ik ben dan ook al bijna 6 jaar bezig geloof ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zieke hond
Ik heb de 25k net overschreden.
nee, bijna niks zelfs.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
teveel 'brood' gedronken?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zieke hond
Ik heb de 25k net overschreden.
Mijn halfjaarlijkse rapport (ik was gisteren vrijquote:Geregistreerd op: dinsdag 13 maart 2007 @ 15:06
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 13370 (gemiddeld 73 per dag)
Vandaag jarig of maandagquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
ik hoop niet op m'n verjaardag te horen te krijgen dat ik een klysma moet ondergaan, een lintworm heb, of een of andere ralle ontsteking in m'n darmen
stress?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, bijna niks zelfs.
Ik weet niet waar het vandaan komt, ik eet fatsoenlijk, slaap fatsoenlijk, krijg voldoende vitaminen binnen enzo...
Vrij kut dit wel iig.
al ruim 3 weken?quote:
73 posts per dag.. damnquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Mijn halfjaarlijkse rapport (ik was gisteren vrij)
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
OA zuipen je vrienden wel?
Ik heb dan ook een heeeel interessante baan.quote:
nou ja, het is niet de directe stress zoals bij een examen of zo, kan vanalles zijn he.. de zogenaamde kleine dingetjes die het hem doen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
al ruim 3 weken?
Ik zou niet weten waarom eigenlijk
Straks maar eens de dokter bellen, als die zegt dat er niks mee aan de hand is, gooi ik het op stress.
Maar ik denk/geloof niet dat ik daar last van heb atm...
En normaal is m'n rug aan puin of ben ik verkouden als ik stress heb
Wat "quote:
ja, dat snap ik, zoals nog steeds niet helemaal zeker zijn dat je bent ingeschreven voor de opleiding die je wilt gaan doen, terwijl je vandaag al 2 weken mist.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, het is niet de directe stress zoals bij een examen of zo, kan vanalles zijn he.. de zogenaamde kleine dingetjes die het hem doen.
haha, zit dat zoquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een heeeel interessante baan.![]()
Maar 1 november loopt mijn contract af en ga ik wat anders doen. Ik weet alleen nog niet wat.
ja, dat zou het in jouw geval dus kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat snap ik, zoals nog steeds niet helemaal zeker zijn dat je bent ingeschreven voor de opleiding die je wilt gaan doen, terwijl je vandaag al 2 weken mist.
Dat soort dingen.
uhuh.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat zou het in jouw geval dus kunnen zijn
whaha.. wat een lutser.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:33 schreef maffemuts het volgende:
Ik ben rijk
En weer zon typje die geen idee heeft van wat ie nou gewonnen heeft, triest hoor... kopje koffie nog iemand ?
dank u welquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef maffemuts het volgende:
[..]
dan speciaal voor jou Eer-ik
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |