Valt niet mee, hè, zo'n eerste week. Ik weet wat het is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat jij wil kan me niks schelen!
Ah, dat kan nog goed van pas komen als je op zoek.... ach, laat ook maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dit blok de cursussen Intrueren & Overtuigen,
Op mijn werk wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je nog zo'n telefoon met een snoertje Lienekien??
Is er al een Firefox-plugin? En een GoogleEarth layer voor waar hij naar kamers is wezen kijken?quote:
Via de woningbouwvereniging... maar dat is misschien niet zo'n heel goed voorbeeld, want dat was NA mijn studietijd... tijdens mijn studietijd weigerde ook ik op kamers te gaanquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:43 schreef Lienekien het volgende:
Maar hoe kwamen jullie aan je kamer?
(Tips voor Erik!)
Idem. Ik had al gewild op mijn 16e.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef Gellius het volgende:
Vreemd, ik hield erg veel van mijn ouders maar ik had geen minuut langer thuis willen wonen hoor. Ik snap dat werkelijk niet.
Same here.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef Gellius het volgende:
Vreemd, ik hield erg veel van mijn ouders maar ik had geen minuut langer thuis willen wonen hoor. Ik snap dat werkelijk niet.
Ik had zo'n studie waar zelfstudie voorop stond. Ik moest dus 6 tot 10 uur per week in Leiden zijn voor colleges en werkgroepen, terwijl ik daarnaast voor 20 tot 30 uur per week een heel leuk bijbaantje had in Zandvoort. Bij mij was het dus een kwestie van nut en noodzaak afwegen, en ik vond het praktischer om dichtbij het werk te zijn dan bij de studiequote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef Gellius het volgende:
Proosdij, dus decadentquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:20 schreef Frollo het volgende:
Waar zat je, thaleia? Ik heb drie jaar op gang 5 van Hoogeveldt gewoond (die gangfeesten!) alvorens iets in de stad te vinden.
Dat afstudeerfeest....quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:15 schreef thaleia het volgende:
Herinneringen komen op!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:15 schreef thaleia het volgende:
(...) we hadden de 24 uur per dag stonede gast, en zijn neurotische naar anorexia neigende vriendin, aan wie hij wel eerlijk had verteld dat hij met een ander meisje had gezoend, maar niet dat ik, haar buurvrouw, dat was. (...)
Dat was de eindredactie.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:36 schreef thaleia het volgende:
Oh, en: broer, heb jij zelf "een boute stelling" aangeleverd of heeft de eindredactie je artikel opgeleukt?
Dat betekent toch niet dat je niet eens kunt neuken met iemand die al bezet is?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Maar hey, ik ben te serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |