quote:FOT Goes 69
Standje 69 op je camera! Iedereen weet wat dat betekent! Macro! Jaaaaa!!! Nee? Hmm…
Je neemt een body, een lens, en nog een lens met dezelfde filtermaat. Je neemt een van de lenzen, en schroeft die lekker strak op de body. Dus lekker met je handje die lens goed op die body duwen! Dan pak je een filter met dubbele schroefdraad lekker beet, en zet die zachtjes tegen je lens aan. Met je vingers dan lekker die filter er langzaam opschroeven. Vervolgens pak je die andere lens stevig beet. Zoek met je vingertoppen het schroefrandje van de lens op en zet deze voorzichtig tegen de andere lens aan, op de filter. Draai daarna stevig de andere lens erop.
Daarna zet je lekker je oog tegen dat oculair aan. Je voelt het zachte soepele rubber tegen je ooglid aan duwen. Je pupil verwijdt zich een beetje, en door de 69 van je lenzen heb je nu een macrolens gemaakt.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:06 schreef didotcicero het volgende:
*slaat hand tegen voorhoofd* en noemt zichzelf sukkel.
*Kijkt modjes lief aan en vraagt om aanpassing van titel in [FOT SC #69] Waar DC nog steeds moeite heeft met nummer 69*
* medelijden heeft en naast DC het hoekje in kruipt en troostend een arm om m heen slaatquote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef didotcicero het volgende:
* DC zoekt een stil, donker hoekje op en vertoont zich voorlopig niet meer *![]()
Goedmaakknuffel van Chanty: $pruillipjequote:Op donderdag 13 september 2007 14:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
* medelijden heeft en naast DC het hoekje in kruipt en troostend een arm om m heen slaat
DC is een bofkontquote:Op donderdag 13 september 2007 14:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
* medelijden heeft en naast DC het hoekje in kruipt en troostend een arm om m heen slaat
tsja, met jou heb ik geloof ik niets goed te makenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:28 schreef freud het volgende:
[..]
Goedmaakknuffel van Chanty: $pruillipje
Nope, helemaal niets. Wij doen nooit lelijk tegen elkaar en mijn ego is beschermd door de plaat voor mijn kopquote:Op donderdag 13 september 2007 14:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
tsja, met jou heb ik geloof ik niets goed te maken
vooral dat laatst jaquote:Op donderdag 13 september 2007 14:35 schreef freud het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets. Wij doen nooit lelijk tegen elkaar en mijn ego is beschermd door de plaat voor mijn kop.
Eh, oude kaart in je telefoon en overzetten ging niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:18 schreef Chanty het volgende:
Pfffffffffff net ff handmatig mijn telefoonnummers in mijn nieuwe foon gezet aangezien automatisch overzetten niet konBen ik blij dat het maar 60 nummers waren, alsnog pijn in me klauw
nope, dan geeft ie aan: onjuiste simkaart. En had nog wel van een jaar geleden een bestand met nummers maar dat was gemaakt met een siemens progje en heb nu een samsung telefoon en die kon niets met dat bestandquote:Op donderdag 13 september 2007 15:25 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Eh, oude kaart in je telefoon en overzetten ging niet?
Haha geniaal!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
nope, dan geeft ie aan: onjuiste simkaart. En had nog wel van een jaar geleden een bestand met nummers maar dat was gemaakt met een siemens progje en heb nu een samsung telefoon en die kon niets met dat bestandMaar goed, gelukkig ben ik niet al te rijk in telefoonnummers en heb ik er ook maar een dozijn uit gelaten die ik toch nooit meer spreek of zie
Zojuist reactie gehad op een open sollicitatiebrief die ik in augustus had verstuurd naar het programma van Peter R de Vries. Had maar es iets ludieks bedacht...:
[afbeelding]
Aangezien ik na al die jaren nog altijd vind dat Peter niet compleet is met snoren je somehow toch moet opvallen. Helaas is de reactie wat standaard. Al geloof ik dat het ook geen absolute afwijzing is. Ze hebben op dit moment geen vacature, maar bewaren mijn gegevens wel. Zegt nog niet veel over hoe groot de kans is dat ik er later ooit nog wat van hoor, of dat het gewoon een afpoeiermanier is
Maar we zoeken rustig door
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
nope, dan geeft ie aan: onjuiste simkaart. En had nog wel van een jaar geleden een bestand met nummers maar dat was gemaakt met een siemens progje en heb nu een samsung telefoon en die kon niets met dat bestandMaar goed, gelukkig ben ik niet al te rijk in telefoonnummers en heb ik er ook maar een dozijn uit gelaten die ik toch nooit meer spreek of zie
Zojuist reactie gehad op een open sollicitatiebrief die ik in augustus had verstuurd naar het programma van Peter R de Vries. Had maar es iets ludieks bedacht...:
[afbeelding]
Aangezien ik na al die jaren nog altijd vind dat Peter niet compleet is met snoren je somehow toch moet opvallen. Helaas is de reactie wat standaard. Al geloof ik dat het ook geen absolute afwijzing is. Ze hebben op dit moment geen vacature, maar bewaren mijn gegevens wel. Zegt nog niet veel over hoe groot de kans is dat ik er later ooit nog wat van hoor, of dat het gewoon een afpoeiermanier is
Maar we zoeken rustig door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |