Lambiekje, het aidsverhaal heeft geen probleem,de mensen die het hebben die hebben een probleem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom doe je zo belachelijk. Het is serieus. het aids-verhaal heeft een serieus probleem.
Als deze gesloten wordt, open ik wel weer een nieuwe en dat wat algemener zodat ook het imbecielen gedoe met H5N1 behandeld kan worden, de wanpraktijken met kanker.
Wat is daarmee. Er zijn genoeg aidspatienten, kennissen van. Dat aids een ander verhaal is dan dat de ortodoxie ons doet geloven. zoals bv dit forum
Verdiep je nu eens ECHT in de materie. Dan zal je zien wat een heerlijke zwendel het gebeuren is.
Misschien zijn sommige zaken wat minder zwartwit dan dat ik het zo neerzet hier. Maar ik heb pas 1 iemand gezien die zicht wat verder verdiept.
Je snapt het niet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh dus toch? Laatst betrapte ik je daar ook op en toen riep je dat je daar nooit iets van gezegd had. Wat ik je toen ook al zei; kom eens tegen bijvoorbeeld mijn vader zeggen dat hij helemaal niet ziek is en dat hij zich wat heeft laten aanpraten![]()
Ontzettende randdebiel![]()
Angst aanpraten. angst dat is het woord. H5N1 is net als HIV een fabel-virus.quote:De onderzoekers zeggen "een specifieke verandering" van het vogelgriepvirus H5N1 te hebben waargenomen waardoor het zich makkelijk in het bovenste deel van het ademhalingskanaal van de mens kan nestelen.
Uhuh, borsten worden nooit weggesneden omdat er kanker inzit? Alleen maar om de patient te laten leven om zo toch nog een gen te ontdekken? Wat een bullshit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je snapt het niet wat ik bedoel.
Omtrent kanker heb ik helemaal niet over dat het wel of niet bestaat. Dat kanker in je lichaam kan zitten staat buiten kijf. Ik heb hiet hier over behandel-wanpraktijken. Er zijn al lang technieken om de tumoren te verwijderen. Alleen wordt dat niet toegepast om dat het niet genoeg geld oplevert. Men vind het nodig om borskanker-gen te patenteren. Dat bedoel ik met wanpraktijken. Niet de gezondheidstoestand.
... dat is ongeveer jouw enige uitgangspunt. 'everything you know is wrong'.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik wel weet is dat de menigeens kennis niet verder gaat dan de geaanvaarde werkelijkheid.
Nou het interesseert me werkelijk geen ene moer of jij het wel of niet aanvecht. I couldn't care less. Jij weet helemaal niet wat je niet weetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Scheidingslijn tussen dom en geniaal is marginaal.![]()
En je weet ook vast dat ik me niet zo voel aangesproken tot calling-names, en dat ik toch geen stappen onderneem om belediggingen aan te vechten. Ik weet wat ik ben, doe, weet en niet weet. Wat ik wel weet is dat de menigeens kennis niet verder gaat dan de geaanvaarde werkelijkheid.
Wat je wel beweert is dat de hele wereld het altijd fout heeft, en dat is ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:49 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom moet er in dit topic-genre zo idioot overdreven gereageerd worden. Extreem op de man.
Ik zeg helemaal nergens dat ik waarheid in pacht heb.
Dit is oorzaak en gevolg omdraaien. Hoe meer jij argumenten en feiten negeert en vage hints van ongecontroleerde websites als onomstotelijk bewijs naar voren schuift, hoe extremer de reacties worden. Ben je daar nog niet achter?quote:Hoe extremer er gereageerd wordt hoe ontwetender. Daar ben ik wel achter.
En weer ga je niet in op wat er gevraagd werd. Je laat je niet inspuiten, maar niet omdat je wel of niet in HIV gelooft, maar omdat je tegen medische ingrepen bent.quote:En nee ik laat me niet inspuiten. Ik ben sowieso tegen medische ingrepen.
Nope, dat komt omdat jij je verhalen niet baseert op feiten of op zaken die gecontroleerd kunnen worden.quote:En me bezig hou met de complexere versie van zaken. Dan betekend niet dat ik dom ben, dat betekend dat jullie voor dom gehouden wil worden door de orthodoxie.
Pardon? Dat heb je meerdere malen gedaan. Uitspraken in de strekking van "het bestaat gewoon simpelweg niet!" etc.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:49 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom moet er in dit topic-genre zo idioot overdreven gereageerd worden. Extreem op de man.
Ik zeg helemaal nergens dat ik waarheid in pacht heb.
Hoe extremer er gereageerd wordt hoe ontwetender. Daar ben ik wel achter.
En nee ik laat me niet inspuiten. Ik ben sowieso tegen medische ingrepen.
Het zou toch voor mij zo veel makkelijker zijn om de versie van de orthodoxie ons verteld te geloven. Dat is namelijk de meest simplistische versie. Dat ik niet eens ben met die stelling en ik me dus verder verdiep en dus buiten de kaders (probeer) te denken. En me bezig hou met de complexere versie van zaken. Dan betekend niet dat ik dom ben, dat betekend dat jullie voor dom gehouden wil worden door de orthodoxie.
Bron? Namen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Helaas. Er wordt altijd gezegd dat ik mezelf onderschat![]()
Als je geen soa wil zal ik zeker een doompje gebruiken. Maar van een soa ga je niet doodquote:Op donderdag 13 september 2007 19:33 schreef HenryHill het volgende:
Ok, dus je hoeft geen rubbertje te gebruiken voor AIDS, maar als je niet een van die 20 andere geslachtsziektes wil oplopen is het toch wel een goed idee?
Mja... ik mis het revolutionaire in dit bericht.
Ik heb regelmatig colleges virologie (o.a. over HIV) en daarin is veel experimentele data verwerkt. Zo ook de opbouw van receptorbindende domeinen van HIV, variabele en vaste subunits op de mantel, etc.quote:Assassinator schreef:
Ik heb ergens gelezen dat men het HIV virus nooit echt heeft kunnen onderzoeken omdat men het eigenlijk nooit gevonden heeft. Wat is daarvan waar?
Wat een onzin op die site (heb vooral "AIDS voor gevorderden" gelezen). Het is populair geschreven en lijkt heel wat, maar het is drie keer niets.quote:Assassinator schreef:
Raar genoeg komen die beweringen niet van mensen die ik verdacht van religieuze motieven. Ik heb vele discussies gevolgt, waarbij allerlei argumenten naar voren werden gebracht over HIV dat het bijv geen AIDS zou veroorzaken, dat medicijnen het alleen maar verergeren etc etc, zoals http://zapruder.nl/portal/artikel/aids_voor_gevorderden/
RT inhibitors grijpen in op reverse transcriptase-activiteit en dat heeft alles te maken met retrovirussen (RNA-virussen). In tegenstelling tot wat ze beweren is RT-activiteit niet lichaamseigen en heeft het inhiberen ervan niet zonder meer een celdodende werking.quote:("http://zapruder.nl/portal/artikel/aids_voor_gevorderden/")
Er zijn meerdere soorten AIDS-remmers beschikbaar waaronder ‘Nucleoside RT Inhibitors’, ‘Non-Nucleoside RT Inhibitors’, ‘Protease Inhibitors’ en sinds kort nog een nieuwe klasse van Integrase Inhibitors. Geen van deze medicijnen zijn virus- of HIV-specifiek. Al deze medicijnen verhinderen de meest fundamentele en voor een gezond leven essentiele processen in een lichaam, ze hebben allemaal een algemene celdodende werking.
Er zijn wel degelijk virussen die betrokken zijn bij het ontstaan van kanker. Bijvoorbeeld het Humaan Papillomavirus (HPV) bij baarmoederhalskanker.quote:("http://zapruder.nl/portal/artikel/aids_voor_gevorderden/")
Net als kanker is een kapot immuunsysteem niet besmettelijk. Ik noem kanker omdat voordat de War On AIDS bezig was, dezelfde geleerden (letterlijk) ons probeerden wijs te maken dat kanker werd veroorzaakt door een besmettelijk virus en bezig waren met een War on Cancer. Dit werd een faliekante mislukking. Net als nu de winstgevende War on AIDS. Kanker is niet besmettelijk. AIDS ook niet.
Dit wordt niet gezegd om mensen te kwetsen, maar ze eventueel op de hoogte te houden dat ze niet per definitie dood hoeven te gaan. Het is goed om ergens over na te denken, ook als het een pijnlijk onderwerp voor je is. Het is een mooie gedachte dat je iemand zou kunnen redden met die kennis toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:34 schreef Bommenlegger het volgende:
Dat is beter dan dit soort kwetsende topics openen waarmee je veel mensen pijn doet.
Dat is een hele mooie kennis.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:09 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
Dit wordt niet gezegd om mensen te kwetsen, maar ze eventueel op de hoogte te houden dat ze niet per definitie dood hoeven te gaan. Het is goed om ergens over na te denken, ook als het een pijnlijk onderwerp voor je is. Het is een mooie gedachte dat je iemand zou kunnen redden met die kennis toch?
Ok dan zal ik een toelichting geven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:05 schreef Rasing het volgende:
[..]
Wat een vreemd antwoord op mijn vraag:
'Als het zo gemakkelijk is, waarom wordt het dan niet overal gedaan?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |