Het was vooral een kwestie van 'gezichtsverlies' denk ik: vorige keer hebben ze het nogal scherp gespeelt en heeft Rutte min of meer gezegd dat Verdonk mocht blijven als ze niet meer in het openbaar kritiek zou uiten op de koers van de partij. Nu heeft ze dat toch gedaan, dus Rutte moest haar wel er uit halen.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:55 schreef Jan_Klaassen het volgende:
En weg is ze: http://www.volkskrant.nl/(...)it_fractie_VVD_gezet. Wat curieus, zo erg was het touch niet wat ze gezegd heeft. Valt me behoorkijk tegen vna de VVD.
Volgens mij wel, hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 14:00 schreef SCH het volgende:
Ze ligt er nog niet uit hoor.
Volgens RTL nieuws, die het van 'bronnen' heeft, ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij wel, hoorNu ook op voorpagina Telegraaf.
Denk je echt dat er (veel) Wildersstemmers overlopen naar Rita? Ik denk het echt niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat betekent dat Wilders een hoop zetels gaat verliezen, de VVD en CDA zal het ook wel behoorlijk wat kosten.
Linkse Media die de harde waarheid niet willen accepteren.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:06 schreef SCH het volgende:
Op radio 1 ligt ze er nog niet uit. Maar het is wel ernstig.
Ikl denk niet dat verdonk in haar eentje in de kamer blijft.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat betekent dat Wilders een hoop zetels gaat verliezen, de VVD en CDA zal het ook wel behoorlijk wat kosten.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Linkse Media die de harde waarheid niet willen accepteren.
Ze zal de politiek ook niet gaan verlaten lijkt me.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ikl denk niet dat verdonk in haar eentje in de kamer blijft.
Denk het eigenlijk wel. Wilders is misschien weer net iets te, terwijl Verdonk er precies tussenin zit.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je echt dat er (veel) Wildersstemmers overlopen naar Rita? Ik denk het echt niet.
Telegraaf:quote:Op donderdag 13 september 2007 14:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ikl denk niet dat verdonk in haar eentje in de kamer blijft.
Die kans lijkt me aannemelijk. Ze schijnt gezegd te hebben het kamerlidmaatschap erg saai te vinden.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze zal de politiek ook niet gaan verlaten lijkt me.
Ik denk dat een hoop Wildersstemmers, behalve voor zijn rechtse ideeën, inmiddels ook op zijn persoon stemmen. Omdat ze 'fan' van hem zijn. (Dat is natuurlijk niet de goede manier om te stemmen, maar het gebeurt wel...)quote:Op donderdag 13 september 2007 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze zal de politiek ook niet gaan verlaten lijkt me.
[..]
Denk het eigenlijk wel. Wilders is misschien weer net iets te, terwijl Verdonk er precies tussenin zit.
Gerucht hier gaat ook nog steeds dat ze Ivo wil opvolgen.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Die kans lijkt me aannemelijk. Ze schijnt gezegd te hebben het kamerlidmaatschap erg saai te vinden.
Het kan natuurlijk best dat ze bij de volgende verkiezingen met een nieuwe partij/lijst komt. Maar ze lijkt me geen type om jaren alleen in de Kamer te zitten. Al valt ze dan wel weer meer op dan nu in de fractie, en het gaat haar vooral om de aandacht.
Ja, dat zou ook goed kunnen. Den Haag is ook vacant.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gerucht hier gaat ook nog steeds dat ze Ivo wil opvolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |