Wow, na X aantal jaar blijf je nog steeds in je rol. Op IGF was je precies hetzelfde.......verspil je nog steeds je hele leven aan The Sims omdat je niet naar buiten durft?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef Nitros het volgende:
hallo allemaal ik ben lid Nitros en ik wil graag een klacht uitbrengen ik vind het namelijk te gek voor woorden hoeveel er gescheld wordt op het fokforum en overweeg al om hier wat minder tijd door te brengen terwijl ik net al wat gewend was maar zijn er misschien ook plaatsen waar er minder gescholden wordt of zou het gescheld wat minder mogen dank u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
WHAHAHAHAHAHAHAHA orgineel, kanker neusquote:
Ne-ge-ren, dat is het toverwoord.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef Nitros het volgende:
hallo allemaal ik ben lid Nitros en ik wil graag een klacht uitbrengen ik vind het namelijk te gek voor woorden hoeveel er gescheld wordt op het fokforum en overweeg al om hier wat minder tijd door te brengen terwijl ik net al wat gewend was maar zijn er misschien ook plaatsen waar er minder gescholden wordt of zou het gescheld wat minder mogen dank u
Bedankt, je hebt het probleem opgelost.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:08 schreef jessica87 het volgende:
tsja op ieder forum word gescheld en een is erger dan de ander
krijg vlektyfus, Als je moeder terug had van een tientje was ik je pa geweest snotneusquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:58 schreef oorsnot het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHA orgineel, kanker neus![]()
Blijkbaar wel...quote:
WTFquote:
Iemand die niet meer leeft:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |