yup, het is gewoon een kutwijf met grootheidswaanzin. Op korte termijn win je er misschien wat stemmen mee maar ik betwijfel of je je er erg populair mee maakt als partij als ze bijvoorbeeld premier zou worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef mazeind het volgende:
Manipulatief mens, die Verdonk. En onbetrouwbaar ook. Ze heeft eerder meerdere malen verklaard zich te conformeren binnen de fractie. Een teamspeler te zijn. Maar wederom blijkt dat deze dame zich niet kan en wil aanpassen.
De VVD kan maar één ding doen: Verdonk verwijderen. Dat zal wel weer een hoop heisa opleveren in de publiciteit, maar op de lange termijn is het de beste keuze.
Ik had die De Vries zo 10 zetels zien halen hoor, mocht hij mee hebben gedaan. Vergeet niet dat er dagelijks 1.5 miljoen mensen naar Hart van Nederland kijken, en doorgaans een fan van de misdaadverslaggever zijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Peter R de Vries zou ooit ook 10 zetels kunnen halen. Deze peilingen kunnen nog niet serieus genomen worden.
hopelijk worden wiegel en bolkestein opgebeld, lijkt me prachtig de confrontatie tussen die 2 en rutte.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:00 schreef Arcee het volgende:
Rutte straks bij Nova op Nederland 2.
Satellietverbinding met Dieverquote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef Fiskus het volgende:
[..]
hopelijk worden wiegel en bolkesteijn opgebeld, lijkt me prachtig de confrontatie tussen die 2 en rutte.![]()
quote:Een meerderheid van de VVD-kiezers (59 procent) vindt dat VVD-fractievoorzitter Rutte moet vertrekken. Ongeveer 52 procent is het niet eens met het besluit van de fractie om Rita Verdonk eruit te zetten.
http://www.nu.nl/news/123(...)erdonk_verdeeld.html
Er is echter niet gepeild onder de potentiële VVD-kiezers die vanwege Verdonk niet op de VVD gestemd hebben.quote:
quote:
quote:Dat bleek donderdagavond uit een peiling van Maurice de Hond
en het wordt nog erger als straks uit peilingen blijkt dat de VVD een buiteling maakt in de kiezersgunst, en Rutte dat probeert te compenseren door nog meer in D66 water te vissen, of wellicht wat rechtse taal gaat uitslaan, en zijn geloofwaardigheid nog verder aantast. Rutte kan zich desondanks op een ding laten voorstaan, hij zal iets langer zijn functie behouden dan Verdonk.quote:
Hij woont sinds kort ergens in Brabant.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Satellietverbinding met Diever
die stemmers die nu op GroenLinks, de SP en D66 hebben gestemd bedoel je?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is echter niet gepeild onder de potentiële VVD-kiezers die vanwege Verdonk niet op de VVD gestemd hebben.
De SP is geen concurrent van de VVD, de PvdA, D66 en in mindere mate GL zijn dat wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
die stemmers die nu op GroenLinks, de SP en D66 hebben gestemd bedoel je?
Hoezo de SP geen concurrent van de VVD? Ik heb op beiden gestemd, en ook op D66 overigens toen ik nog jonger was en ik nog niet wist dat D66 een partij van poseurs was/is.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De SP is geen concurrent van de VVD, de PvdA, D66 en in mindere mate GL zijn dat wel.
De site van Verdonk is uitgezet. Moet niet kunnen volgens die Wassenaarse.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je naar ritaverdonk.nl surft kom je op een foutpagina van justitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |