Jah... is er iets dat je mij wilt vertellen?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is er iets wat je IJsprinses nog wil vertellen?
Nee. Tenzij je een plant bent.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:45 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Jah... is er iets dat je mij wilt vertellen?
Opleverdata kunnen tot wel 80% eerder?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mn baas doe ik niets. Voor de klant werk ik hard, maar niet voor mn baas.
Ehm, nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee. Tenzij je een plant bent.
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Ehm, nee.
Wie wil er koffie??? Met Starbucks-siroop!![]()
Hou nou eens op met steeds maar weer in te wrijven dat JIJ wel Starbuckskoffie hebt en WIJ nietquote:Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Ehm, nee.
Wie wil er koffie??? Met Starbucks-siroop!![]()
Het idee geeft debielen een slechte naam.quote:
Starbucks is overrated amerikaanse onzin.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef Hime het volgende:
[..]
Hou nou eens op met steeds maar weer in te wrijven dat JIJ wel Starbuckskoffie hebt en WIJ niet
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het idee geeft debielen een slechte naam.
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Starbucks is overrated amerikaanse onzin.
Starbucks is de koffiehemel...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Starbucks is overrated amerikaanse onzin.
... voor mensen die niet van koffie houden.quote:
Het wordt echt de hoogste tijd voor een liberaal reveil, als tegenwicht tegen types als Rouvoet, Pronk, Balkenende, Marijnissen, Verdonk en Wilders.quote:
Dat is met zoveel dingen...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook al true
Veel te duur voor wat je krijgt
Alsof ze daar meer van gaan genieten...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
... voor mensen die niet van koffie houden.
Van koffie nadat ik Starbucks heb mogen drinken? Ik dacht het welquote:Op donderdag 13 september 2007 21:02 schreef Hime het volgende:
[..]
Alsof ze daar meer van gaan genieten...
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het wordt echt de hoogste tijd voor een liberaal reveil, als tegenwicht tegen types als Rouvoet, Pronk, Balkenende, Marijnissen, Verdonk en Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |