Met dat geld kom je nauwelijks de landsgrenzen voorbij.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:26 schreef Ace1 het volgende:
400 dollar (= 287 euro)
Een wereldreis maken?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:57 schreef --- het volgende:
gaat er zeker ook nog eens bankkosten vanaf
sparen om diegene van wie het filmpje wel is te betalen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:26 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb 400 dollar gewonnen op break.com![]()
Met een filmpje dat geeneens van mij is![]()
Wat zal ik gaan doen met het geld? Een wereldreis maken? Een nieuwe auto kopen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen kansspel wijsneus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
zodra het overgemaakt wordt door amerika wordt er automatisch een melding gemaakt naar de nederlandse autoriteiten (ge-automatiseerd proces waar banken in US aan mee MOETEN werken in geval van spellen/poker etc) i.v.m kans-spel-belasting welke de TS ook nog achteraf mag gaan betalen (ongv 34% )
kortom ik denk dat een dagkaartje van de NS en een kopje koffie aan de andere kant van Nederland nog net lukt, maar daar houd het dan ook op
juistem, lijkt veel, maar in euro's is het bijna nietsquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:29 schreef thedude0 het volgende:
gepwnt door de waardeloze dollar
maar dan wel die nieuwe uiteraard.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:58 schreef Curri het volgende:
een wereldcruise maken en vervolgens een eigen Airbus kopen
Mwa ik wilde het groter aanpakken...quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:58 schreef Curri het volgende:
een wereldcruise maken en vervolgens een eigen Airbus kopen
Nee, het is geen ONZ, hij wil ECHT rijk wordenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:42 schreef buzzer het volgende:
---> ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |