Daar ben ik nog niet uit. Sommige mensen in ieder geval wel. Dat vind ik al heel wat.quote:
Gelukkig wel, ik zou niet eeuwig willen leven.quote:
Ik eigenlijk ook niet. Heb nu alle verzoeken tot openstelling van sites van de hele afdeling (60 man die nu zonder internet zitten) verzameld en minimaal 50 sites verzameld waarvan er minimaal 30 gewoon 100% noodzakelijk zijn om ons werk te doen (we zijn ICTers for god's sake!). Maar of die opengesteld gaan worden... denk het niet, heeft mn baas vast geen tijd voor / zin in. Hij heeft ook geen idee wat wij doen dus hij kan ook totaal niet zien wat relevant is voor ons.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou zonder internet mijn werk ook helemaal niet kunnen doen.
Ik wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet uit. Sommige mensen in ieder geval wel. Dat vind ik al heel wat.
Dat zijn de betere managersquote:Op donderdag 13 september 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
Hij heeft ook geen idee wat wij doen dus hij kan ook totaal niet zien wat relevant is voor ons..
*Hime* zal ik Nixxx een fles Starbucks siroop voor je mee laten nemen?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef Hime het volgende:
[..]
Hou nou eens op met steeds maar weer in te wrijven dat JIJ wel Starbuckskoffie hebt en WIJ niet
... en het grote omkopen is begonnenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
*Hime* zal ik Nixxx een fles Starbucks siroop voor je mee laten nemen?![]()
Da's nog geen echte starbucks-koffiequote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso bijna onmogelijk is om in deze tijd zonder internet te werken.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Heb nu alle verzoeken tot openstelling van sites van de hele afdeling (60 man die nu zonder internet zitten) verzameld en minimaal 50 sites verzameld waarvan er minimaal 30 gewoon 100% noodzakelijk zijn om ons werk te doen (we zijn ICTers for god's sake!). Maar of die opengesteld gaan worden... denk het niet, heeft mn baas vast geen tijd voor / zin in. Hij heeft ook geen idee wat wij doen dus hij kan ook totaal niet zien wat relevant is voor ons..
Volgens mijn manager kon dat in zijn tijd ook (hij is 50+) en dus moeten wij het ook kunnen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso bijna onmogelijk is om in deze tijd zonder internet te werken.
Vriendschap is een illusie he...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet uit. Sommige mensen in ieder geval wel. Dat vind ik al heel wat.
Haal dan eerst die link maar eens weg uit je sig...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, laten we positief gaan denken.![]()
Jij had een wiki? Luxe! Ik ben nu zover dat ik op m'n eigen PC'tje een wiki moet draaien ja, en da's zwaaaar tegen de regels inquote:Op donderdag 13 september 2007 21:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend verhaal, alleen had ik nog een intranetwiki met jaren aan vergadernotulen voor als ik me echt verveelde.
Als zijn tijd is geweest, waarom is hij er dan nog?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mijn manager kon dat in zijn tijd ook (hij is 50+) en dus moeten wij het ook kunnen.
Nog even en de computers worden ook verwijderd.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mijn manager kon dat in zijn tijd ook (hij is 50+) en dus moeten wij het ook kunnen.
Ach, ik heb ook wel bij klanten op mijn eigen laptop zitten werken omdat dat de enige computer was die ter beschikking was van na 1990quote:
Dat vraag ik me ook al een tijd af.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als zijn tijd is geweest, waarom is hij er dan nog?.
Dat was in 1991?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel bij klanten op mijn eigen laptop zitten werken omdat dat de enige computer was die ter beschikking was van na 1990.
Nog even en dan wordt de ponskaart weer geïntroduceerd!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Right.. Wij zijn trouwens de enige ICT afdeling binnen het bedrijf waar het internet is afgesloten. Echt iedereen vindt het achterlijk.
.
Hoe zou Q. zijn met ponskaarten?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog even en de computers worden ook verwijderd.![]()
Dat is een progressief-vrijzinnig-positieve link!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haal dan eerst die link maar eens weg uit je sig...
Ik kreeg opeens stukken meer respect voor middeleeuwse monniken enzo. Man, wat moet dat een onzeker bestaan zijn geweest.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Het voelt echt alsof ik jaren terug in de tijd ben gegaan.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe zou Q. zijn met ponskaarten?
Eng!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog even en dan wordt de ponskaart weer geïntroduceerd!
Doe niet zo nieuwerwets.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
GMTA!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe zou Q. zijn met ponskaarten?
http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20001111quote:Op donderdag 13 september 2007 21:35 schreef Q. het volgende:
Ponskaarten zijn niet zozeer eng, ze zijn bijna moderner dan wat ik doorgaans doe.
De eerste regel is al meteen je reinste, niet gefundeerde propaganda!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is een progressief-vrijzinnig-positieve link!
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
De openingszinnen zijn niet zo sterk, maar het initiatief is goed.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eerste regel is al meteen je reinste, niet gefundeerde propaganda!
Ja, maar dan wel object-georienteerde ponskaarten hequote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natural ofzo was 't toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:35 schreef Q. het volgende:
Ponskaarten zijn niet zozeer eng, ze zijn bijna moderner dan wat ik doorgaans doe.
Zou jij de onderste kaart van de stack weg kunnen halen terwijl ik de rest omhoog houd? Ik heb hem per ongeluk FIFO geimplementeerdquote:Op donderdag 13 september 2007 21:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel object-georienteerde ponskaarten he
Hrm, destructors die gaan klagen over een te grote partij ponskaarten![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De openingszinnen zijn niet zo sterk, maar het initiatief is goed.
Wat is daar sociaal aan?quote:iedereen moet zich in vrijheid en bestaanszekerheid kunnen ontplooien, in zelf gekozen gemeenschappen, zonder anderen te schaden ('gelijkheid in keuzevrijheid')
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou jij de onderste kaart van de stack weg kunnen halen terwijl ik de rest omhoog houd? Ik heb hem per ongeluk FIFO geimplementeerd.
C++/C# neem ik aan?
jah, maar ikquote:Op donderdag 13 september 2007 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou jij de onderste kaart van de stack weg kunnen halen terwijl ik de rest omhoog houd? Ik heb hem per ongeluk FIFO geimplementeerd.
C++/C# neem ik aan?
Heb je liever vanilla of caramel?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:36 schreef Hime het volgende:
[..]
Dat is lief van je, maar dat hoeft niet hoor
Het benadrukt de vrijheid van het individu, zonder dat dit ontaardt in egoïsme.quote:
Ga met Nixxx chatten, hij is online.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Heb je liever vanilla of caramel?
*ga het zelf ook enorm missen als ik niet meer in London woon later... dus... geen probleem hoor!*
Ik wil kaneel, maar dat hebben ze geloof ik niet...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Heb je liever vanilla of caramel?
*ga het zelf ook enorm missen als ik niet meer in London woon later... dus... geen probleem hoor!*
Ik weet hetquote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga met Nixxx chatten, hij is online.![]()
Oh ja, je bent een vrouw, dat is waar ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:47 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Multistasken...![]()
Man, da's de mentaliteit die ik vroeger in m'n stamcafe ook nog wel eens tegenkwam. 'je moet het niet over dat soort dingen hebben want dat schrikt vrouwen af'. Duh, zo kom je nooit aan de vrouw.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
Nerdtalk, jullie jagen alle vrouwen weg! Bijna allemaal dan. Over naar leuke onderwerpen! Euhm. Ja! Dus!
Kunnen mannen ook.quote:
mocht je er nog niet aan toegekomen zijn, bekijk Ruby eens een keerquote:Op donderdag 13 september 2007 21:44 schreef gronk het volgende:
[..]
jah, maar ikpython tegenwoordig. Nooit veel met C++/C# gedaan omdat ik het overbodig complex en vooral heel erg smerig vond
Sommige vrouwen kunnen anders zelf ook heel goed nerdtalkenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:50 schreef gronk het volgende:
[..]
Man, da's de mentaliteit die ik vroeger in m'n stamcafe ook nog wel eens tegenkwam. 'je moet het niet over dat soort dingen hebben want dat schrikt vrouwen af'. Duh, zo kom je nooit aan de vrouw.
Mijn antwoord was dan altijd iets als
'Kijk, d'r komen hier toch geen vrouwen, en als hier vrouwen komen, dan zijn ze toch zo weer weg omdat ze alleen sigaretten komen halen, dus dan kun je het maar net zo goed je tijd een beetje prettig besteden met wat nerdtalk. En als er wel eens een keer een vrouw aankomt die tegen twee of drie zatte kerels wil aanpraten, dan hoef je ook niet de schijn op te houden, maar kun je gewoon direct zaken doen. Win-win dus'
Sowieso is wat vrouwen multitasken noemen voor 90% nodeloos over dingen waar ze toch niets aan kunnen veranderen piekeren. Niet echt iets waar wij mannen onze doelbewustheid en concentratievermogen voor moeten laten varen, lijkt me.quote:
Die laten zich dan ook niet afschrikken door nerdtalk. Misschien door talking nerds, maar het gesprek is dan de minste van hun problemen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:52 schreef Hime het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen anders zelf ook heel goed nerdtalken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |