Nu ja, ik weet het nog niet eigenlijk nog niet..quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:57 schreef Gellius het volgende:
Zeg AR, ga je nu je bankje zo'n succes is als maker uit de schaduw stappen of wil je voor eeuwig die onbekende, mysterieuze kunstenaar blijven?
Briljant.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:09 schreef Z het volgende:
Misschien kan je een bankje voor Erik in Utrecht zetten AR, een soort van slaapbank.
Niet weglopen voor je problemen, Erik. Word een man.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als jullie me onder druk gaan zetten dan kom ik hier gewoon niet meer.
Ha.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:47 schreef Gellius het volgende:
Druk? Geen druk hoor. We willen je alleen maar helpen. In welke slowchat je je ook verstopt.
Ja, Gellius?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Gellius het volgende:
Lienekien?
Of jij bent wat traag van begrip.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:54 schreef Gellius het volgende:
Hm, je communicatie is vandaag minder kristalhelder dan we van je gewend zijn.
Valt niet mee, hè, zo'n eerste week. Ik weet wat het is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat jij wil kan me niks schelen!
Ah, dat kan nog goed van pas komen als je op zoek.... ach, laat ook maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dit blok de cursussen Intrueren & Overtuigen,
Op mijn werk wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je nog zo'n telefoon met een snoertje Lienekien??
Is er al een Firefox-plugin? En een GoogleEarth layer voor waar hij naar kamers is wezen kijken?quote:
Via de woningbouwvereniging... maar dat is misschien niet zo'n heel goed voorbeeld, want dat was NA mijn studietijd... tijdens mijn studietijd weigerde ook ik op kamers te gaanquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:43 schreef Lienekien het volgende:
Maar hoe kwamen jullie aan je kamer?
(Tips voor Erik!)
Idem. Ik had al gewild op mijn 16e.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef Gellius het volgende:
Vreemd, ik hield erg veel van mijn ouders maar ik had geen minuut langer thuis willen wonen hoor. Ik snap dat werkelijk niet.
Same here.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef Gellius het volgende:
Vreemd, ik hield erg veel van mijn ouders maar ik had geen minuut langer thuis willen wonen hoor. Ik snap dat werkelijk niet.
Ik had zo'n studie waar zelfstudie voorop stond. Ik moest dus 6 tot 10 uur per week in Leiden zijn voor colleges en werkgroepen, terwijl ik daarnaast voor 20 tot 30 uur per week een heel leuk bijbaantje had in Zandvoort. Bij mij was het dus een kwestie van nut en noodzaak afwegen, en ik vond het praktischer om dichtbij het werk te zijn dan bij de studiequote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef Gellius het volgende:
Proosdij, dus decadentquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:20 schreef Frollo het volgende:
Waar zat je, thaleia? Ik heb drie jaar op gang 5 van Hoogeveldt gewoond (die gangfeesten!) alvorens iets in de stad te vinden.
Dat afstudeerfeest....quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:15 schreef thaleia het volgende:
Herinneringen komen op!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:15 schreef thaleia het volgende:
(...) we hadden de 24 uur per dag stonede gast, en zijn neurotische naar anorexia neigende vriendin, aan wie hij wel eerlijk had verteld dat hij met een ander meisje had gezoend, maar niet dat ik, haar buurvrouw, dat was. (...)
Dat was de eindredactie.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:36 schreef thaleia het volgende:
Oh, en: broer, heb jij zelf "een boute stelling" aangeleverd of heeft de eindredactie je artikel opgeleukt?
Dat betekent toch niet dat je niet eens kunt neuken met iemand die al bezet is?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Maar hey, ik ben te serieus.
Claudia, wat is er toch de laatste dagen met je aan de hand??quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik krijg daar een knoop van in m'n maag, warme gevoelens overgehouden hebben aan het zoenen van iemand die 24 uur per dag stoned was én een vriendin had. En degene die hij belazerde, woonde bij je op de gang. Jemig.
Maar hey, ik ben te serieus.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 04:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Claudia, wat is er toch de laatste dagen met je aan de hand??
Dat heb ik inmiddels ook vernomen, ja. Terwijl ik bij 'boute' toch echt heel andere associaties heb, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:29 schreef broer het volgende:
Overigens ben ik er nu wel achter dat zowel 'boude' als 'boute' goed is. Dat is ook wat waard.
Misschien moet Erik je dan even naar het adres van je oma vragenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik woon al bijna 5 jaar op dezelfde locatie. Al ben ik ooit mijn studententijd begonnen inwonend bij mijn oma, wat ik nog steeds iedere eerstejaars kan aanraden.
Je studeert toch in Utrecht?quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus.
Maar dan waren we je wel een studie gaan aanpraten, hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar door iedereen hier zou ik willen dat ik nooit was gaan studeren!
Heb je er al eens over gedacht om op kamers te gaan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar door iedereen hier zou ik willen dat ik nooit was gaan studeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |