Hey Tiek, fijn dat je er bentquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef Misstique het volgende:
Nog ruim 6 uur te gaan.
Now don't start thát again.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey Tiek, fijn dat je er bent.
I know.quote:
Wacht maar tot ik 5 frosties op heb vanavond, dan begin ik pas blauw te wordenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:16 schreef scarefreak het volgende:
Wat een blauwe bende hier...
Mogen we je al verwelkomen als collega?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:18 schreef Armageddon het volgende:
Ik trek blauw aan S.
Je denkt toch niet dat ik ga solliciteren hè? Ze mogen me vragen! Ben het zat!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mogen we je al verwelkomen als collega?.
Wasda voor bier?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik 5 frosties op heb vanavond, dan begin ik pas blauw te worden.
Gewoon pils, maar in bevroren halve liter glazenquote:
Puik planquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon pils, maar in bevroren halve liter glazen.
is dat hetzelfde als dat Heineuken Iced ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon pils, maar in bevroren halve liter glazen.
Je hebt je bureau al opgeruimd en je jas zeker al aan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:58 schreef k_i_m het volgende:
Bijna
Veel plozier!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:00 schreef k_i_m het volgende:
Vakontie!!!
Hij stond naast de rails, in plaats van er tussen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef Jerruh het volgende:
pff... sinds ik eergisteren een blinde man heb geholpen op het station, vinden vrouwen mij opeens erg attractief :s.
Wat heb jij trouwens met Ripley gedaan? Waar heb je haar verstopt? Nou? Nou!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef Jerruh het volgende:
pff... sinds ik eergisteren een blinde man heb geholpen op het station, vinden vrouwen mij opeens erg attractief :s.
nee, opzich is het niets bijzonders. Heineken Ice is gewoon heel koud Heineken waardoor het eigenlijk maar weinig smaak heeft (inkoppers mogen achterwege blijvenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Joene het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als dat Heineuken Iced ?
Wat een Briljant idee, vanaaf ff wat glazen afspoelen en in mijn vriezer gooienquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, opzich is het niets bijzonders. Heineken Ice is gewoon heel koud Heineken waardoor het eigenlijk maar weinig smaak heeft (inkoppers mogen achterwege blijven).
Dit zijn gewoon van die Pintglazen (met oor) die in de vriezer gezet worden na het spoelen, dingen krijgen een ijslaag en je bier blijft lekker koud.
En het leuke is, tussen 18:00 en 21:00 kost een halve liter maar 2.50quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:11 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wat een Briljant idee, vanaaf ff wat glazen afspoelen en in mijn vriezer gooien
Arma for president!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ga solliciteren hè? Ze mogen me vragen! Ben het zat!
niks...euh...?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens met Ripley gedaan? Waar heb je haar verstopt? Nou? Nou!!!!!111
ik heb dr ook al een tijdje niet echt meer gezien of egsproken... straks ff bellen dan maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
We zijn dr al een week kwijt, zowel hier als op MSN...
Wat moet ze daar doen dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, misschien zit ze wel in Brabant.
En daar is geen internet natuurlijk.
Zie de posts om jouw post heen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Wat moet ze daar doen dan?
Goed dat je geen dingen aan het doen bent!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:43 schreef Ripley het volgende:
Hoi. Ik heb het druk. Met werk en huis en zo. Einde mededeling. Ow, en kusjes
Doei
in jou geval: DON'T!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:53 schreef Armageddon het volgende:
Wat denken jullie hier van?
http://relatie.blog.nl/algemeen/2007/09/10/vrienden-met-je-ex
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Goed dat je geen dingen aan het doen bent!![]()
Stond een link op GSquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Damn man... Wat moet jij met Sill Bruin...
Dat wief loopt echt met ideeën uit het jaar 19-flintstone...
Op dit moment kan je dus nog niet vrienden zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Mij lijkt het ook een heel slecht idee. Ik ben er nu een beetje "overheen" maar ik weet zeker als ik haar weer zie dat de ellende dan weer van voren af aan begint. "liefdesverdriet etc"
Daarbij weet ik zeker dat ik er niet tegen kan als ze een ander zou hebben. Waarom vrienden blijven? Dan hoef je ook niet uit elkaar te gaan als je het fijn zou vinden om de ander elke keer te zien.
Of ben ik nou gek?
doont doe it men!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Mij lijkt het ook een heel slecht idee. Ik ben er nu een beetje "overheen" maar ik weet zeker als ik haar weer zie dat de ellende dan weer van voren af aan begint. "liefdesverdriet etc"
Daarbij weet ik zeker dat ik er niet tegen kan als ze een ander zou hebben. Waarom vrienden blijven? Dan hoef je ook niet uit elkaar te gaan als je het fijn zou vinden om de ander elke keer te zien.
Of ben ik nou gek?
Maar ik denk over zes maanden ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:16 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Op dit moment kan je dus nog niet vrienden zijn.
dan kan je over zes maanden ook geen vrienden zijn, simpel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar ik denk over zes maanden ook niet.
Wie Britney?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Heb met de meeste van mijn ex-en nog best wel contact. Niet allemaal even intensief ofzo.
Kreeg gisteren nog een sms of ik meeging naar een concert van een ex.
Daar zou hij niet openlijk voor uitkomen denk ik.quote:
Oh noes.... Echt.. van die _te_ standaard items en verhalen... Niet doen.. niet kwellen enzeau.quote:
Wat hij zegt... als je vrienden blijft, blijft er altijd wel eentje over met iets te warme gevoelens.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Bek!
En 'vrienden zijn' is overrated.
Holy (brain)fuck!quote:
quote:
De tekst toch wel?quote:
nee, meer dan 250 karakters..quote:
Kudt!quote:
Mmmm... En het ziet er niet meer uit als je de image resized als av?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Idd, leek me wel ff leuk als afwisseling.
Op welk traject Buzzzz?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Tiefushoerekuttering A9!3,5 uur over 33 km........RIP Hondje
weekend
![]()
Grrrrrr....quote:
Demn ik maar denken dat ik met mijn 700GB hip wasquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Hehe, duurde ff maar de 1TB disk is binnen.
*hele server leegslurpt met Mp3's, avi, installers, images en progjes*.
Ook best netjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Demn ik maar denken dat ik met mijn 700GB hip was
het stuk onder Amsterdam. Ongeluk en bergwerkzaamheden of iets dergelijks. Grote puinhoop dusquote:
Zijn die 10.000 rpm drives eigenlijk wat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook best netjes.
Maar ik had nog wat tegoed van ze. En ik wil 2 drives uit mijn kast slopen thuis om het allemaal nog ff koeler te maken van binnen. Zitten nu 5 schijven in, daar gaan er 2 uit. Scheelt fiks.
Berg?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het stuk onder Amsterdam. Ongeluk en bergwerkzaamheden of iets dergelijks. Grote puinhoop dus
Lawaaierig vooralquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zijn die 10.000 rpm drives eigenlijk wat?
Een half jaar terug heb ik echt een monster pc aangeschaft. Nu lijtk het ding alweer prehistorischquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lawaaierig vooral.
Tja, het scheelt wel als je veel doet met spellen die veel laden, je boot iets sneller, kopieren gaat rapper. Maar echt de moeite waard heb IK het nog noooit gevonden. Zeker niet met een beetje SATAII drive met 16MB is het verschil steeds kleiner aan het worden.
Maar als je het geld hebt en tegen herrie kan : gewoon doen, alle beetjes helpen.
Dat hou je altijd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:54 schreef Houzer het volgende:
[..]
Een half jaar terug heb ik echt een monster pc aangeschaft. Nu lijtk het ding alweer prehistorisch
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hou je altijd.
Ik heb ook pas een paar maanden mijn PC, maar zou hem bijna kunnen verdubbelen weer qua rekenkracht, opslag en werkgeheugen. En dan nog even mijn videokaart in SLI hangen en hij kan weer een half jaar mee.
rooie? Pics!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Kennen jullie de uitdrukking "buiten honger krijgen, thuis eten?"
Goddomme wat krijg ik een honger van die rooie op het moment, ik ga me helemaal volvreten thuis!.
Zo erg bleu?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:05 schreef miss_bleu het volgende:
sow zieke bleu kan weer achter een pc zitten
nog steeds niet beter?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:05 schreef miss_bleu het volgende:
Beterschapquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:05 schreef miss_bleu het volgende:
SLI (Ati:crossfire) dat je 2 videokaarten in je PC zet die dan gebundeld worden, dus vrijwel 2 keer zo snel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:58 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ben niet eens bekend met SLI, wtf is dat nou weer
quote:
Mja ben woensdagmiddag weer van mijn werk naar huis vertrokken en ik ben nu vandaag voor het eerst uit bed. Hou net mijn eten binnen gelukkig.quote:
Damn! Niet fijn dus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
[..]
Mja ben woensdagmiddag weer van mijn werk naar huis vertrokken en ik ben nu vandaag voor het eerst uit bed. Hou net mijn eten binnen gelukkig.
Tof!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef Jerruh het volgende:
en nog iets leuks! vanaf volgende week zaterdag mag ik waarschijnlijk een paar keer per maand in de Men At Work in eindhoven in de winkel draaien!
Koel gozert! Feli1quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef Jerruh het volgende:
en nog iets leuks! vanaf volgende week zaterdag mag ik waarschijnlijk een paar keer per maand in de Men At Work in eindhoven in de winkel draaien!
Klopt! Nu wel!quote:
Wat mij betreft wel... Maareuh.... Heb het niet voor het zeggen he?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:33 schreef scarefreak het volgende:
Is Arma al de nieuwe mod van onzin geworden ondertussen?
Sorry, had er ff overheen gelezen, luister wat sneller naar n00c of Les.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
@ cloon: zal ze leuk vinden, ff foto maken en op Internet zetten.
Trust me, gorgeous... lang, (niet te) slank, dikke tetten, geweldige kont, supersmoeltje en een bos krullen ala Ripley, maar dan rood....
Zou zo maar eens kunnen, maar ik pretendeer nogsteeds niet eentje te zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:45 schreef scarefreak het volgende:
Ik dacht dat oldbies ook stemrecht hadden bij zulke beslissingen
Oewww... Goed idee... Moest ik ook maar eens gaan doen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:35 schreef scarefreak het volgende:
Hmmm morgen lekker kunnen uitslapen....
Eindelijk weekend?quote:
zoietsquote:
Tja...quote:
Eindhovenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef Jerruh het volgende:
Relaxed !quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:57 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiemorgen! Ik was er gisteren niet meer omdat ik een spoed bestelling moest afleveren bij AH in Zaandam. Ging om 13:30 weg en was pas om 17:15 weer terug.
Ah mooi, kan ik zometeen toch nog worst in de schappen vindenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:57 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiemorgen! Ik was er gisteren niet meer omdat ik een spoed bestelling moest afleveren bij AH in Zaandam. Ging om 13:30 weg en was pas om 17:15 weer terug.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ah mooi, kan ik zometeen toch nog worst in de schappen vinden
Damn dewd.... En dat nogwel op vrijwillige basis.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister dropping gedaan met vriendendrank mee , J mee. 15 KM gelopen ofzo.
héél leuk wel lamme poten.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Damn dewd.... En dat nogwel op vrijwillige basis.
Uitsloverquote:
Wat hij zegt!quote:
Wat hij beaamt!quote:
En hij vaststelt!quote:
Wat hij aanbid!quote:
En hij verguist!quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 07:43 schreef scarefreak het volgende:
Vroeg
Werk
Alleen op de afdeling
Maandagochtend
Nogsteeds bij Dell J?quote:Op maandag 17 september 2007 07:51 schreef Joene het volgende:
Vroeg wakker
Kater
Tandarts @ 9.
Daarna klant centrum amsterdam
Heuhj!quote:Op maandag 17 september 2007 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen.
Da's een flinke dan.quote:Op maandag 17 september 2007 08:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb nog een kater van zaterdag.
quote:Op maandag 17 september 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Ellow.
Echt totaal geen zin vandaag, regen, koud, en een enorm irritant jankend kutkind in de tram.
Echt niet normaal. Kindlief wil de tram niet in, mama gaat verdomme nog in discussie ook. Hoor ik op een gegeven moment dat krengetje "Ja, maar mama ik ben nog niet uitgepraat" zeggen! Echt, ik had alle hoeken van de tram gezien.
Ze vond mijn opmerking dat opvoeden ook een vak is niet zo leuk geloof ik.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:33 schreef n00cL30n het volgende:
Hey HW, die X1950, is dat een beetje een leuk kaartje of kan ik beter voor NVIDIA kaartjes gaan?
(Rond de 120 euro)
Nou ben ik opgevoed in een durp zonder tram, maar als ik iets van die strekking gezegd zou hebben dan was m'n vader speciaal een tram gaan opzoeken om me alle hoeken van te laten zienquote:Op maandag 17 september 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Ellow.
Echt totaal geen zin vandaag, regen, koud, en een enorm irritant jankend kutkind in de tram.
Echt niet normaal. Kindlief wil de tram niet in, mama gaat verdomme nog in discussie ook. Hoor ik op een gegeven moment dat krengetje "Ja, maar mama ik ben nog niet uitgepraat" zeggen! Echt, ik had alle hoeken van de tram gezien.
whehehquote:Ze vond mijn opmerking dat opvoeden ook een vak is niet zo leuk geloof ik.
Post-natale abortus. Goed plan.quote:Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef scarefreak het volgende:
Reflectieabortus, tot 8jjar na de geboorte invoeren...
Idd, wat is er toch mis om zo'n schijtkind ff een tik te geven? Hoeft niet meteen dodelijk te zijn, als het echt moet....quote:Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ben ik opgevoed in een durp zonder tram, maar als ik iets van die strekking gezegd zou hebben dan was m'n vader speciaal een tram gaan opzoeken om me alle hoeken van te laten zien.
[..]
wheheh.
Gewoon oppakken de de tram in schuiven. Er is een tijd voor discussie, en een tijd om gewoon te doen wat ik zeg.quote:Op maandag 17 september 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, wat is er toch mis om zo'n schijtkind ff een tik te geven? Hoeft niet meteen dodelijk te zijn, als het echt moet....
Ben zelf ook meer een NVIDIA man, maar mijn Geforce 4 Ti4600 is nu toch wel errug hard aan vervanging toe hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 09:14 schreef HeatWave het volgende:
X1950 is wel ok, maar geen DX10 kaartje. Maar voorlopig kan je er wel even mee voort.
Ik heb niet echt heel veel ervaring met ATI kaartjes, maar meestal zijn ze wel ok hoor.
Psies, ben zelf ook niet vies van het correctionele tik-uitdeel-principe!quote:Op maandag 17 september 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, wat is er toch mis om zo'n schijtkind ff een tik te geven? Hoeft niet meteen dodelijk te zijn, als het echt moet....
Ja, die kan echt niet meer neequote:Op maandag 17 september 2007 09:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ben zelf ook meer een NVIDIA man, maar mijn Geforce 4 Ti4600 is nu toch wel errug hard aan vervanging toe hoor.
[..]
Psies, ben zelf ook niet vies van het correctionele tik-uitdeel-principe!
LOLz.. Zelfs mijn neefje doet aan honkbalknuppels hanteren bij de peanuts.quote:Op maandag 17 september 2007 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Honkbal knuppels, planken met spijkers, riemen, zwepen.
quote:Op maandag 17 september 2007 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die kan echt niet meer nee.
Het gaat ook allemaal zo hard, ik zou mijn 8800GTS nu eigenlijk al weer willen vervangen.
Burgerinitiatief, volgens mij hebben we maar 40.000 handtekeningen nodig om dit op de agenda van de tweede kamer te krijgen.quote:Op maandag 17 september 2007 09:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Post-natale abortus. Goed plan.
Hmmm.. Dit samen met de voortplantingsvergunning moet toch wel een heel goed iets zijn voor een gecontroleerde samenleveing.quote:Op maandag 17 september 2007 09:43 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Burgerinitiatief, volgens mij hebben we maar 40.000 handtekeningen nodig om dit op de agenda van de tweede kamer te krijgen.
aaahhh... Klinkt eigenlijk best wel goed A?quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 11:02 schreef scarefreak het volgende:
Regen
Acer
Kan me laptop deze week voor de 3de keer in 4 weken opsturen... stelletje prutsers. Deze keer maar eens wat druk laten zetten via hoofdkantoor.
Probleem is dat ze het vertikken om die dingen op voorraad te houden. Dus als jij een 60GB'er in je laptop hebt en die gaat na 3 jaar stuk dan vertikken ze het gewoon om je een 100GB'er te geven, ook al kost die nu minder dan die 60GB toen...quote:Op maandag 17 september 2007 11:07 schreef Armageddon het volgende:
Acer zuigt grote ballen inderdaad. Hoor er veel slechte berichten over. Laptop van drie jaar oud hebben ze geen eens meer een vervangende HD voor bijvoorbeeld.
En dat is nu precies het verschil met Compaq en IBM (Lenovo) die houden onderdelen gewoon 10 jaar op voorraad. Kost iets meer maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 17 september 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Probleem is dat ze het vertikken om die dingen op voorraad te houden. Dus als jij een 60GB'er in je laptop hebt en die gaat na 3 jaar stuk dan vertikken ze het gewoon om je een 100GB'er te geven, ook al kost die nu minder dan die 60GB toen...
Dell doet dat wel, gaat er een 20GB disk stuk, krijg je gewoon een nieuwe 20GB;er...
Een HD is nog wel het minste probleem. Gewoon bij de computerboer op de hoek een 2.5" schijfje halen. Ben je vaak nog goedkoper uit dan het via de fabrikant van de laptop regelen.quote:Op maandag 17 september 2007 11:07 schreef Armageddon het volgende:
Acer zuigt grote ballen inderdaad. Hoor er veel slechte berichten over. Laptop van drie jaar oud hebben ze geen eens meer een vervangende HD voor bijvoorbeeld.
Idd ja. Scheelt je bakken met tijd vooral.quote:Op maandag 17 september 2007 11:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een HD is nog wel het minste probleem. Gewoon bij de computerboer op de hoek een 2.5" schijfje halen. Ben je vaak nog goedkoper uit dan het via de fabrikant van de laptop regelen.
Moet gewoon nieuwe hardware in, zei ik de eerste keer al, maar nee gewoon een biosupdate...quote:
Dat schijnt dus niet helemaal te gaan hoorde ik van die vriend van me. Vraag me niet waarom niet.quote:Op maandag 17 september 2007 11:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een HD is nog wel het minste probleem. Gewoon bij de computerboer op de hoek een 2.5" schijfje halen. Ben je vaak nog goedkoper uit dan het via de fabrikant van de laptop regelen.
Waarom niet?quote:Op maandag 17 september 2007 11:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet helemaal te gaan hoorde ik van die vriend van me. Vraag me niet waarom niet.
quote:
Bijna.quote:Op maandag 17 september 2007 11:25 schreef scarefreak het volgende:
Ben je nou al mod van onzin Arma?
Medisch te verklaren vertroebeling noemen ze dat scarefreak.quote:Op maandag 17 september 2007 11:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier,
Dan zie je hem de volgende keer wat beter aankomen
Klinkt goed!quote:Op maandag 17 september 2007 11:44 schreef Insomaniac het volgende:
Just another manic monday [afbeelding] .
Whooooowooooow.
Wish it was fucking friday again [afbeelding] .
Whoooooooowoooooooow.
Ik ga iemand doodmaken [afbeelding]
Whooooooooooowooooooooooow.
En ook gewoon tot twee keer toe...quote:Op maandag 17 september 2007 11:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Medisch te verklaren vertroebeling noemen ze dat scarefreak.
Maareuh.. Wat een eikels... BIOSupdaten. Dat doe je eigenlijk alleen maar als je echt wanhopig bent, anders had dat al goed gezeten op punt van verkoop.
Koffie in die bakkus en goan!quote:Op maandag 17 september 2007 11:56 schreef Joene het volgende:
Zeau ook weer op kantoor. na 1 week ziek zwak en kim.
En dweilen natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2007 12:01 schreef UIO_AMS het volgende:
En weer naar huis. Wachten op de loodgieters. Gelukkig heb ik dit weekend de dvd's van Billy Connolly's World Tour ontvangen. Zo kom ik de dag wel door.
Dat zal de loodgieter fijn vinden!quote:Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef scarefreak het volgende:
...Met de kraan open
Als hij per uur betaald wordt wel ja.quote:Op maandag 17 september 2007 12:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat zal de loodgieter fijn vinden!
Bier !quote:
Connolly is echt te goed voor woorden!quote:Op maandag 17 september 2007 12:01 schreef UIO_AMS het volgende:
En weer naar huis. Wachten op de loodgieters. Gelukkig heb ik dit weekend de dvd's van Billy Connolly's World Tour ontvangen. Zo kom ik de dag wel door.
Verlangens?quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen.
Waarom regent het als je een rondje loopt buiten en is het weer droog als je binnen zit?
Heeft sinterklaas tegenwoordig ook een kroontje dan?quote:Op maandag 17 september 2007 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sinterklaas in een wolk?
Opa Bokma in een wolk eikhol!quote:Op maandag 17 september 2007 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sinterklaas in een wolk?
LoLz... Op een of andere manier zag ik iets met warhol in deze zin... Zal de dyslectie wel zijn....quote:Op maandag 17 september 2007 14:01 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Opa Bokma in een wolk eikhol!
Als het maar veel is en goed smaakt.quote:Op maandag 17 september 2007 14:07 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb honger. Wat zal ik eens gaan eten?
Shoarmaquote:Op maandag 17 september 2007 14:07 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb honger. Wat zal ik eens gaan eten?
Mag ik een broodje!quote:
tosti's met rode pesto zijn ook aan te raden.quote:Op maandag 17 september 2007 14:17 schreef Armageddon het volgende:
Heb maar even een tosti gemaakt met hete saus.
Nee Allah.quote:Op maandag 17 september 2007 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sinterklaas in een wolk?
Ja maar dat doe jij ook als je je Ok voelt A.quote:Op maandag 17 september 2007 14:29 schreef Armageddon het volgende:
Dat vraag ik me elke dag af J.
Hij is tegenwoordig niet de enige. Hoewel ik denk dat we allebei andere motieven hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 14:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar dat doe jij ook als je je Ok voelt A.
same her.. heb gelukkig nog een smultana.quote:
God wat ben ik blij..... dat.... nouja.... lamaquote:Op maandag 17 september 2007 15:15 schreef Armageddon het volgende:
God wat ben ik blij dat hier gewoon de hele dag te vreten is in de kantine
Fuck! De bom!quote:Op maandag 17 september 2007 15:15 schreef Armageddon het volgende:
God wat ben ik blij dat hier gewoon de hele dag te vreten is in de kantine
Bohquote:Op maandag 17 september 2007 15:49 schreef Armageddon het volgende:
*propt wit brood met filet americain peper en uitjes naar binnen*
Hier staat ook bier maar dat is niet zo slim als ome Arma nog naar huis moet karren.quote:Op maandag 17 september 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Hier is ook altijd wel wat te vreten hoor, en ik sta op goeie voet met de keuken, dus als ik bier wil is dat er ook, hell champagne krijg ik nog voor elkaar als het moet.
Goed puntquote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hier staat ook bier maar dat is niet zo slim als ome Arma nog naar huis moet karren.
Wacht maar tot je haar hoort praten.quote:Op maandag 17 september 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
1 woord : wow.
Daswasut.
Of tot ze je pinpas steelt.quote:Op maandag 17 september 2007 17:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Wacht maar tot je haar hoort praten.
Praten? Kunnen vrouwen dat ook nog?quote:Op maandag 17 september 2007 17:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Wacht maar tot je haar hoort praten.
Ja, domme functie inderdaad. Het is een beetje vergelijkbaar met de search van FOK!. Het is er wel, maar je hebt er niets aan.quote:Op maandag 17 september 2007 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Praten? Kunnen vrouwen dat ook nog?
Stomme overbodige functie, mijn koffieapparaat kan toch ook niet de krant lezen?
IDD... Niet vergeten dat ze ook hoer is geweest!quote:Op maandag 17 september 2007 18:22 schreef scarefreak het volgende:
HOERUH
quote:Op maandag 17 september 2007 19:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
IDD... Niet vergeten dat ze ook hoer is geweest!
Oh well, I've dated worsequote:Op maandag 17 september 2007 17:29 schreef Blight het volgende:
Kim Feenstra. De winnares van Hollands Next Top Model. Ze is slechthorend en praat daarom nogal.. euh, 'vreemd'. Heel irritant gehoor, ook al kan ze er niets aan doen.
Verder is ze beroemd en berucht geworden door wat dingen die gebeurd zijn in haar verleden. Ze had namelijk pinpasjes gejat (foei!) en naaktfoto's laten schieten op haar zeventiende.
ze komt uit Volendamquote:Op maandag 17 september 2007 19:51 schreef scarefreak het volgende:
Geile cokeslet!
In het weekend slaapt ze bij haar vriendje in Spakenburg...quote:
Altijd leukquote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef Paxlie het volgende:
HW, je kan weer lachen op Geenstijl nu er linkse protestanten zijn "mishandeld door politie"
lekker boos doen tegen de overheid die ze ook al betaald en daarna nog gaan zeuren als de politie er iets van zegt ook, wat een prachtig leven hebben die mensen
Dan drink ik hier wel lekker water van de Veluwe, lekkerste van Nederlandquote:Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef Joene het volgende:
Die tiefus moslims uit hoorn hebben mn waterleiding gekaapt
quote:Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef Joene het volgende:
Die tiefus moslims uit hoorn hebben mn waterleiding gekaapt
man zout op met je troep van de veluwe, water uit noord-holland-noord is de bom ja. En dat hebben die moslims ook door en nu zie je het resultaatquote:Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dan drink ik hier wel lekker water van de Veluwe, lekkerste van Nederland
quote:Op maandag 17 september 2007 21:31 schreef HeatWave het volgende:
Aqua-qaida.
Zo, de beroerde woordgrappen schieten eruit vandaag...
quote:Op maandag 17 september 2007 21:51 schreef Joene het volgende:
Die stad achter de duinah bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |