Daar moet je doorheen kijken. Het gaat om de inhoud.quote:Op maandag 17 september 2007 14:25 schreef Fugie het volgende:
beetje jammerlijk is de arrogantie waarmee jullie posten.
ja of je post op een normale manier?quote:Op maandag 17 september 2007 14:31 schreef Heidrich het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen kijken. Het gaat om de inhoud.
Sorry ik ben een bafferbuilder for life.quote:Op maandag 17 september 2007 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja of je post op een normale manier?
Hmmz, ik ga daar dus ook maar ff shoppen. Scheelt weer centjesquote:Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef Mr.J het volgende:
Ik dacht dat het niet zoveel uitmaakte wanneer je het innam.
Ik heb de glucosamine van www.glucosamine.com, neem daar 2 caps per dag van en heb het gevoel dat de gewrichten ed wel soepeler blijven.
hydrolisaat > isolaat > concentraat, klaarquote:Op maandag 17 september 2007 15:56 schreef Frautie het volgende:
[..]
Hmmz, ik ga daar dus ook maar ff shoppen. Scheelt weer centjes
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben deze week zo friggin druk met vanallesweer reizen voor werk enzo, dus het worden korte maar krachtige trainingen. Zit helaas wel weer in mijn hoge weken qua setjes/reps.
Dus het worden compounds doen en wegwezen.
Trouwens, nog ff een n00b vraag tussendoor. Als ik nou voor 'tzelfde geld whey isolaat kan scoren als voor de prijs van een mix van concentraat/isolaat. Dan zegt mijn gevoel me dat ik beter voor isolaat kan gaan. Maar ik wil nog ff een logische onderbouwing.....dus
En wat mag die pr wezen?quote:Op maandag 17 september 2007 17:46 schreef floris.sp het volgende:
zo net lkkr getraind, weer nieuw pr met benchpress;). op het programma stonden borst schouder buik en biceps.
netjes die 134 kg. Ga zelf woensdagmiddag of vrijdagmiddag weer eens kijken waar ik op uit kom. Veel gecleand de laatste tijd, ben benieuwd in welke mate dat mij vooruit heeft geholpen met dl's.quote:Op maandag 17 september 2007 17:14 schreef no-look het volgende:
Nice, nice
vooral dat gedeelte van die bi-vriendin.
Net een mannelijke training gehad met 134 kg deadlift. Ging als een veertje omhoog. Als ik die geskipt had was die 140 misschien ook wel gelukt of in ieder geval 136/138. Na 134 lukte 140 niet meer. Daarna nog enkele reps op 120. Ies nice.
Pushpress begint een beetje ergens op te lijken. 2*58 ging easy. Gaat weer de goeie kant op
50kg ben pas net weet 2maanden aan het trainen waarvan 3weken aan het bankdrukken. Ben al 8maanden lid van sportschool maar heb niet altijd kunnen trainen door werk en studie enzo. Nu gelukkig wel.quote:
Probeer veel compound oefeningen te doen!quote:Op maandag 17 september 2007 18:01 schreef floris.sp het volgende:
[..]
50kg ben pas net weet 2maanden aan het trainen waarvan 3weken aan het bankdrukken. Ben al 8maanden lid van sportschool maar heb niet altijd kunnen trainen door werk en studie enzo. Nu gelukkig wel.
Ik train ook het liefst alles in m'n eentje. Ik weet precies wat ik kan en wat ik niet kan. Ik vind het niet om aan te zien dat figuren bijvoorbeeld gaan bankdrukken, 2 reps zelf, 6 met spotter en dan de set erna nog zwaarderquote:Op maandag 17 september 2007 18:22 schreef floris.sp het volgende:
Ik benchpress altijd zonder spotterwas vandaag met 50KG 1setje van 8 en 1setje van 6
Het is bij mij een paar keer fout gegaan met 70 kilo en dat is vrij kut aangezien ik in mijn eentje in mijn kamer train....quote:Op maandag 17 september 2007 18:57 schreef floris.sp het volgende:
ja heb je helemaal gelijk in. Ik weet ook precies tot hoever ik kan gaan.
Schema 5x5 (5 setjes van 5 herhalingen)quote:Op maandag 17 september 2007 19:23 schreef Haijo het volgende:
[..]
Het is bij mij een paar keer fout gegaan met 70 kilo en dat is vrij kut aangezien ik in mijn eentje in mijn kamer train....
Vraagje: ik zit al een tijdje vast op 70 kilo...iemand tips om er over heen te gaan? Ik wil nu 3X10 80 kilo drukken. Moet ik 3X8 doen en elke week 2 kilo verhogen? Of 1X10, 1X8, 2X6, elk set verhogen met een kilo? Of heeft iemand anders nog een idee?
Hmmm, zal es proberen, thanks!quote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Schema 5x5 (5 setjes van 5 herhalingen)
Week1: 75% van 1rm
daarna elke week verhogen met 2,5% t/m 85%, dan 5x3 op 90% en 95% en daarna kijken wat je nieuwe 1rm is.
Tevens natuurlijk de rest ook goed trainen, rug en benen voornamelijk
Je hebt geen idee waar je over praat ventje, jouw 'informatie' over mij is redelijk achterhaald (qua 'vriendinnetje'), of simpelweg niet waar (lever in puin? alle waardes zijn prima hoor), mijn fysiek is alweer wat een flink stukje beter dan die pics die online te vinden te zijn, ik heb een goede baan in de ICT en heb een koopappartement in de randstad.quote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef pectoralisminor het volgende:
[..]
Translation:
Toen mijn eerste kuur aansloeg en ik eindelijk 80 woog heb ik meteen fotos gemaakt die ik voor eeuwig als avatar zal blijven gebruiken. (Ondanks dat ik dit fysiek nooit meer heb weten te evenaren). Mijn lever ligt aan puin, mijn ''vriendin'' klust bij op de wallen, ik heb een uitkering en woon in een flatje.
Haha een baffermongooltje die over respect begint!quote:Beter kweek je wat ''krachtstats'' en toon je respect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |