Nou, ik had op VVD gestemd vanwege Rita. Vond het eigenlijk ook oerstom om die Mark Rutte Partijleider te maken. Dus als Rita Verdonk een eigen partij opricht maakt dat mijn keuze alleen maar makkelijker. En ik gok zo dat dit voor meer mensen geldt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:17 schreef TNA het volgende:
Right, en als de hype volgende week is gaan liggen zijn het er vast nog steeds 27. Nee dus
Je zal vast niet de enige zijn, maar 27 zetels? No way.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, ik had op VVD gestemd vanwege Rita. Vond het eigenlijk ook oerstom om die Mark Rutte Partijleider te maken. Dus als Rita Verdonk een eigen partij opricht maakt dat mijn keuze alleen maar makkelijker. En ik gok zo dat dit voor meer mensen geldt.
Ik heb niet op Wilders gestemd omdat ik die weer te extreem vind.
*kijkt profielquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, ik had op VVD gestemd vanwege Rita. Vond het eigenlijk ook oerstom om die Mark Rutte Partijleider te maken. Dus als Rita Verdonk een eigen partij opricht maakt dat mijn keuze alleen maar makkelijker. En ik gok zo dat dit voor meer mensen geldt.
Ik heb niet op Wilders gestemd omdat ik die weer te extreem vind.
Van mij mag zij ook kapot geschoten worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:22 schreef michiel5 het volgende:
Zal wel een LPF'je worden als ze direct met 27 zetels binnekomt.
Ik moet zeggen dat de PVV het boven verwachting uithoud, zalwel komen omdat Wilders het daar alleen voor het zeggen heeft en ze niet regeren, maar hoelang duurt het voordat de andere kamerleden ook mee willen beslissen over de koers van de partij?
Zo werkt het. het volk is domquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
We leven echt met een stel gekken in dit land. We gaan die Verdonk ook nog belonen voor dat opportunistische gedrag van haar![]()
Maar ze is niet links, niet rechts, maar...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:39 schreef RM-rf het volgende:
Sowieso is ze geen politica en heeft geen echt duidelijk visie.
Aha.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:16 schreef gtotep het volgende:
De PVV heeft op dit moment 13 zetels in de Tweede Kamer.
gevangenisdirectrice ... sommige schoenmakers moeten vooral bij hun leest blijven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar ze is niet links, niet rechts, maar...
Dat gaat ook alleen maar lukken als iemand Rita deze week nog overhoop knalt en op grond daarvan vervroegde verkiezingen worden uitgeschreven. Ik zie het niet gebeuren dat ze dit momentum tot aan de reguliere verkiezingen (Balkenende kennende alsnog wel iets vervroegde) vol gaat houden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:22 schreef michiel5 het volgende:
Zal wel een LPF'je worden als ze direct met 27 zetels binnekomt.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
gevangenisdirectrice ... sommige schoenmakers moeten vooral bij hun leest blijven.
Ach ja als je maar lang genoeg rechtdoorzee gaat dan verzuip je vanzelf wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar ze is niet links, niet rechts, maar...
Wat heeft mijn woonplaats ermee te maken? De meeste Helmonders zijn links, als in meer geld krijgen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
*kijkt profiel
oke
Vind dit behoorlijk grof.quote:Van mij mag zij ook kapot geschoten worden.
dit geeft aan hoe gevaarlijk een aantal linkse mensen zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Van mij mag zij ook kapot geschoten worden.
geen idee, misschien een grote groep stemmers die anders niet was gaan stemmen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:26 schreef Me_Wesley het volgende:
7 zetels van de VVD + 6 zetels van de PVV = 27 zetels voor Rita
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |