lely = lelijk ???quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
"Check die lely".
Voor de gemiiddelde FOK!-er dusquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:39 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
lely = lelijk ???
Is dat het nieuwe schelwoord voor puisterige brildragende, a-modieus gecoiffeerde nerds in foute kleren ofzo?
Hey daar is de huismongool ook weer. Jij hebt mij inmiddels ook al tweeėntwintig keer met de dood bedreigd, ga je daar nog iets mee doen? Lijkt me gezellig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Trouwens.
De eerste de beste keer dat ik een jong meisje omringt door marokkanen iets in een onverstaanbare taal naar mij hoor zeggen zal ik ervoor zorgen dat het hele clubje direct ergens in de gracht verdwijnt en niet meer bovenkomt.
Oh, ok.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:28 schreef Jajong het volgende:
( Was eigenlijk van plan om TS te pwnen maar dat is al genoeg gebeurt in dit topique. )
I.v.m. ditquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Wie gaat er dan ook met z'n goeie verstand naar het ROC, en dan bij uitstek Almere.
Almere-Muziekwijk zelfs daar kan ik niet meer normaal aan denken sinds die sketch in Koefnoen http://www.youtube.com/watch?v=5ehC3jUuZCgquote:
quote:
quote:
Asjebliefquote:
Zonde van de laptop, de moeite om m`n arm uit te steken en m`n hoofd die richting op te draaien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:40 schreef Sextreme het volgende:
Die laptop tegen dr bakkus tyfen!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:40 schreef Sextreme het volgende:
Die laptop tegen dr bakkus tyfen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |