Ja, stel je voor dat Stichting AAP meekijkt, dan is Brian natuurlijk de lul.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:43 schreef StephanL het volgende:
Kreeft zit in de pan?
Zat nog niks in, nu wel
Brian en Jaap willen er niks mee te maken hebben.
Brian: Laat het maar aan Huub over de sadist.
Dat hele zoenvoorval met Amanda heeft mij ook aan het denken gezet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:34 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat Nadia heel gehaaid is.
Het zou me niet verbazen als Nadia uit zich zelf meer met Lieke (en indirect met Huub) omgaat om meer backup, contactpunten en fans te krijgen.
De manier waarop ze naar Huub keek en luisterde gisteren bij het verhaal over Prom Night en de limousine kreeg ik een heel naar gevoel bij. Hebberig.
Misschien is Nadia een ongeduldig type die al weer uitgekeken is op Dennis en Amanda en alweer op zoek gaat naar ander vertier.
Waaruit maar weer eens blijkt dat Jaap heel weinig kijk heeft op wat er in de wereld gebeurt:quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:54 schreef StephanL het volgende:
Jaap vind het fucking niet normaal, hoe die kreeften worden gedood in het huis.
Maar het wel opeten zeker??quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:43 schreef StephanL het volgende:
Kreeft zit in de pan?
Zat nog niks in, nu wel
Meschien heeft Jaap ze wel even gewaarschuwt over de Cap's hierquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:09 schreef Nomrc2 het volgende:
triest jaap
Ik neem aan dat Brian straks gewoon aanschuift voor een lekker maaltje kreeft?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:43 schreef StephanL het volgende:
Kreeft zit in de pan?
Zat nog niks in, nu wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |