Yeah rightquote:Op donderdag 13 september 2007 16:08 schreef SCH het volgende:
:
Wel een mooie dag voor links dit, laat het maar lekker versplinteren op rechts
Yildirim versplintert hooguit de SP (zelfs dat betwijfel ik al omdat hij niet bekend genoeg is), Verdonk kan bij alle rechtse partijen zetels wegsnoepen.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
Yeah right![]()
De enige die hiervan op korte termijn gaat profiteren is het CDA ben ik bang.
Yildirim begint eigen partij "Solidaire" ook rechts?
of Yildirim zetels gaat weghalen bij de SP is de vraag, maar die kwestie heeft de SP sowieso een flinke imago-deuk gekost. Het beeld van de sympathieke partij die geleid wordt door de olijke Ome Jan is nu wel voorbij. Maar ik weet niet direct wie daar nu van gaat profiteren.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Yildirim versplintert hooguit de SP (zelfs dat betwijfel ik al omdat hij niet bekend genoeg is), Verdonk kan bij alle rechtse partijen zetels wegsnoepen.
Vergelijk je Yildirim nu met Verdonk?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:28 schreef Chewie het volgende:
Yildirim begint eigen partij "Solidaire" ook rechts?
Is dit serieus? Bij de PvdA rommelt het al een tijdje en je kunt toch niet met droge ogen ontkennen dat de SP niet in staat is om zetels weg te halen bij de andere linkse partijen en vice verca?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Yildirim versplintert hooguit de SP (zelfs dat betwijfel ik al omdat hij niet bekend genoeg is), Verdonk kan bij alle rechtse partijen zetels wegsnoepen.
Dat ook zeker. Maar voor links en D66 is het ook niet slecht.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
Yeah right![]()
De enige die hiervan op korte termijn gaat profiteren is het CDA ben ik bang.
nee ik reageer op versplinteringquote:Op donderdag 13 september 2007 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Vergelijk je Yildirim nu met Verdonk?
Het effect is niet te vergelijken denk ik, ook niet een beetje of enigszins.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
nee ik reageer op versplintering
Deze reactie is alleen maar te plaatsen in "de vader is de wens van de gedachte"quote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het effect is niet te vergelijken denk ik, ook niet een beetje of enigszins.
Mensen zien Yildrim meer als een clown dan als een concurrent, als ze hem al kennen. Daarnaast heeft ie ook inhoudelijk nagenoeg dezelfde punten als de SP waardoor ie ook al geen concurrent is. Allemaal punten die voor Verdonk niet gelden.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Deze reactie is alleen maar te plaatsen in "de vader is de wens van de gedachte"
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Deze reactie is alleen maar te plaatsen in "de vader is de wens van de gedachte"
Of links profiteert van een partij voor Verdonk? Ik denk niet heel erg. Hoogstens D66.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:52 schreef Chewie het volgende:
De vraag is alleen of links daarvan profiteert, ik denk van niet dat deden ze bij de laatste verkiezingen ook amper
Nee drom. Als Verdonk iets begint, zal dat ten koste gaan van VVD en PVV en wellicht nog een beetje CDA.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:02 schreef Chewie het volgende:
OH ok dan is het goed![]()
Zelf zit ik ook niet echt te wachten op een Wilders met een nog grotere groep ja-knikkers. Maar ik denk niet dat Verdonk daar bij gaat zitten.
Wiegel wordt steeds meer de Cruyff van de VVD: was ooit briljant, maar er komt steeds meer onzin uit.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Laat Wiegel dan maar met Verdonk meegaanVan die man moeten ze inmiddels toch ook ziek worden bij de VVD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |