??quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:18 schreef 16meter het volgende:
96kbps zeker?
hij bedoelt de kwaliteit van de set.. die is 64 kbpsquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
??
ik had de set binnen 1minuut binnen, maar ik heb dan ook kabel.
denk ook dat hij dat bedoel jahquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
hij bedoelt de kwaliteit van de set.. die is 64 kbps
Ik ben zelf wel bezig met een forum, maar daar moet ik nog het een en ander aan aanpassen en dat stel ik alsmaar uitquote:
Best zieke trailer, maar toch wil ik ooit nog een keer naar Thunderdome of MoH.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zie net de trailer van thunderdome en weet direct weer waarom ik niks van hardcore en het publiek aan vin!
Haha geweldig, ik had ze niet eens allemaal gezien, die manga heb ik iig zeker niet voorbij zien komenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Best zieke trailer, maar toch wil ik ooit nog een keer naar Thunderdome of MoH.
Geenstijl is er ook van op de hoogtehttp://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1029921.html
Ze gaan lekker!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef Sethje het volgende:
Wel apart.. SMD = Noisecontrollers, Noisecontrollers = Fusion...en scantraxx draait ze nu...ik denk dat ze onder SMD voor scantraxx gaan releasen in de toekomst
Wat ik nog mooier vind om te lezen is dit:quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:13 schreef mstx het volgende:
http://wildstylez.nl/music/wildstylez2.mp3
Wildstylez - K.Y.H.U.
1:57 in goeie kwaliteit.![]()
Maneaterquote:And the second Outsiders (Maneater/Infectious Wildstylez RMX) will be in stores later this month...
bij mij ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zie net de trailer van thunderdome en weet direct weer waarom ik niks van hardcore en het publiek aan vin!
Wie weet...quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ze gaan lekker!
waar staat smd dan voor?
Trouwens wat me ook opvalt. Is dat de plaatjes van Scope ook steeds worden gedraaid door the prophet. En met het oog dat het niet echt op schiet met z'n release op next chapter en Rock Hypnotic eraan zit te komen of ben ik nu weer door aan het slaan?
tja ieder zn ding hequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lockdown/Protocol komt sowieso op Next Chapter. Door allemaal gedoe waar ik nu verder niet over zal uitwijden is de release steeds maar vertraagd.. Waar ik dus ab-so-luut niet blij mee ben..quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Trouwens wat me ook opvalt. Is dat de plaatjes van Scope ook steeds worden gedraaid door the prophet. En met het oog dat het niet echt op schiet met z'n release op next chapter en Rock Hypnotic eraan zit te komen
Die trailer is dan ook zwaar over de top maar over het algemeen komt er wat 'normaler' publiek naar Hardstyle feesten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:44 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |