Ga slapen danquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Ynske het volgende:
oi oi
ze zeggen dat t weekend is...
ben zo moe
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:08 schreef Yoni het volgende:
Vanavond was ik met twee vriendinnetjes uit eten. Wachtende op de rekening zaten we een beetje te kloten met de inhoud van onze portemonnees (lachen om achterlijke pasfoto's enzo). Vriendinnetje K. haalt op een gegeven moment een visitekaartje tevoorschijn van haar vriend, met zijn naam doorgestreept en die van haar erboven geschreven. Dus wij grinnikten een beetje hahaha K.<achternaamvriend> net alsof jullie getrouwd zijn hihihi.
Poosje later staan we buiten en vriendinnetje K. geeft haar rekeningnummer door omdat zij de rekening even had voorgeschoten. "Rekeningnummer blabla ten name van K. <achternaam vriend>"
![]()
![]()
![]()
Waren ze gewoon stiekem écht getrouwd!!!!!!!!!
gedaanquote:
En zwanger?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:08 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waren ze gewoon stiekem écht getrouwd!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
gedaan
kan niet echt zeggen dat t geholpen heeft
Ik hoor altijd dezelfde klachten van ictersquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:29 schreef Yoni het volgende:
ARRRGH! waarom denken mensen nou altijd dat HUN probleem het belangrijkst is en dat ik mezelf in 20 kan splitsen.
Net iemand die hier nieuw is, telefoon werkt niet. Weet ik, kan ik niet heel snel oplossen. Er is ook een servermigratie gaande, dat is high prio. Dus ik zeg: maandag. Komt er vervolgens nog weer iemand van die afdeling hier onwijs staan zeiken. Bah!
wat een gaaf dingetjequote:
Iets zegt me dat die camera er wat meer jaartjes op heeft zitten dan jij...quote:
Hmm, toch houdt daar de overeenkomst op hoor. Jij bent niet oud, lelijk, plastic, nauwelijks functioneel en gruwelijk achterhaald...quote:
Kortom, jij weet wel welke je liever in je handen zou hebben als je de keuze zou hebben...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:58 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, toch houdt daar de overeenkomst op hoor. Jij bent niet oud, lelijk, plastic, nauwelijks functioneel en gruwelijk achterhaald...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:58 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, toch houdt daar de overeenkomst op hoor. Jij bent niet oud, lelijk, plastic, nauwelijks functioneel en gruwelijk achterhaald...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, jij weet wel welke je liever in je handen zou hebben als je de keuze zou hebben...
oud.... tjsa ik zeg wel dat ik 23 ben maar stiekem....quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:58 schreef freud het volgende:
[..]
*slikt de voor de hand liggende opmerking in*quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, jij weet wel welke je liever in je handen zou hebben als je de keuze zou hebben...
Het kostte mij ook even moeite om het niet al te banaal te formuleren...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:38 schreef freud het volgende:
[..]
*slikt de voor de hand liggende opmerking in*
nee nee dat zie je fout. Diegene die dat toestel die naam gaf, wist gewoon dat er een heel mooi en bijzonder meisje geboren zou worden met die naamquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:39 schreef ..bennie het volgende:
23 jaar geleden was het vast een heel mooi modern toestelletje waar Chanty naar is vernoemd.
Wat toevallig, dat jij precies dezelfde naam hebt gekregen als dat mooie en bijzondere meisje dan...quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
nee nee dat zie je fout. Diegene die dat toestel die naam gaf, wist gewoon dat er een heel mooi en bijzonder meisje geboren zou worden met die naam
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat toevallig, dat jij precies dezelfde naam hebt gekregen als dat mooie en bijzondere meisje dan...![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat toevallig, dat jij precies dezelfde naam hebt gekregen als dat mooie en bijzondere meisje dan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |