En gebruikt als excuus dat ze midden in de nacht met haar bovenlip op de hoek van een nachtkastje gevallen is...quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:35 schreef ricofromrio het volgende:
nadia haar tanden vallen uit door al het kotsen
das toch de gedachte van die pad en dennix ... post is medelijden en de popo is niet belangrijk....quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Medelijden post voor Huub en Lieke? Je klinkt als de bende van 5.![]()
Brian: "Ik krijg iets totaal nieuws te horen...".quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:42 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia is helemaal niet gevallen
met alleen je tand op een kast vallen![]()
ik zeg al het zuur van haar kots![]()
Mee eens, als dat sekreet echt was gevallen dan hadden we dat zeker op de streams gehoord, ze had dan waarschijnlijk moord en brand geschreeuwd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:42 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia is helemaal niet gevallen
met alleen je tand op een kast vallen![]()
ik zeg al het zuur van haar kots![]()
Reken maar van yes. Het tandartsbezoek is een rookgordijn, ze heeft volgens mij de hele tijd bij de FEBO gezeten om haar script door te nemen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:55 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Mee eens, als dat sekreet echt was gevallen dan hadden we dat zeker op de streams gehoord, ze had dan waarschijnlijk moord en brand geschreeuwd.
Het is een verwende, leugenachtige stinksnol. (Zo dat lucht op)
Volgens Amanda laat "achteren" uit medelijden meer post door voor Huub en Lieke....... en houden ze die van hun achterquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:02 schreef Nomrc2 het volgende:
complot theorien bij de 5 te over ,over de post
dat dat aan hunnie zelf zou kunnen liggen.......nee ..dat kan niet
de 5 willen na het eten huub bashenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb toch een slecht gevoel over vanavond, Eric komt op bezoek (waarschijnlijk
met de opzet Huub nog wat te bashen samen met die vijf losers) en Huub gaat
weer drinken ....... kan wel weer eens fout aflopen.
Terwijl de sfeer in het huis eindelijk een beetje normaal lijkt, nou ja behalve Jaap dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |