Ja, stel je voor dat Stichting AAP meekijkt, dan is Brian natuurlijk de lul.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:43 schreef StephanL het volgende:
Kreeft zit in de pan?
Zat nog niks in, nu wel
Brian en Jaap willen er niks mee te maken hebben.
Brian: Laat het maar aan Huub over de sadist.
Dat hele zoenvoorval met Amanda heeft mij ook aan het denken gezet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:34 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat Nadia heel gehaaid is.
Het zou me niet verbazen als Nadia uit zich zelf meer met Lieke (en indirect met Huub) omgaat om meer backup, contactpunten en fans te krijgen.
De manier waarop ze naar Huub keek en luisterde gisteren bij het verhaal over Prom Night en de limousine kreeg ik een heel naar gevoel bij. Hebberig.
Misschien is Nadia een ongeduldig type die al weer uitgekeken is op Dennis en Amanda en alweer op zoek gaat naar ander vertier.
Waaruit maar weer eens blijkt dat Jaap heel weinig kijk heeft op wat er in de wereld gebeurt:quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:54 schreef StephanL het volgende:
Jaap vind het fucking niet normaal, hoe die kreeften worden gedood in het huis.
Maar het wel opeten zeker??quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:43 schreef StephanL het volgende:
Kreeft zit in de pan?
Zat nog niks in, nu wel
Meschien heeft Jaap ze wel even gewaarschuwt over de Cap's hierquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:09 schreef Nomrc2 het volgende:
triest jaap
Ik neem aan dat Brian straks gewoon aanschuift voor een lekker maaltje kreeft?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:43 schreef StephanL het volgende:
Kreeft zit in de pan?
Zat nog niks in, nu wel
waarom zitten er zo weinig punten in die bak, Brian?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Een kusje voor Nowlife, ze hebben een cadeautje gestuurd.
[afbeelding]
De andere bewoners gaan dat toch een keer vinden, zo'n kaart.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:21 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke en Huub hebben alweer een trouwkaartje van Nowlive
Als je je kaartje transparant houdt en zonder info, komt deze altijd aan!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:59 schreef Dreamboy het volgende:
BLOMST JE KAARTJE IS AANGEKOMEN BIJ HUUB.
HIJ ZEI ER NOG BIJ BLOMST IS DACHT IK VAN FOK.
Huub heeft pas aangegeven dat Lieke ze in een envelop moet doen dan mogen ze hem niet open maken zei hij.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef avonne het volgende:
[..]
De andere bewoners gaan dat toch een keer vinden, zo'n kaart.
Ze kunnen ze beter maar vernietigen, denk ik.
Het duurt nog een maand voor Huub haar gaat vragen.
Brians plan voor de "Battle of the Couples" is met algemeen enthousiasme begroetquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:20 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Dennix zitten nu gewoon dingen over Brian tegen elkaar te vertellen.
Gisteren Lieke ook al met de andere 2 dames.
Volgens mijn weten ze nu wel dat ze niets meer te vertellen hebben over wie er uit gaat maar dat de kijker het bepaald.
Het leek op een voetbal.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:36 schreef fredfik het volgende:
wat had jaap onder zijn jas verstopt??????
Ze hadden het laatst wel over een voetbal en die in of over de heg schieten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
Wat verstopt Jaap in zijn kast, iets ronds. Ach , ik wil het eigenlijk niet weten wat die idioot van plan is.
Volgens Jaap en Dennix wordt het morgen "vet "cool", zielepoten.
ja, dat is wel een zo, ergens. Ze zouden best wel eens de mening van de kijkers mogen horen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jammer dat ze (iedereen) nooit negatieve post krijgen, al die slijmpost is saai.
eh...?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze hadden het laatst wel over een voetbal en die in of over de heg schieten.
Kan wel kloppen daar hadden ze het gisteren over dan schieten we hem steeds weg of zo en gaan hem steeds weer halen.quote:
Met leuke post is niets mis idd, maar dag in dag uit kaartjes voorlezen dat ze het zo goed doen en een leuk stel zijn samen is imo wel saai.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, dat is wel een zo, ergens. Ze zouden best wel eens de mening van de kijkers mogen horen.
Maar leuke post is niet saai, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |