abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54285887
Leuke statistieken.. laten we hopen dat Roger deze week wint in Parijs
rogerfederer.nl - De fansite van Roger Federer
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:36:08 #52
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_54285965
Iets zegt me dat Sampras alle hoeken van het veld krijgt te zien en eigenlijk stom is dat hij hierop ingaat want tis puur en alleen ego-streling want geld heeft hij genoeg. Denk dat de opzet van deze ontmoeting een soort tennis-versie van die legendarische bokswedstrijd "Thrilla in Manilla" Ali vs Frazier. Het zal ongetwijfeld op tv komen en mischien wel op een betaalzender.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_54286368
Natuurlijk zou Federer van Sampras horen te winnen, hem kunnen vernederen. Gewoon op getraindheid. Doet tie niet, ze gaan een beetje showballet doen, met gezellig serve/volley werk en afwisselend een chique passing of een backhand smash.
pi_54564863
Fantastic Federer versus Boring Pete...
Hmmm
pi_54567471
Zal wel een close wedstrijd worden die gewonnen wordt door Federer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:58:10 #56
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_54586979
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:12 schreef XL het volgende:

[..]

Nadal van nu zou Sampras van toen ook zo goed partij bieden hoor. Bovendien zou Nadal van nu de Sampras van toen op gravel helemaal kaal slaan.
Precies, want Federer is veel beter op gravel dan Sampras destijds was. Federer is op gravel een topspeler; sterker nog, na Nadal is hij de beste gravelspeler. En Sampras zei over zichzelf dat hij op gravel maar een "mediocre" speler was.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:59:24 #57
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_54587018
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:36 schreef tgs. het volgende:
Iets zegt me dat Sampras alle hoeken van het veld krijgt te zien en eigenlijk stom is dat hij hierop ingaat want tis puur en alleen ego-streling want geld heeft hij genoeg. Denk dat de opzet van deze ontmoeting een soort tennis-versie van die legendarische bokswedstrijd "Thrilla in Manilla" Ali vs Frazier. Het zal ongetwijfeld op tv komen en mischien wel op een betaalzender.
Je denkt toch niet dat ze dat gaan doen bij een demonstratiewedstrijd? Als het ergens om ging misschien wel, maar nu wordt het denk ik gewoon wat het zou moeten zijn: een demonstratiewedstrijd.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:12:56 #58
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_54587423
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:34 schreef Elikian het volgende:
Voor de mensen die het interesseert is hier een mooie vergelijking tussen Sampras en Federer.

http://www.tennis28.com/studies/Federer_Sampras.html

Overigens is www.tennis28.com uberhaupt een mooie site over stats
[- onterechte - kritiek verwijderd]

Ik moet een cursus begrijpend lezen volgen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Federer-fan op 15-11-2007 07:50:51 ]
pi_54610880
Hij klopt wel hoor:
quote:
With Federer continuing his dominant play the inevitable Sampras
comparisons will continue. Conveniently both men were born in August ten
years apart (Sampras in 1971, Federer in 1981) so it makes a comparison
of their achievements at the same age relatively straightforward.
Through 1997/2007 US Open:
Ofwel, hier wordt de vraag beantwoord: Hoever is Fed tov Sampras op de zelfde leeftijd?
  woensdag 14 november 2007 @ 22:18:49 #60
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_54613349
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:57 schreef thijsdetweede het volgende:
Hij klopt wel hoor:
[..]

Ofwel, hier wordt de vraag beantwoord: Hoever is Fed tov Sampras op de zelfde leeftijd?
Is je post een reactie op die laatste post van mij?
pi_54613962
  woensdag 14 november 2007 @ 22:48:54 #62
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_54614302
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:37 schreef thijsdetweede het volgende:
Maar ben je dan van mening dat het wel klopt wat er in die statistiek staat, bijvoorbeeld dat Sampras maar 4 Wimbledontitels heeft gewonnen?
pi_54615653
Yup. Die statistiek gaat namelijk voor Sampras tot en met de US Open van 97
  donderdag 15 november 2007 @ 07:49:13 #64
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_54618149
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:36 schreef thijsdetweede het volgende:
Yup. Die statistiek gaat namelijk voor Sampras tot en met de US Open van 97
Oh, my bad. Ik moet beter lezen.
pi_54644569
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:01 schreef wimderon het volgende:
Allemaal leuk en aardig ook dat rijtje dat allemaal één of een paar GS heeft gepakt, maar mannen als Chang, Muster, Ivanisevic, Kafelnikov, Stich, Krajicek zouden echt geen Roland Garros/Wimbledon hebben gepakt als Nadal (en Federer) op RG en Federer op Wimbledon had rondgelopen zoals de laatste jaren. Zelfs die topnamen zoals Becker/Agassi/Courier zouden er waarschijnlijk maar een enkele keer doorgeglipt zijn tegen Federer (en Nadal).
Wat Krajicek betreft ben ik het er niet mee eens. Ik ben nooit een fan geweest van zijn spel, maar DAT jaar speelde hij echt ontzettend goed. Hij was in vorm zoals Nalbandian dat nu is geweest afgelopen 2 Masters. Hij heeft dat jaar hoogstpersoonlijk Sampras verslagen, remember?
pi_54645856
Wat is dat oook voor zinloos vergelijk? Margaret Court had waarschijnlijk ook minder titels gehaald als de zusjes Williams toen gespeeld hadden. Zeker met zo'n lange jurk en houten rackets was ze echt in het nadeel.

En dat geldt voor alemaal McEnroe, Lendl, Becker, whoever .. waren gewoon de beste in hun tijd.
pi_54646346
Wat mij opvalt is dat de carrieres van beide here best wel gelijk opgaan eigenlijk. Zeveel verschil zit er niet tussen. Wel een lichte voorsprong voor Federer, maar dat is niet heel erg dominant.
pi_54646542
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:00 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Wat Krajicek betreft ben ik het er niet mee eens. Ik ben nooit een fan geweest van zijn spel, maar DAT jaar speelde hij echt ontzettend goed. Hij was in vorm zoals Nalbandian dat nu is geweest afgelopen 2 Masters. Hij heeft dat jaar hoogstpersoonlijk Sampras verslagen, remember?
Ik weet het, maar Krajicek was ook gewoon een hele goede, die regelmatig toppers versloeg en sowieso al de angstgegner van Sampras was. Federer op een GS is nog een niveautje of 2 hoger dan daarbuiten en al helemaal op Wimbledon. Ik wilde alleen zeggen dat er veel minder met een GS-titel zouden zijn als Nadal en Federer toen meegedaan zouden hebben.
pi_54712859
Donderdag
quote:
Federer gaat spelen tegen idool Pete Sampras
Zondag 18 november 16:34 - Martijn Linde
Tennis - Roger Federer en Pete Sampras gaan aan het einde van het jaar driemaal de tennisdegens met elkaar kruizen. De twee tennislegendes spelen in Seoul, Kuala Lumpur en Macao een demonstratiewedstrijd tegen elkaar. De Zwitserse winnaar van de Tennis Masters Cup logeerde dit jaar al een paar dagen bij de Amerikaan thuis en verklaarde in Shanghai zin te hebben in de ontmoetingen. "Mijn droom komt uit", aldus Federer.
Al tijden, stream, linkjes bekend ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 19 november 2007 @ 12:05:03 #70
52034 U
bevindt zich hier
pi_54713477
quote:
SEOUL, SOUTH KOREA
November 20, 2007
Venue: Olympic Tennis Court, Jamsil, Seoul, Korea
Organizer: Sema Sports Marketing

KUALA LUMPUR, MALAYSIA
November 22, 2007
Venue: Malawati Stadium, Kuala Lumpur, Malaysia
For ticket info, visit the Merdeka Tennis Challenge 2007 Official website

MACAO, CHINA
November 24, 2007
Venue: Venetian Macau Resort, Macau, China SAR
For ticket info, visit The Venetian Macao Tennie Showdown Official website
van: http://www.mykalakal.net/mytsinelas/?p=13 (staat er al 'n tijdje op zie ik) en
http://merdekatennis07.com/clashoftimes.htm en
http://www.federersamprasmacao.com/ voor de organisatoren
Wat zegt U?
  maandag 19 november 2007 @ 12:10:04 #71
52034 U
bevindt zich hier
pi_54713584
Hm, volgens die site spelen ze morgen al tegen elkaar in Seoul...
Wat zegt U?
pi_54735919
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:10 schreef U het volgende:
Hm, volgens die site spelen ze morgen al tegen elkaar in Seoul...
Jemig man, je hebt gelijk !!

volgens deze info dus

Ook op Channelsurfing streams ( maybe)
Op SopCast staat nog niks

Edit: hoe laat starten ze NL tijd ??? ( kom er ff niet meer uit)

[ Bericht 11% gewijzigd door kleinzusje op 20-11-2007 12:31:46 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54736695
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Jemig man, je hebt gelijk !!
[ afbeelding ]

volgens deze info dus

Ook op Channelsurfing streams ( maybe)
Op SopCast staat nog niks

Edit: hoe laat starten ze NL tijd ??? ( kom er ff niet meer uit)
Fed heeft al gewonnen
pi_54736717
Wedstrijd was vanochtend vroeg al...Federer won heel simpel met 6-4 6-3 en Sampras sloeg maar 6,7 aces en bijna net zoveel dubbele fouten.
quote:
The world's former number one tennis player was no match for the current champion when they met on court Tuesday for only the second time.

In an exhibition match in the South Korean capital, Roger Federer beat Pete Sampras 6-4, 6-3 in a match lasting just 61 minutes.

Serving for the match leading 5-3, Federer was stretched to deuce when he badly mishit a return on 40-30. But he won the next two points for the victory.

After taking the first set 6-4, Federer took four of the first five games in the second set. Sampras showed signs of life in the sixth, winning it easily with the help of his booming serve.

But the 36-year-old American could only muster one more game against the 26-year-old Swiss, whose effortless performance demonstrated why he has been the world number one for four years running.

The Swiss ace is at the peak of his powers, lifting his fourth Masters Cup title on Sunday, whereas Sampras retired from the professional game in 2002.

But the American legend had been working hard on getting back in shape and is unbeaten in three starts on the Jim Courier Outback Champions seniors tour, his first serious tennis since hanging up his racket.

"It was a little tricky situation. I'd been playing well and Pete's been retired for five years," Federer said. "I expected myself to win tonight.

"I am very happy with my performance but I think Pete's still playing very, very well."

In a fast-paced opening set the two players traded two games apiece before Sampras broke Federer's serve in the fifth game. The American won the following game with his signature serve and volley attack to establish an early advantage.

But Federer came back to win the next four games and the set, breaking his opponent's serve twice in the process with an array of shots.

Sampras, known for his powerful serve in his playing days, hit 10 aces in the match compared to Federer's six and put up a good fight. But it was not enough.

"I feel a little disappointed," Sampras said. "But I made Roger sweat a little bit tonight.

"I can still serve quite well but the hardest thing for me is movement," the former number one said. "I was a little careless up on the net and missed a few easy balls. But I think I will play well in the next match."

Federer admitted he was "tensed up a bit" because he was facing one of his heroes. But once he found his rhythm, the Swiss was off and running.

"When I found my range, Pete missed a few too many shots," Federer said. "I was maybe lucky to win the first set. Then I got on a roll and started to relax. I enjoyed the match very much."

The two met at competitive level only once in their careers, in the fourth round of Wimbledon in 2001.

Next up for Sampras and Federer in their three-match exhibition series is Kuala Lumpur on Thursday. Their final Asian stop is Macau
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_54736838
Pistol Pete:
quote:
"I have no plans to come back from retirement," said Sampras. "You have to come back for a reason. I just stay home and watch Roger win on television."

Al had ik hem graag nog eens op Wimbledon teruggezien, daar kan ie zomaar nog ver komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')