Dat is dus een andere en Amanda weet niet hoe snel ze de spullen naar beneden moet brengen, niet in beeld wat ze met die spullen doet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:58 schreef STAP01 het volgende:
o, de voetbal komt er nu aan.
even of topicquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:43 schreef StephanL het volgende:
Kreeft zit in de pan?
Zat nog niks in, nu wel
Brian en Jaap willen er niks mee te maken hebben.
Brian: Laat het maar aan Huub over de sadist.
Waar je mee omgaat......vieze sneak!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dus een andere en Amanda weet niet hoe snel ze de spullen naar beneden moet brengen, niet in beeld wat ze met die spullen doet.
En ze vragen zich niet af waarom Jaap in zijn hemd staat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Villa Vandaag doet een oproep voor Jaap.![]()
17:34 - Waar is mijn post?
Jaap zit met Brian in het kantoor en maakt zich druk over zijn post. “Ik ben echt verbaasd”, zegt Jaap. “We hebben 700.000 kijkers en ik krijg maar drie kaartjes per week. Waaronder een boze brief waarin iemand beweert dat hij al drie keer eerder heeft geschreven en ik niets terug heb gestuurd. Euhm, ik heb niets gekregen hoor!”, zegt de Briellenaar een beetje geïrriteerd. Dus fans, jullie weten wat je te doen staat, stuur volgende week allemaal een kaartje naar Jaap. Laat Jaap niet in zijn hemdje staan!
Hun zijn gek.Ze gaven Brian ook dubbele punten ,toen dacht ik al ze draaien doorquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:06 schreef riri het volgende:
[..]
En ze vragen zich niet af waarom Jaap in zijn hemd staat?
Hoezo krijgt hij bijna geen post...lijkt me toch niet zo moeilijk om dat te snappen.
De kijker een beetje oproepen om hem post te sturen terwijl ze totaal geen respekt hebben voor zijn handelswijze....wie is er hier nou gek?
de tactiek begint te werken, bijna niemand heeft medelijden met Jaap, terwijl er ieder dag wel veel medelijden voor Huub en Lieke komtquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Jaap zit met Brian in het kantoor en maakt zich druk over zijn post. “Ik ben echt verbaasd”, zegt Jaap. “We hebben 700.000 kijkers en ik krijg maar drie kaartjes per week. Waaronder een boze brief waarin iemand beweert dat hij al drie keer eerder heeft geschreven en ik niets terug heb gestuurd. Euhm, ik heb niets gekregen hoor!”, zegt de Briellenaar een beetje geïrriteerd. Dus fans, jullie weten wat je te doen staat, stuur volgende week allemaal een kaartje naar Jaap. Laat Jaap niet in zijn hemdje staan!
Dit klikt als een oproep voor medelijden post.... Komt niets van in Jaap dat is gereserveerd voor Huub en Lieke. Dat wou je toch zo graag? Eerst de post afkraken... streamers zwartmaken en dan nu zeiken? Wat een sukkel zeg.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:56 schreef beequeen het volgende:
Waar moet dat toch naar toe met Liekequote:Op vrijdag 14 september 2007 18:21 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke net boven ik ga even naar beneden en dan kom ik ook helpen.
Ze vind haar nieuwe vriendinnen toch belangrijker.
Medelijden post voor Huub en Lieke? Je klinkt als de bende van 5.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:17 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
de tactiek begint te werken, bijna niemand heeft medelijden met Jaap, terwijl er ieder dag wel veel medelijden voor Huub en Lieke komt
Als dennix ook nauwelijks post krijgt weten ze zeker dat ze op de goede weg zijn !![]()
Dat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:17 schreef akveor het volgende:
Dit klikt als een oproep voor medelijden post.... Komt niets van in Jaap dat is gereserveerd voor Huub en Lieke. Dat wou je toch zo graag? Eerst de post afkraken... streamers zwartmaken en dan nu zeiken? Wat een sukkel zeg.
En gebruikt als excuus dat ze midden in de nacht met haar bovenlip op de hoek van een nachtkastje gevallen is...quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:35 schreef ricofromrio het volgende:
nadia haar tanden vallen uit door al het kotsen
das toch de gedachte van die pad en dennix ... post is medelijden en de popo is niet belangrijk....quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Medelijden post voor Huub en Lieke? Je klinkt als de bende van 5.![]()
Brian: "Ik krijg iets totaal nieuws te horen...".quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:42 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia is helemaal niet gevallen
met alleen je tand op een kast vallen![]()
ik zeg al het zuur van haar kots![]()
Mee eens, als dat sekreet echt was gevallen dan hadden we dat zeker op de streams gehoord, ze had dan waarschijnlijk moord en brand geschreeuwd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:42 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia is helemaal niet gevallen
met alleen je tand op een kast vallen![]()
ik zeg al het zuur van haar kots![]()
Reken maar van yes. Het tandartsbezoek is een rookgordijn, ze heeft volgens mij de hele tijd bij de FEBO gezeten om haar script door te nemen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:55 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Mee eens, als dat sekreet echt was gevallen dan hadden we dat zeker op de streams gehoord, ze had dan waarschijnlijk moord en brand geschreeuwd.
Het is een verwende, leugenachtige stinksnol. (Zo dat lucht op)
Volgens Amanda laat "achteren" uit medelijden meer post door voor Huub en Lieke....... en houden ze die van hun achterquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:02 schreef Nomrc2 het volgende:
complot theorien bij de 5 te over ,over de post
dat dat aan hunnie zelf zou kunnen liggen.......nee ..dat kan niet
de 5 willen na het eten huub bashenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb toch een slecht gevoel over vanavond, Eric komt op bezoek (waarschijnlijk
met de opzet Huub nog wat te bashen samen met die vijf losers) en Huub gaat
weer drinken ....... kan wel weer eens fout aflopen.
Terwijl de sfeer in het huis eindelijk een beetje normaal lijkt, nou ja behalve Jaap dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |