Je bent een mannelijk geslachtsdeel?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef Nitros het volgende:
hallo allemaal ik ben lid Nitros ...
Nee, zo heet z'n lidquote:Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef Tism het volgende:
[..]
Je bent een mannelijk geslachtsdeel?![]()
nou er zijn toch wel meer dingen in deze wereld dan schelden mij zie je toch ook nergens een scheldwoord gebruiken terwijl ik ook gewoon kan reageren op topicsquote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef Nobu het volgende:
Als we niet mogens schelden, wat moeten we hier dan posten?![]()
Nee dat doe je niet ... Lid nitros ...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef Nitros het volgende:
[..]
nou er zijn toch wel meer dingen in deze wereld dan schelden mij zie je toch ook nergens een scheldwoord gebruiken terwijl ik ook gewoon kan reageren op topics
hallo lid Dark_Killah welkom in dit topicquote:Op donderdag 13 september 2007 21:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Hallo ik ben lid Dark_Killah.
OMG Bond tegen het vloeken spambots!!1!11!einzschquote:Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef Nitros het volgende:
nou er zijn toch wel meer dingen in deze wereld dan schelden mij zie je toch ook nergens een scheldwoord gebruiken terwijl ik ook gewoon kan reageren op topics
quote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Nitros het volgende:
wat een grote bobbel hopelijk gaat ie snel weg lid roelofjan
dat was in een ander topic waar lid roelofjan een dikke wang had omdat zijn kies was ontstoken hopelijk gaat het goed met hem maar wat heeft dat verder met schelden te maken lid Demon_Hunterquote:
Jij bent dan ook schijtirritantquote:Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef Nitros het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef Nitros het volgende:
en overweeg al om hier wat minder tijd door te brengen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |