het einde van de VVD als rechtse partij ja. Hopelijk keren ze nu terug naar hun liberale principesquote:Op donderdag 13 september 2007 13:54 schreef SjonLok het volgende:
Dit is het einde van de VVD
Een fris begin zou ik zeggen.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:54 schreef SjonLok het volgende:
Dit is het einde van de VVD
De aanhang voor een liberale partij in Nederland is minimaal. De VVD moet zich bij D66 aansluiten en vervolgens zichzelf opdoeken.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:55 schreef teamlead het volgende:
het einde van de VVD als rechtse partij ja. Hopelijk keren ze nu terug naar hun liberale principes
Heel lang, beiden willen denk ik niet in elkaars schaduw staan.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:55 schreef teamlead het volgende:
hoelang zou het duren voor Rita met Geert aanpapt?
liever een kleine liberale partij die vasthoudt aan haar principes dan liberaal pretenderen te zijn maar in feite oerconservatief zijn wat mij betreftquote:Op donderdag 13 september 2007 13:56 schreef SjonLok het volgende:
[..]
De aanhang voor een liberale partij in Nederland is minimaal. De VVD moet zich bij D66 aansluiten en vervolgens zichzelf opdoeken.
VVD haalde de grootste verkiezingsuitslagen met een liberaal programma en lijsttrekkerquote:Op donderdag 13 september 2007 13:56 schreef SjonLok het volgende:
[..]
De aanhang voor een liberale partij in Nederland is minimaal. De VVD moet zich bij D66 aansluiten en vervolgens zichzelf opdoeken.
En ook dat is inderdaad een van de politieke zekerheden op dit moment, Rita wil niks met dhr. Wilders te maken hebben.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heel lang, beiden willen denk ik niet in elkaars schaduw staan.
Zal niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:55 schreef teamlead het volgende:
hoelang zou het duren voor Rita met Geert aanpapt?
Anton van Schijndel.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:12 schreef SjonLok het volgende:
Ik hoop dat Anton van Schijndel terugkomt en zich bij Rita aansluit. Dat vond ik altijd wel een geschikte vent.
Vast wel. Er zijn duidelijk 2 stromingen binnen de VVD. Dit gaat nog erg leuk worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Niet onverwacht, maar toch spectaculair nieuws... Eens kijken of er nu een massale splitsing van de VVD ontstaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |