Voor mn baas doe ik niets. Voor de klant werk ik hard, maar niet voor mn baas.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:10 schreef Hime het volgende:
[..]
En wat doe je nu zoal voor je baas?
Als het dan moet...quote:Op donderdag 13 september 2007 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
Doe maar parijs.
Cappucino's zijn mannelijk. Niets zegt tenslotte 'macho' als een schuimsnorquote:Op donderdag 13 september 2007 19:43 schreef Sjowhan het volgende:
Et un cappucino, s'il vous plaît
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cappucino's zijn mannelijk. Niets zegt tenslotte 'macho' als een schuimsnor.
Ah, vandaar dat ik Frans in de 3de heb laten vallenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cappucino's zijn mannelijk. Niets zegt tenslotte 'macho' als een schuimsnor.
Alleen als we carnaval ontwijkenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:49 schreef Godlike02 het volgende:
Kan ik romantisch met Litpho naar Parijs?![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen als we carnaval ontwijken.
Zónder McLaren natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:59 schreef webspider het volgende:
Zij die naar het Formule 1 raceweekend in Spa gaan, te salutant.
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:09 schreef Q. het volgende:
Dat hele race-gedoe boeit me nog minder dan mn werk.
De rest van mn leven bedoel je.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet dan ook heel veel werken deze week.![]()
Is dat deze week? Ik dacht dat dat pas in mei was?quote:
Whehehe. Scherp wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:42 schreef Litpho het volgende:
Als het dan moet...
Had "carnaval of pikstraf" van de TT gemaakt, dan hadden mensen misschien nog na moeten denken.
En het jaar daarop een weekje of wat New Yorkquote:Op donderdag 13 september 2007 20:12 schreef JDude het volgende:
Volgend jaar wordt het Londen.
Zou zomaar kunnen!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:15 schreef Kuukske het volgende:
En het jaar daarop een weekje of wat New York..
.
quote:
Andere rest van mijn leven.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat deze week? Ik dacht dat dat pas in mei was?.
Zo voelt het wel. Ik merk nu pas hoeveel ik bv Google gebruik voor ongeveer echt alles. Niet bepaald productiviteitsverhogend.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weg internet!![]()
Je bent terug in de jaren 80
Dus ik had ze ook gewoon net zo goed geen water kunnen geven toen?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:23 schreef Q. het volgende:
Ik begin erg bedreven te worden in het vermoorden van mijn planten..
Je geeft ze water?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dus ik had ze ook gewoon net zo goed geen water kunnen geven toen?
Toen ik zijn casa eventjes had gekaapt, toen wel ja.quote:
Nauwelijks.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Had ik het woordje TOEN al benadrukt?
Of bedoelde je soms dat ik ze bier in plaats van water had moeten geven?quote:
De meesten zijn nog wel min of meer te redden denk ik maar heb er eentje net weg moeten gooien. Die zat al te lang te zwemmen. Jammer, was een mooie.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dus ik had ze ook gewoon net zo goed geen water kunnen geven toen?
De meesten hadden/hebben ook wat schimmel oid.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
De meesten zijn nog wel min of meer te redden denk ik maar heb er eentje net weg moeten gooien. Die zat al te lang te zwemmen. Jammer, was een mooie..
Is er iets wat je IJsprinses nog wil vertellen?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De meesten hadden/hebben ook wat schimmel oid.
Heb je die planten toevallig van nixxx gekregen?
Ik heb dezelfde kwaliteiten als nixxx. Maar eens nieuwe planten halen een keer en wat liever voor ze zijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De meesten hadden/hebben ook wat schimmel oid.
Heb je die planten toevallig van nixxx gekregen? Die liet zelfs TwistedPlant ziek worden.
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:42 schreef TwistedDarling het volgende:
Laat een keer extensions zetten. Net als Britney Spears. Dat staat je vast goed.
Jah... is er iets dat je mij wilt vertellen?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is er iets wat je IJsprinses nog wil vertellen?
Nee. Tenzij je een plant bent.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:45 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Jah... is er iets dat je mij wilt vertellen?
Opleverdata kunnen tot wel 80% eerder?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mn baas doe ik niets. Voor de klant werk ik hard, maar niet voor mn baas.
Ehm, nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee. Tenzij je een plant bent.
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Ehm, nee.
Wie wil er koffie??? Met Starbucks-siroop!![]()
Hou nou eens op met steeds maar weer in te wrijven dat JIJ wel Starbuckskoffie hebt en WIJ nietquote:Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Ehm, nee.
Wie wil er koffie??? Met Starbucks-siroop!![]()
Het idee geeft debielen een slechte naam.quote:
Starbucks is overrated amerikaanse onzin.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef Hime het volgende:
[..]
Hou nou eens op met steeds maar weer in te wrijven dat JIJ wel Starbuckskoffie hebt en WIJ niet
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het idee geeft debielen een slechte naam.
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Starbucks is overrated amerikaanse onzin.
Starbucks is de koffiehemel...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Starbucks is overrated amerikaanse onzin.
... voor mensen die niet van koffie houden.quote:
Het wordt echt de hoogste tijd voor een liberaal reveil, als tegenwicht tegen types als Rouvoet, Pronk, Balkenende, Marijnissen, Verdonk en Wilders.quote:
Dat is met zoveel dingen...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook al true
Veel te duur voor wat je krijgt
Alsof ze daar meer van gaan genieten...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
... voor mensen die niet van koffie houden.
Van koffie nadat ik Starbucks heb mogen drinken? Ik dacht het welquote:Op donderdag 13 september 2007 21:02 schreef Hime het volgende:
[..]
Alsof ze daar meer van gaan genieten...
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het wordt echt de hoogste tijd voor een liberaal reveil, als tegenwicht tegen types als Rouvoet, Pronk, Balkenende, Marijnissen, Verdonk en Wilders.
Echte koffie krijg je door tien koffiebonen te prakken in een glas heet water.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
... voor mensen die niet van koffie houden.
Huizen, benzine, treinkaartjes, vrouwen, bier en bittergarnituren, toiletpapier, etcetera, etcetera, etcetera...quote:
Het is waar koffie heen gaat nadat het dood is, jaquote:
Mensen die niet van koffie houden gaan meer genieten door de aanwezigheid van een Starbuckhemel, omdat jij koffie hebt nadat je Starbucks hebt mogen drinken?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van koffie nadat ik Starbucks heb mogen drinken? Ik dacht het wel.
Studentenpauper...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Echte koffie krijg je door tien koffiebonen te prakken in een glas heet water..
Ja, dat is wat ik zeiquote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef Hime het volgende:
[..]
Mensen die niet van koffie houden gaan meer genieten door de aanwezigheid van een Starbuckhemel, omdat jij koffie hebt nadat je Starbucks hebt mogen drinken?
![]()
De eerste dag van mijn eerste baan: op je werk komen, handjes schudden, dan achter een PC gaan zitten, ontdekken dat het intranet wel *heel* kaal is, dat er geen internetverbinding naar buiten is, dat de bibliotheek bevolkt is met oude knarren die de krant lezen en dat er nauwelijks wetenschappelijke literatuur te vinden is, en dat je het dus zult moeten doen met de kennis in je hoofd...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo voelt het wel. Ik merk nu pas hoeveel ik bv Google gebruik voor ongeveer echt alles. Niet bepaald productiviteitsverhogend..
Bekend verhaal, alleen had ik nog een intranetwiki met jaren aan vergadernotulen voor als ik me echt verveeldequote:Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef gronk het volgende:
[..]
De eerste dag van mijn eerste baan: op je werk komen, handjes schudden, dan achter een PC gaan zitten, ontdekken dat het intranet wel *heel* kaal is, dat er geen internetverbinding naar buiten is, dat de bibliotheek bevolkt is met oude knarren die de krant lezen en dat er nauwelijks wetenschappelijke literatuur te vinden is, en dat je het dus zult moeten doen met de kennis in je hoofd...
*aaaaargh****...
Zijn jullie allemaal grappig vandaag of moet ik snel lachen?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is waar koffie heen gaat nadat het dood is, ja.
Dat was toch mijn koosnaampje?quote:
Gisteren al gedaanquote:Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
Vuilniszakken buitenzetten.
Jij moet snel lachen denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal grappig vandaag of moet ik snel lachen?![]()
Jij bent gewoonquote:Op donderdag 13 september 2007 21:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat was toch mijn koosnaampje?
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jij moet snel lachen denk ik.
De wereld is lief?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
What goes around, comes around.![]()
Het voelt echt alsof ik jaren terug in de tijd ben gegaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef gronk het volgende:
[..]
De eerste dag van mijn eerste baan: op je werk komen, handjes schudden, dan achter een PC gaan zitten, ontdekken dat het intranet wel *heel* kaal is, dat er geen internetverbinding naar buiten is, dat de bibliotheek bevolkt is met oude knarren die de krant lezen en dat er nauwelijks wetenschappelijke literatuur te vinden is, en dat je het dus zult moeten doen met de kennis in je hoofd...
*aaaaargh****...
Ja, laten we positief gaan denken.quote:
Maybe you did....quote:Op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Het voelt echt alsof ik jaren terug in de tijd ben gegaan.
Iedereen zal sterven...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, laten we positief gaan denken.![]()
Ik zou zonder internet mijn werk ook helemaal niet kunnen doen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Het voelt echt alsof ik jaren terug in de tijd ben gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |