Je bent een mannelijk geslachtsdeel?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef Nitros het volgende:
hallo allemaal ik ben lid Nitros ...
Nee, zo heet z'n lidquote:Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef Tism het volgende:
[..]
Je bent een mannelijk geslachtsdeel?![]()
nou er zijn toch wel meer dingen in deze wereld dan schelden mij zie je toch ook nergens een scheldwoord gebruiken terwijl ik ook gewoon kan reageren op topicsquote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef Nobu het volgende:
Als we niet mogens schelden, wat moeten we hier dan posten?![]()
Nee dat doe je niet ... Lid nitros ...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef Nitros het volgende:
[..]
nou er zijn toch wel meer dingen in deze wereld dan schelden mij zie je toch ook nergens een scheldwoord gebruiken terwijl ik ook gewoon kan reageren op topics
hallo lid Dark_Killah welkom in dit topicquote:Op donderdag 13 september 2007 21:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Hallo ik ben lid Dark_Killah.
OMG Bond tegen het vloeken spambots!!1!11!einzschquote:Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef Nitros het volgende:
nou er zijn toch wel meer dingen in deze wereld dan schelden mij zie je toch ook nergens een scheldwoord gebruiken terwijl ik ook gewoon kan reageren op topics
quote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Nitros het volgende:
wat een grote bobbel hopelijk gaat ie snel weg lid roelofjan
dat was in een ander topic waar lid roelofjan een dikke wang had omdat zijn kies was ontstoken hopelijk gaat het goed met hem maar wat heeft dat verder met schelden te maken lid Demon_Hunterquote:
Jij bent dan ook schijtirritantquote:Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef Nitros het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef Nitros het volgende:
en overweeg al om hier wat minder tijd door te brengen
quote:
hallo lid McKillem fijn dat er ook leden zijn die gewoon normaal kunnen doen tegen elkaarquote:Op donderdag 13 september 2007 21:26 schreef McKillem het volgende:
Hallo. ik ben Lid McKillem
vooral doen!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef Nitros het volgende:
hallo allemaal ik ben lid Nitros en ik wil graag een klacht uitbrengen ik vind het namelijk te gek voor woorden hoeveel er gescheld wordt op het fokforum en overweeg al om hier wat minder tijd door te brengen terwijl ik net al wat gewend was maar zijn er misschien ook plaatsen waar er minder gescholden wordt of zou het gescheld wat minder mogen dank u
haha dat heb je goed gezien lid Flashwin ik heb inderdaad een vorm van autisme maar dat heeft toch niets te maken met het uitschelden want in het gewone leven scheld niemand mij verder uit en hier is het gewoon om te doenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:27 schreef Flashwin het volgende:
ts=ofwel autist ofwel iemand die grappig probeert te doen, maar jammerlijk faalt.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:30 schreef Nitros het volgende:
[..]
haha dat heb je goed gezien lid Flashwin ik heb inderdaad een vorm van autisme maar dat heeft toch niets te maken met het uitschelden want in het gewone leven scheld niemand mij verder uit en hier is het gewoon om te doen
Jahoor, die zijn hier in overvloed.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:27 schreef Nitros het volgende:
[..]
hallo lid McKillem fijn dat er ook leden zijn die gewoon normaal kunnen doen tegen elkaar
[..]
haha dat heb je goed gezien lid Flashwin ik heb inderdaad een vorm van autisme maar dat heeft toch niets te maken met het uitschelden want in het gewone leven scheld niemand mij verder uit en hier is het gewoon om te doen
[..]
Helaasquote:Op donderdag 13 september 2007 21:27 schreef oorsnot het volgende:
ik schat dat er over 10 minuten een slotje op dit onzinnige topic zit
Er zit een slotje op je moederquote:Op donderdag 13 september 2007 21:49 schreef oorsnot het volgende:
ok nieuwe schatting, ik gok erop dat er binen een kwartier een slotje op zit!!
Wow, na X aantal jaar blijf je nog steeds in je rol. Op IGF was je precies hetzelfde.......verspil je nog steeds je hele leven aan The Sims omdat je niet naar buiten durft?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef Nitros het volgende:
hallo allemaal ik ben lid Nitros en ik wil graag een klacht uitbrengen ik vind het namelijk te gek voor woorden hoeveel er gescheld wordt op het fokforum en overweeg al om hier wat minder tijd door te brengen terwijl ik net al wat gewend was maar zijn er misschien ook plaatsen waar er minder gescholden wordt of zou het gescheld wat minder mogen dank u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
WHAHAHAHAHAHAHAHA orgineel, kanker neusquote:
Ne-ge-ren, dat is het toverwoord.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef Nitros het volgende:
Bedankt, je hebt het probleem opgelost.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:08 schreef jessica87 het volgende:
tsja op ieder forum word gescheld en een is erger dan de ander
krijg vlektyfus, Als je moeder terug had van een tientje was ik je pa geweest snotneusquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:58 schreef oorsnot het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHA orgineel, kanker neus![]()
Blijkbaar wel...quote:
WTFquote:
Iemand die niet meer leeft:quote:
Dan zullen ze het wel druk hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Iemand die niet meer leeft:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Vreselijk hoe kinderachtig mensen weer zijn in dit topic.... gelukkig ben ik het al gewend maar als dit op een meet zo zou gebeuren vielen er gewonden.
nou verspillen zou ik het niet willen noemen maar ik speel dat nog steeds heel erg vaak ja er blijven ook steeds dingen gebeuren die je niet verwacht heel erg leukquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef RTB het volgende:
[..]
Wow, na X aantal jaar blijf je nog steeds in je rol. Op IGF was je precies hetzelfde.......verspil je nog steeds je hele leven aan The Sims omdat je niet naar buiten durft?
Knul, wat zei ik nu? Punctuatie. En snel een beetje!quote:Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef Nitros het volgende:
[..]
nou verspillen zou ik het niet willen noemen maar ik speel dat nog steeds heel erg vaak ja er blijven ook steeds dingen gebeuren die je niet verwacht heel erg leuk
JE MOEDERquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:19 schreef Poekel het volgende:
Kankertopic.
Vlerk! PUNC-TU-A-TIE zei ik! Leer je dan niks op straa... school?!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef Nitros het volgende:
ik vind dit topic niet meer leuk van mij mogen jullie hem sluiten hoor moderators
Dan zou ik me maar eens vlug aan gaan melden op het VMBO voor een les of wat Nederlands.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:38 schreef Nitros het volgende:
ik zit niet meer op school lid El_Thijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |