quote:FOT Goes 69
Standje 69 op je camera! Iedereen weet wat dat betekent! Macro! Jaaaaa!!! Nee? Hmm…
Je neemt een body, een lens, en nog een lens met dezelfde filtermaat. Je neemt een van de lenzen, en schroeft die lekker strak op de body. Dus lekker met je handje die lens goed op die body duwen! Dan pak je een filter met dubbele schroefdraad lekker beet, en zet die zachtjes tegen je lens aan. Met je vingers dan lekker die filter er langzaam opschroeven. Vervolgens pak je die andere lens stevig beet. Zoek met je vingertoppen het schroefrandje van de lens op en zet deze voorzichtig tegen de andere lens aan, op de filter. Draai daarna stevig de andere lens erop.
Daarna zet je lekker je oog tegen dat oculair aan. Je voelt het zachte soepele rubber tegen je ooglid aan duwen. Je pupil verwijdt zich een beetje, en door de 69 van je lenzen heb je nu een macrolens gemaakt.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:06 schreef didotcicero het volgende:
*slaat hand tegen voorhoofd* en noemt zichzelf sukkel.
*Kijkt modjes lief aan en vraagt om aanpassing van titel in [FOT SC #69] Waar DC nog steeds moeite heeft met nummer 69*
* medelijden heeft en naast DC het hoekje in kruipt en troostend een arm om m heen slaatquote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef didotcicero het volgende:
* DC zoekt een stil, donker hoekje op en vertoont zich voorlopig niet meer *![]()
Goedmaakknuffel van Chanty: $pruillipjequote:Op donderdag 13 september 2007 14:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
* medelijden heeft en naast DC het hoekje in kruipt en troostend een arm om m heen slaat
DC is een bofkontquote:Op donderdag 13 september 2007 14:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
* medelijden heeft en naast DC het hoekje in kruipt en troostend een arm om m heen slaat
tsja, met jou heb ik geloof ik niets goed te makenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:28 schreef freud het volgende:
[..]
Goedmaakknuffel van Chanty: $pruillipje
Nope, helemaal niets. Wij doen nooit lelijk tegen elkaar en mijn ego is beschermd door de plaat voor mijn kopquote:Op donderdag 13 september 2007 14:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
tsja, met jou heb ik geloof ik niets goed te maken
vooral dat laatst jaquote:Op donderdag 13 september 2007 14:35 schreef freud het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets. Wij doen nooit lelijk tegen elkaar en mijn ego is beschermd door de plaat voor mijn kop.
Eh, oude kaart in je telefoon en overzetten ging niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:18 schreef Chanty het volgende:
Pfffffffffff net ff handmatig mijn telefoonnummers in mijn nieuwe foon gezet aangezien automatisch overzetten niet konBen ik blij dat het maar 60 nummers waren, alsnog pijn in me klauw
nope, dan geeft ie aan: onjuiste simkaart. En had nog wel van een jaar geleden een bestand met nummers maar dat was gemaakt met een siemens progje en heb nu een samsung telefoon en die kon niets met dat bestandquote:Op donderdag 13 september 2007 15:25 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Eh, oude kaart in je telefoon en overzetten ging niet?
Haha geniaal!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
nope, dan geeft ie aan: onjuiste simkaart. En had nog wel van een jaar geleden een bestand met nummers maar dat was gemaakt met een siemens progje en heb nu een samsung telefoon en die kon niets met dat bestandMaar goed, gelukkig ben ik niet al te rijk in telefoonnummers en heb ik er ook maar een dozijn uit gelaten die ik toch nooit meer spreek of zie
Zojuist reactie gehad op een open sollicitatiebrief die ik in augustus had verstuurd naar het programma van Peter R de Vries. Had maar es iets ludieks bedacht...:
[afbeelding]
Aangezien ik na al die jaren nog altijd vind dat Peter niet compleet is met snoren je somehow toch moet opvallen. Helaas is de reactie wat standaard. Al geloof ik dat het ook geen absolute afwijzing is. Ze hebben op dit moment geen vacature, maar bewaren mijn gegevens wel. Zegt nog niet veel over hoe groot de kans is dat ik er later ooit nog wat van hoor, of dat het gewoon een afpoeiermanier is
Maar we zoeken rustig door
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
nope, dan geeft ie aan: onjuiste simkaart. En had nog wel van een jaar geleden een bestand met nummers maar dat was gemaakt met een siemens progje en heb nu een samsung telefoon en die kon niets met dat bestandMaar goed, gelukkig ben ik niet al te rijk in telefoonnummers en heb ik er ook maar een dozijn uit gelaten die ik toch nooit meer spreek of zie
Zojuist reactie gehad op een open sollicitatiebrief die ik in augustus had verstuurd naar het programma van Peter R de Vries. Had maar es iets ludieks bedacht...:
[afbeelding]
Aangezien ik na al die jaren nog altijd vind dat Peter niet compleet is met snoren je somehow toch moet opvallen. Helaas is de reactie wat standaard. Al geloof ik dat het ook geen absolute afwijzing is. Ze hebben op dit moment geen vacature, maar bewaren mijn gegevens wel. Zegt nog niet veel over hoe groot de kans is dat ik er later ooit nog wat van hoor, of dat het gewoon een afpoeiermanier is
Als zij jouw genialiteit daar niet (h)erkennen, dan is dat sowieso niet een club waar jij thuis hoort.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:57 schreef Chanty het volgende:
[..]Alleen levert die briljantie mij niets op
dat had ik zelf ook al bedacht ja, maar goed, ben erg benieuwd of ik er oooooit nog eens wat van hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als zij jouw genialiteit daar niet (h)erkennen, dan is dat sowieso niet een club waar jij thuis hoort.
Briljant verzonnen!![]()
Briljantquote:Op donderdag 13 september 2007 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je wil graag grijs haar? Dat is toch echt sneller te regellen hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 16:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat had ik zelf ook al bedacht ja, maar goed, ben erg benieuwd of ik er oooooit nog eens wat van hoor
* Chanty wacht geduldig op de vergrijzing
Schroefjes op volgorde en locatie neerleggenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:22 schreef freud het volgende:
* freud gaat poging tot laptop reparatie doen
Ik ben altijd al blij als ik weet waar ik de schroefjes heb neergelegdquote:Op donderdag 13 september 2007 16:26 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Schroefjes op volgorde en locatie neerleggenanders ga je schroefjes over houden
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
[afbeelding]
OK, nu doet de laptop helemaal niets meerquote:Op donderdag 13 september 2007 16:26 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Schroefjes op volgorde en locatie neerleggenanders ga je schroefjes over houden
Wat heb je proberen te fixen dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:40 schreef freud het volgende:
[..]
OK, nu doet de laptop helemaal niets meer
Had ik ook verwacht maar ze zullen t wel te druk hebben. Hoop binnenkort iig iets te horen van een textbureau waar ik ook gesolliciteerd had. Die hadden ook geen mensen nodig momenteel maar wilden wel kijken het voor de toekomst interessant is om in gesprek te gaan. Ging de grote baas naar kijkenquote:Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Echt heel origineel Chanty. Had alleen op zijn minst idd wel een reactie daarop verwacht. Jammer hoor!
Welkom!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:23 schreef didotcicero het volgende:
*kijkt voorzichtig om een hoekje van de topicdeur om te zien of-ie alweer z'n gezicht kan vertonen*
Lekker zeg. Wat een gedoe.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Kom ook even langs vanuit de internetshop (hoezo verslaafd?). PC staat bij de reparateur, is morgen of overmorgen klaar. Is het iets hardware-achtig iets dan valt 't onder de garantie.
* AirwiN pakt de pek en de veren!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:23 schreef didotcicero het volgende:
*kijkt voorzichtig om een hoekje van de topicdeur om te zien of-ie alweer z'n gezicht kan vertonen*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank Drunk I'm a Goddess!
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef prupke het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank Drunk I'm a Goddess!
Dat zijn de betere stuntsquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:08 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waren ze gewoon stiekem écht getrouwd!!!!!!!!!
Ga slapen danquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Ynske het volgende:
oi oi
ze zeggen dat t weekend is...
ben zo moe
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:08 schreef Yoni het volgende:
Vanavond was ik met twee vriendinnetjes uit eten. Wachtende op de rekening zaten we een beetje te kloten met de inhoud van onze portemonnees (lachen om achterlijke pasfoto's enzo). Vriendinnetje K. haalt op een gegeven moment een visitekaartje tevoorschijn van haar vriend, met zijn naam doorgestreept en die van haar erboven geschreven. Dus wij grinnikten een beetje hahaha K.<achternaamvriend> net alsof jullie getrouwd zijn hihihi.
Poosje later staan we buiten en vriendinnetje K. geeft haar rekeningnummer door omdat zij de rekening even had voorgeschoten. "Rekeningnummer blabla ten name van K. <achternaam vriend>"
![]()
![]()
![]()
gedaanquote:
En zwanger?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:08 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
gedaan
kan niet echt zeggen dat t geholpen heeft
Ik hoor altijd dezelfde klachten van ictersquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:29 schreef Yoni het volgende:
ARRRGH! waarom denken mensen nou altijd dat HUN probleem het belangrijkst is en dat ik mezelf in 20 kan splitsen.
Net iemand die hier nieuw is, telefoon werkt niet. Weet ik, kan ik niet heel snel oplossen. Er is ook een servermigratie gaande, dat is high prio. Dus ik zeg: maandag. Komt er vervolgens nog weer iemand van die afdeling hier onwijs staan zeiken. Bah!
wat een gaaf dingetjequote:
Iets zegt me dat die camera er wat meer jaartjes op heeft zitten dan jij...quote:
Hmm, toch houdt daar de overeenkomst op hoor. Jij bent niet oud, lelijk, plastic, nauwelijks functioneel en gruwelijk achterhaald...quote:
Kortom, jij weet wel welke je liever in je handen zou hebben als je de keuze zou hebben...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:58 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, toch houdt daar de overeenkomst op hoor. Jij bent niet oud, lelijk, plastic, nauwelijks functioneel en gruwelijk achterhaald...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:58 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, toch houdt daar de overeenkomst op hoor. Jij bent niet oud, lelijk, plastic, nauwelijks functioneel en gruwelijk achterhaald...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, jij weet wel welke je liever in je handen zou hebben als je de keuze zou hebben...
oud.... tjsa ik zeg wel dat ik 23 ben maar stiekem....quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:58 schreef freud het volgende:
[..]
*slikt de voor de hand liggende opmerking in*quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, jij weet wel welke je liever in je handen zou hebben als je de keuze zou hebben...
Het kostte mij ook even moeite om het niet al te banaal te formuleren...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:38 schreef freud het volgende:
[..]
*slikt de voor de hand liggende opmerking in*
nee nee dat zie je fout. Diegene die dat toestel die naam gaf, wist gewoon dat er een heel mooi en bijzonder meisje geboren zou worden met die naamquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:39 schreef ..bennie het volgende:
23 jaar geleden was het vast een heel mooi modern toestelletje waar Chanty naar is vernoemd.
Wat toevallig, dat jij precies dezelfde naam hebt gekregen als dat mooie en bijzondere meisje dan...quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee nee dat zie je fout. Diegene die dat toestel die naam gaf, wist gewoon dat er een heel mooi en bijzonder meisje geboren zou worden met die naam
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat toevallig, dat jij precies dezelfde naam hebt gekregen als dat mooie en bijzondere meisje dan...![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat toevallig, dat jij precies dezelfde naam hebt gekregen als dat mooie en bijzondere meisje dan...![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:40 schreef buzzer het volgende:
Ik ga de batterijen opladen voor komend weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat had ik van jou nou nooit verwacht
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Van Chanty wel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:46 schreef Ynske het volgende:
[..]dat had ik van jou nou nooit verwacht
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
[/spoiler]
Wel grappig dat jullie allebei je afvragen waarom hij een canon A70 heeft gekocht die op AA batterijen werkt! Hoeveel toeval!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat er een trilfunctie op mijn flitser zit
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
Jawel! Door de trillingen ontstaan er ideale lichtgolven waardoor het flitslicht een natuurlijker effect krijgtquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een trilfunctie op mijn flitser zit
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jawel! Door de trillingen ontstaan er ideale lichtgolven waardoor het flitslicht een natuurlijker effect krijgt
Wilt u ook nog een flesje van de allerzuiverste lucht kopen zonder negatieve aardstralingen?
* Chanty vraagt zich ineens af hoe iemand van 200 jaar geleden deze post zou lezenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
Overigens straks even een leuk ritje: een iBook ophalen met PS geinstalleerd
tel er nog maar een dag bij...quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:28 schreef loehoes het volgende:
Kreeg vanmiddag een sms:
Foto Konijnenberg: Uw bestelling is vandaag verzonden en wordt waarschijnlijk de volgende werkdag bezorgd. M.V.G verkoopteam Foto Konijnenberg Den Ham.
![]()
![]()
![]()
![]()
maar tot dinsdag moten wachten is dan toch nog best langquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:47 schreef loehoes het volgende:
Oh, ging er al niet van uit dat hij morgen zou komen. Zaterdag is toch geen officiële werkdag? Plus ben ik dit weekend in mijn ouderlijk huis, dus al zou hij komen, heb er dan nog niets aan![]()
Soms vind ik het vreselijk irritant, maar als ik dit soort dingen lees, ben ik altijd zooooo blij dat ik dat gewoon zelf kan!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:54 schreef ultra_ivo het volgende:
PC is terug. Na een telefoontje naar Hetnet doet m'n ADSL verbinding het ook weer. De jongen van de computerwinkel zou een volledige backup maken voordat ie ging herinstalleren. Blijkt ie m'n e-mails niet teruggeplaatst/gebackupt te hebben
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:03 schreef Yoni het volgende:
En voor de momenten dat mensen in mijn vrije tiijd irritant zijn, heb ik sinds gister een "No, I will not fix your computer"-button![]()
Dat heb ik met fietsen repareren. Zo'n button heb ik niet, itt als mensen de tas achterop m'n fiets zien weten ze dat er veel gereedschap in zitquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
Soms vind ik het vreselijk irritant, maar als ik dit soort dingen lees, ben ik altijd zooooo blij dat ik dat gewoon zelf kan!
En voor de momenten dat mensen in mijn vrije tiijd irritant zijn, heb ik sinds gister een "No, I will not fix your computer"-button![]()
Ik had een shirt met "Nee heb je, ja kan je vergeten"quote:
Ook leuk om mee op je trouwerij te verschijnen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:32 schreef freud het volgende:
[..]
Ik had een shirt met "Nee heb je, ja kan je vergeten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |