Leuke pta blundersquote:* 2001 Navistar 4700 LP/Road Rescue Type One Ambulance
* Advanced life support
* Navistar Diesel Engine with Allison Automatic Transmission
* Air ride suspension
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
nou, klusje voor de stagelopert dus.
Klopt.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef ijsmeis het volgende:
Zucht. Werk zoeken en vinden is echt kut.
Wat voor iets zoek je dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:55 schreef ijsmeis het volgende:
Zucht. Werk zoeken en vinden is echt kut.
Iets leuksquote:
Ik kijk nog steeds heel erg om me heenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan ben ik pas 2 dagen bezig.
Ik heb medelijden met je.
Wat moeten ze daar nou weer meequote:Op donderdag 13 september 2007 21:58 schreef BaraCuda het volgende:
Oh ons bedrijf is bij gemeente gennep de audiovisuele installatie aan het maken trouwens![]()
Dus als de belasting ineens omhoog gaat weet je hoe het komt![]()
Je moet er langs gaan en je tieten in de strijd gooienquote:Op donderdag 13 september 2007 21:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Iets leuks.
Ik ga morgen bellen voor 2 vacatures. Één weer voor webdesigner, de ander administratief hulpje.
Mja. Ik heb werk. Maarja. Ik vind het nu al niet leuk meer. Allerlei redenen op een hoop waarom ik het niet leuk vind. Als het nou een klein dingetje was, boeiend, niet alles kan leuk zijn, maar ik ga gewoon echt met tegenzin naar mijn werk.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds heel erg om me heen
Dat werkt meestal niet bij vrouwen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moet er langs gaan en je tieten in de strijd gooien![]()
Doe het dan maar bij mij. Dat werkt wel. Voor mij.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat werkt meestal niet bij vrouwen.
Vergaderen enzo over lastige meisjes met een crxquote:Op donderdag 13 september 2007 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat moeten ze daar nou weer mee?
Ik had al op de site gekeken of de gemeente geen leuke vacature open had staanquote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vergaderen enzo over lastige meisjes met een crx![]()
Nee, gewoon gemeente bestuur die elke maand 1 of 2 keer gaan vergaderen enzo![]()
Dat is lastig jaquote:Op donderdag 13 september 2007 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat werkt meestal niet bij vrouwen.
ookgenoeg mannen die zich omoog neuken hoor, wat let je.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is lastig jaLijkt me ideaal mezelf als vrouw omhoog neuken naar een topbaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |