Hey Tiek, fijn dat je er bentquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef Misstique het volgende:
Nog ruim 6 uur te gaan.
Now don't start thát again.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey Tiek, fijn dat je er bent.
I know.quote:
Wacht maar tot ik 5 frosties op heb vanavond, dan begin ik pas blauw te wordenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:16 schreef scarefreak het volgende:
Wat een blauwe bende hier...
Mogen we je al verwelkomen als collega?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:18 schreef Armageddon het volgende:
Ik trek blauw aan S.
Je denkt toch niet dat ik ga solliciteren hè? Ze mogen me vragen! Ben het zat!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mogen we je al verwelkomen als collega?.
Wasda voor bier?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik 5 frosties op heb vanavond, dan begin ik pas blauw te worden.
Gewoon pils, maar in bevroren halve liter glazenquote:
Puik planquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon pils, maar in bevroren halve liter glazen.
is dat hetzelfde als dat Heineuken Iced ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon pils, maar in bevroren halve liter glazen.
Je hebt je bureau al opgeruimd en je jas zeker al aan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:58 schreef k_i_m het volgende:
Bijna
Veel plozier!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:00 schreef k_i_m het volgende:
Vakontie!!!
Hij stond naast de rails, in plaats van er tussen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef Jerruh het volgende:
pff... sinds ik eergisteren een blinde man heb geholpen op het station, vinden vrouwen mij opeens erg attractief :s.
Wat heb jij trouwens met Ripley gedaan? Waar heb je haar verstopt? Nou? Nou!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef Jerruh het volgende:
pff... sinds ik eergisteren een blinde man heb geholpen op het station, vinden vrouwen mij opeens erg attractief :s.
nee, opzich is het niets bijzonders. Heineken Ice is gewoon heel koud Heineken waardoor het eigenlijk maar weinig smaak heeft (inkoppers mogen achterwege blijvenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef Joene het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als dat Heineuken Iced ?
Wat een Briljant idee, vanaaf ff wat glazen afspoelen en in mijn vriezer gooienquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, opzich is het niets bijzonders. Heineken Ice is gewoon heel koud Heineken waardoor het eigenlijk maar weinig smaak heeft (inkoppers mogen achterwege blijven).
Dit zijn gewoon van die Pintglazen (met oor) die in de vriezer gezet worden na het spoelen, dingen krijgen een ijslaag en je bier blijft lekker koud.
En het leuke is, tussen 18:00 en 21:00 kost een halve liter maar 2.50quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:11 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wat een Briljant idee, vanaaf ff wat glazen afspoelen en in mijn vriezer gooien
Arma for president!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ga solliciteren hè? Ze mogen me vragen! Ben het zat!
niks...euh...?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens met Ripley gedaan? Waar heb je haar verstopt? Nou? Nou!!!!!111
ik heb dr ook al een tijdje niet echt meer gezien of egsproken... straks ff bellen dan maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
We zijn dr al een week kwijt, zowel hier als op MSN...
Wat moet ze daar doen dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, misschien zit ze wel in Brabant.
En daar is geen internet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |