Tripo de Ikweetgeenenef*ckvanPipoaf.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:14 schreef golfer het volgende:
Sepo de Nar.
Frankrijk, iets onder St. Nazairequote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef dndiek het volgende:
Waar ga je heen?
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Fipo de clown
ik vind het origineel beter, vooral livequote:Op donderdag 13 september 2007 22:29 schreef pascalheister het volgende:
The Killers - Read My Mind ( Pet Shop Boys Mix) wat een geweldige plaat zeg![]()
Je was toch pro TVP'squote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]dat vind ik nog wel de grootste armoe en bagger die op FOK! bestaat, dat soort posts
TVP wel ja, maar ik zie nergens het woord TVP in je post staanquote:Op donderdag 13 september 2007 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je was toch pro TVP's![]()
Ik walg ook van de FIPO de clown posts, dat was ook de insteek van mijn post
quote:
jaquote:Op donderdag 13 september 2007 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij had nog wat tegoed van mij volgens mij
Toch is het een TVPquote:Op donderdag 13 september 2007 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
TVP wel ja, maar ik zie nergens het woord TVP in je post staan
Ik vind hem ook briljant!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:29 schreef pascalheister het volgende:
The Killers - Read My Mind ( Pet Shop Boys Mix) wat een geweldige plaat zeg![]()
ik gooi mn msn ff aanquote:
in principe is elke eerste post van een user in een topic een terug vind post. En als iemand dan TVP post heb ik daar geen bezwaar tegen, wel als iemand komt met die shit waar het halve fotoboek mee vol staatquote:
Gelijk heb je hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in principe is elke eerste post van een user in een topic een terug vind post. En als iemand dan TVP post heb ik daar geen bezwaar tegen, wel als iemand komt met die shit waar het halve fotoboek mee vol staat
Wat een slechte VOM/Boezelaar imitatie zegquote:Op donderdag 13 september 2007 22:46 schreef RayMania het volgende:
Icosikaihexapo.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat een slechte VOM/Boezelaar imitatie zeg
Posts die niemand kan lezen/door de alcohol verkeerd typenquote:
Tong ookquote:Op donderdag 13 september 2007 22:47 schreef rubbereend het volgende:
SCH heeft zich vandaag waarschijnlijk rot gelachen met die hele Rita heisa
Icosikaihexa is 26 in het Grieks en po erachter zoals "FiPo"quote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Posts die niemand kan lezen/door de alcohol verkeerd typen
Okay, vertel maar, wat zit je dwars?quote:
Neem jij het over?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ray is de weg kwijt, we moeten een nieuwe mod vinden.
Op de button QTs, had niet echt heel veel stack, dus allin. Word ik gecalled door K5s (grote stack) en de flop is AK5, turn Qquote:Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef borisz het volgende:
Ray hoe vloog je uit het rtl toernooi ?
Dat zeg ik posts die alleen mensen typen als ze zat zijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Icosikaihexa is 26 in het Grieks en po erachter zoals "FiPo".
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je even die note skippen.
Bruce DIckinson is ook een BOss hoor.quote:
Tuurlijk wel. Er is geen ex-mod met zonder notes volgens mijquote:Op donderdag 13 september 2007 22:57 schreef Suijk het volgende:
Ik heb geen notes, neem ik aan.
Jawel, kon je zelf ook zien toen je nog mod wasquote:Op donderdag 13 september 2007 22:57 schreef Suijk het volgende:
Ik heb geen notes, neem ik aan.
zou het morgen de nieuwe megahit worden? Alles is iig beter dan de bagger van deze weekquote:
Ik voel wat druppels op mijn hoofd vallen, terwijl ik toch echt binnen zit.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jawel, kon je zelf ook zien toen je nog mod was. Daarna nog 2.
dwijl je het zelf ook op?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
Shit, ik lek.
Dweilen?quote:
(Ex)-VBL-mods hebben bijna geen één serieuze.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:00 schreef Suijk het volgende:
2 erbij? Dan zit ik nog niet zo hoog als sommige anderen hier.
Die smurf in je avatar! Ik weet niet welke smurf het is... Moppersmurf, Boerensmurf, Potige smurf, Lolsmurf??quote:Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Okay, vertel maar, wat zit je dwars?.
ik ben het nog steeds niet eens met die ene echte die ik heb. Werd er zelfs boos overquote:Op donderdag 13 september 2007 23:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
(Ex)-VBL-mods hebben bijna geen één serieuze.
Ik ga Sven even aanspreken op msn.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is die van jou aan mij serieus?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben het nog steeds niet eens met die ene echte die ik heb. Werd er zelfs boos over
Ray kennende is het hippe smurf:quote:Op donderdag 13 september 2007 23:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die smurf in je avatar! Ik weet niet welke smurf het is... Moppersmurf, Boerensmurf, Potige smurf, Lolsmurf??![]()
Hippe smurf natuurlijk!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die smurf in je avatar! Ik weet niet welke smurf het is... Moppersmurf, Boerensmurf, Potige smurf, Lolsmurf??![]()
dat kunnen we helaas niet vertellen, dat is geheimquote:
quote:
Twee keer de helft.quote:
Kunnen de oudjes het tempo niet meer bijbenen?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:06 schreef golfer het volgende:
Tering, wat gaan jullie opeens hard in dit topic.
Ik dacht eigenlijk meer aan klungelsmurf..quote:Op donderdag 13 september 2007 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ray kennende is het hippe smurf:
[afbeelding]
Ja, die note is ook best wel belachelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben het nog steeds niet eens met die ene echte die ik heb. Werd er zelfs boos over
hahaha, Tongquote:Op donderdag 13 september 2007 23:10 schreef RayMania het volgende:
rubbereend:
[afbeelding]
VoreG:
[afbeelding]
Bluezz:
[afbeelding]
tong80:
[afbeelding]
EnGCatjuh:
[afbeelding]
en waar is Klungelsmurf/bos81quote:Op donderdag 13 september 2007 23:10 schreef RayMania het volgende:
rubbereend:
[afbeelding]
VoreG:
[afbeelding]
Bluezz:
[afbeelding]
tong80:
[afbeelding]
EnGCatjuh:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:10 schreef RayMania het volgende:
rubbereend:
[afbeelding]
VoreG:
[afbeelding]
Bluezz:
[afbeelding]
tong80:
[afbeelding]
EnGCatjuh:
[afbeelding]
Die staat in de post van venomquote:
ik mis iemandquote:Op donderdag 13 september 2007 23:10 schreef RayMania het volgende:
rubbereend:
[afbeelding]
VoreG:
[afbeelding]
Bluezz:
[afbeelding]
tong80:
[afbeelding]
EnGCatjuh:
[afbeelding]
Nu twijfel ik. Moet je bij de smurfinnen, of - aan je posticon te zien - bij VoreG?quote:
OVerheen gelezenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die staat in de post van venom.
en toevallig is ie ook nog roodharigquote:Wie is trouwens de grote smurf? Dat moet Vaduz zijn qua lengte.
Nee hoor, deze!quote:
Clau en Sand?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Haha Ja, dat is de goeie
Wie zijn dit?
[afbeelding]
Volgens mij Bos en LFY.quote:
quote:
Precies, die 2 zijn veel closer dan ik met LFYquote:
een klein rood opdondertje: Memento Moriquote:
dat was clau alquote:Op donderdag 13 september 2007 23:26 schreef rubbereend het volgende:
ter aanvulling:
de radiopers; SCH:
[afbeelding]
de schrijvende pers Vaduz:
[afbeelding]
[..]
een klein rood opdondertje: Memento Mori
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
doe mij deze maar dan:
[afbeelding]
dat was Gaymania alquote:
Dat is Sasettequote:Op donderdag 13 september 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]die kon ik niet meer vinden :d ik moest daarbij meteen aan jou denken
![]()
quote:
Die van het lab is leuker!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was Gaymania aldaar zijn we mee begonnen
die ander is treffenderquote:
In de link staat René dus ik denk Eilandenquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
In de link staat René dus ik denk Eilanden
Dat is Sjimz.quote:
quote:
erg.he!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg er een BreEzaHgevoel bij Ole.
Smurfze!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:07 schreef borisz het volgende:
Ik ga maar eens smurfen![]()
morgen weer smurfen bij de werkcolleges.
En daar ben ik trots op!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:22 schreef RayMania het volgende:
De enige echte smurf is natuurlijk sjimz.
Heee we hadden nog niks voor jou waaaaaaaaaaaaaaachtquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:12 schreef borisz het volgende:
sjimz, de NOS heeft de beelden van jou collega's weggesmurft
ik ga nu echt smurfen
smurf nog wat leuksquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heee we hadden nog niks voor jou waaaaaaaaaaaaaaacht
que?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:12 schreef borisz het volgende:
sjimz, de NOS heeft de beelden van jou collega's weggesmurft
ik ga nu echt smurfen
Daar valt over te twisten natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 23:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet niet bij de goede halte uit te stappen!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:48 schreef sjimz het volgende:
Vergeet niet bij de goede halte uit te stappen!
Mooie bio over Michael Jordan ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:52 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz kijkt nu eindelijk het eind af van The Number 23
quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:06 schreef Bos81 het volgende:
Tha_Darkdat is best wel lang geleden (in Hools dan)
Ik ben al even wakker hoor (iets van te lui om de wekker te verzetten), alleen kom wat later er uit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij bent laat wakker
wederom stage lopen ?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben al even wakker hoor (iets van te lui om de wekker te verzetten), alleen kom wat later er uit.
Ja ik mag weer naar kantoor.
Trouwens Stage vind ik wel een rotwoord in deze. Echt een stage is het niet..
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:
Hai. Lekker fris vanmorgen.
lekker fietsweer inderdaad, niet zo warm en geen windquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:
Hai. Lekker fris vanmorgen.
en er om 9.05 weer in?quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:24 schreef Suijk het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat borisz ook post dat 'ie om 14.30 z'n bed uitrolt met een enorme kater, dat z'n boeken kwijt zijn en dat 'ie dacht dat de tentamenweek een week later zou zijn.
Denk het ook. Altijd wel aandoenlijk al die goede voornemens.quote:
zal niet heel snel gebeurenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:24 schreef Suijk het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat borisz ook post dat 'ie om 14.30 z'n bed uitrolt met een enorme kater, dat z'n boeken kwijt zijn en dat 'ie dacht dat de tentamenweek een week later zou zijn.
En wanneer heb je Nederlands?quote:
het grootste kutvak wat ik ooit gehad hebquote:
dan is er een hoop veranderd de laatste jarenquote:
uit de koelkast of uit de diepvries?quote:
Koelkastquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uit de koelkast of uit de diepvries?
Ober, er zit een haar in mijn kroketquote:
quote:
Wel even op CTRL+Shift drukkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:03 schreef Ole het volgende:
Wat fijn zo´n gloednieuw bordje O~
En dat voor maar 6 eurootjes ±o
Voor top docenten en hoogleraren moet je dan ook niet naar Wageningen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ga weer lekker naar chemie, voor de verandering iemand anders dan De Mompelaar vandaag. Waarschijnlijk wordt dit mn laatste werkcollege
Oh jaquote:
ja, wat is dat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:27 schreef Memento-Mori het volgende:
wat is dat?
staat er ook wat opquote:
Keer ik net weer terug op de voetbalvelden krijg je ditquote:KNVB gaat alcohol in amateurvoetbal aanpakken
En dat voor maar 6 eurootjesquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:12 schreef VoreG het volgende:
Jippie!
Je gaat naar de tandarts en je komt terug met
Een verwijzing voor de kaakchirurg!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:12 schreef VoreG het volgende:
Jippie!
Je gaat naar de tandarts en je komt terug met
Een verwijzing voor de kaakchirurg!
Ik denk zijn haar knippenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat gaat ie allemaal doen ?
M'n haar knippen en m'n verstandskies rechtsonder eruit halenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat gaat ie allemaal doen ?
Ah joh, tegenwoordig verdoven ze hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
M'n haar knippen en m'n verstandskies rechtsonder eruit halen...
Nee, ook geen proefperiode.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen
proefperoide dan ?
Vandaag een pistolet Carpaccio gehadquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:41 schreef appelsientje het volgende:
vandaag stond kibbeling op 't menu
Ik heb een naaldenfobie!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Ah joh, tegenwoordig verdoven ze hoor![]()
donderdag is bij ons op het werk altijd visdag, gister weer eens een lekkerbekje gehadquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:41 schreef appelsientje het volgende:
vandaag stond kibbeling op 't menu
je blu(lees de u als o met streepje)ftquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, bijna alle plinten geschilderd. Ben er maar mee gestopt, kon bijna niet meer overeind komen...
Zo even eten, daarna mezelf in pak hijsen voor het gala van Film By The Sea.
Ja het was echt een verrukkelijk broodje.quote:
quote:
Nee dan ben ik vrij!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe moet je volgende week zaterdag avond werken ?? dan ben ik in Amsterdam namelijk
Ga je weer naar de ArenA?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe moet je volgende week zaterdag avond werken ?? dan ben ik in Amsterdam namelijk
Ik wilde ook zo'n opmerking makenquote:
Dat wist ik, daarom maar zoquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wilde ook zo'n opmerking makenhelaas speelt ajax pas dan zondag
Dat is vlakbij hieroquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:09 schreef appelsientje het volgende:
Nope, ik ga zo meteen naar een bruiloftquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:35 schreef borisz het volgende:
en Diek ga je zo nog een poging doen in de rtl7 freeroll ?
okquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nope, ik ga zo meteen naar een bruiloft
Dom gespeeld gisteren, ik had heel wat verder kunnen komenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:37 schreef borisz het volgende:
[..]
ok, ik ga denk ik wel een poging wagen, heb het tenminste niet zo druk als gister
je moet de Finale tafel halen, heel simpelquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:12 schreef Suijk het volgende:
Kuttijd. Als je gaat winnen (wat me geheid zou gebeuren) ben je heel je avond kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |