quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit op het ROC Flevoland in Almere-Muziekwijk. Zit er zo`n groepje met van die meisjes en marokaanse heren in de kantine. Ik loop daar met m`n laptop op zak, zegt zo een breezermeisje: "Check die lely". Ik liep maar door aangezien die 1e jaars te zielig voor woorden zijn. Maar ik denk bij mezelf meid, ga nou maar 1 van die marokanen neuken zoals je elke avond doet, stoephoer.ik een bange nerd ben en die breezah eigenlijk wel gelijk had.
Klacht: 1e jaars breezahs die peop praten.
Misschien moet je dat tegen die sletjes zeggen, weten ze gelijk waar ze aan toe zijn..quote:Seksualiteit Bi
Neu jij?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:07 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Waarom zo gefrustreerd? Ook een ROC'er?
Laten we het maar niet over jou hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:10 schreef Houtspeer het volgende:
Haha TS is lelijk.
Oeps toch wel.quote:beroep: hamburgers en friet verkopen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:27 schreef Pakspul het volgende:
pics!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:19 schreef DAMH het volgende:
[..]
Lelystad is een dorp stad die niet zo snel groeide als Almere dat wel deed.![]()
Het is een bijbaantje lely. Een hele leuke bijbaantje trouwens.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over jou hebben.
[..]
Oeps toch wel.
dat wist ik ook nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef hamkaastosti het volgende:
wtf is een lely?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |