt in dit topique. )
I.v.m. ditquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Wie gaat er dan ook met z'n goeie verstand naar het ROC, en dan bij uitstek Almere.
Almere-Muziekwijk zelfs daar kan ik niet meer normaal aan denken sinds die sketch in Koefnoen http://www.youtube.com/watch?v=5ehC3jUuZCgquote:
quote:
quote:
Asjebliefquote:
Zonde van de laptop, de moeite om m`n arm uit te steken en m`n hoofd die richting op te draaien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:40 schreef Sextreme het volgende:
Die laptop tegen dr bakkus tyfen!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:40 schreef Sextreme het volgende:
Die laptop tegen dr bakkus tyfen!
Dat is écht kut jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:47 schreef Crazykill het volgende:
Wat moet je nou met een laptop op een ROC?
ROC, Almere, BI en uitgescholden worden door een Breezah. Dude, God hates u
Als je het zo samenvat klinkt het wel zielig jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:47 schreef Crazykill het volgende:
Ja net gedaan..quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Gij zult het topicsch moeten lezensch!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:47 schreef Crazykill het volgende:
Pwned!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef Beauregard het volgende:
Je voelt je nu beter dan die eerstejaars meisjes?
Dude, het is en blijft ROC!Het enige verschil tussen jou en hen is dat zij wel eens sex hebben en jij niet. Triplepawned!
Pffff, laat me ff met m`n laptop patsen, nu ik er eindelijk 1 heb!quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:47 schreef Crazykill het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |