quote:Op donderdag 13 september 2007 11:59 schreef Yestuuur het volgende:
zou dit serieus zijn?
Zeker voerman .. we gaan de tatoe spange chikas lekker playen met deze kankervette trackaquote:Op donderdag 13 september 2007 12:10 schreef Maisvader het volgende:
Lekker Chrisje, zeker wij gaan bouncen op deze beat. Jeweet.
In andere woorden, die clip is zwaar triest!
Met jouw naam sc0or je zeker wel veel chicka`s ofnie brada ?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:15 schreef GangstaThug het volgende:
lauwe shit gek...steek die sigaret op nigga
jeweettogh aighhttttquote:Op donderdag 13 september 2007 12:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Met jouw naam sc0or je zeker wel veel chicka`s ofnie brada ?
ik pis op jouquote:Op donderdag 13 september 2007 12:28 schreef GangstaThug het volgende:
beetje weinig animo voor deze Original Gangsters
Laat je horen!!!
jij bent ook al zo hipquote:Op donderdag 13 september 2007 12:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik pis op jou
Laat je horen WHOAH!
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:46 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
jij bent ook al zo hip
[afbeelding]
jeweetsss
no shit sherlockquote:Op donderdag 13 september 2007 13:29 schreef lesley het volgende:
alleen de muziekale begeleiding valt wel mee, maar iets zegt me dta die niet zelf gemaakt is
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
OMG BATTLE OF TEH TITANSZ0R![]()
Jij bent straat man! Whahahaha.. Als je echt zo'n 'thug' bent ga dan op de straat hangen baby.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:46 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
jij bent ook al zo hip
[afbeelding]
jeweetsss
Flikker op naar boekel kutmongool!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:30 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Jij met dat trieste snorfietsje van je![]()
Ik zet in op de negerquote:Op donderdag 13 september 2007 13:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
OMG BATTLE OF TEH TITANSZ0R![]()
omdat ik die pipa trek, rustigquote:
goed topicquote:Op donderdag 13 september 2007 15:01 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:20 schreef GangstaThug het volgende:
kankerzooi...nu zit heel de tijd het refrein van "steek je sigaret op" in mijn hoofd
U vraagt, wij draaien?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ban! Aanstootgevende filmpjes postennot-done
Ban voor Demon_Hunter?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef crossover het volgende:
U vraagt, wij draaien?
omg, SPEEDFIETSquote:Op donderdag 13 september 2007 12:46 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
jij bent ook al zo hip
[afbeelding]
jeweetsss
Wat heef Steen met deze mongooltjes te maken? Steen is gewoon TE hard en die jochies uit de OP zijn nog niet eens klaar met het voltooien van hun fontanellen enzo.quote:
Aightquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:22 schreef GangstaThug het volgende:
ik pomp 'steek die sigaret op' als ik opsta...dit is de shiiiittt
Ik krijg bij jou het nare gevoel dat je dit ook echt meentquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:22 schreef GangstaThug het volgende:
ik pomp 'steek die sigaret op' als ik opsta...dit is de shiiiittt
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:01 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Suffe gimmickklonen menen nooit iets hoor..quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:49 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou het nare gevoel dat je dit ook echt meent![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:43 schreef junkiesietze het volgende:
ik vind het wel een dope torrie
jij bent duidelijk niet straat swa :pquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
torrie, wtf is een torrie
Lijkt op trolly zoeen ding bij het vliegveld:Y
omgquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jij bent duidelijk niet straat swa :p
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jatooch en alle spange tanga's nakken. No spang tooocch!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Junkiesietze de straattaler jeweetzelluf !
Uhh is het niet torri? -> verhaal ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Jeweetschquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:28 schreef deepart het volgende:
Yo niggah nigger! Wat een sicke flow!
Het zijn geen echte, anders had het "Waars de meisje?" gehetenquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:46 schreef Noodly het volgende:
* Noodly dankt TS voor de onophoudelijke lachkick
Die van 'Waar is het meisje?'
juist.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uhh is het niet torri? -> verhaal ?
Hij kijkt alsof hij door 3 negers in zijn kontje word geneuktquote:Op donderdag 15 november 2007 20:01 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:2.31 en 2.45 @ angel - Maakt mijn dag weer goed
helpquote:Op donderdag 15 november 2007 20:01 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:2.31 en 2.45 @ angel - Maakt mijn dag weer goed
hahahahaquote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof hij door 3 negers in zijn kontje word geneukt
Zoek de verschillen: http://www.youtube.com/watch?v=bWERs0NdOD8quote:Op donderdag 15 november 2007 21:27 schreef JanJohanDeAlgenMan het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Ik moest hardop lachen![]()
btw, 2.06 komt die ook zo lekker uit z'n woorden![]()
EDIT:
Dacht ik ook al. Die uithaal op 1.16.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof hij door 3 negers in zijn kontje word geneukt
Waarom kick je dit topicquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wilde "Steek die sigaret op" zojuist terugkijken, maar ik kon hem niet meer vinden op YT, want hij is verwijderd.
Heeft iemand hem nog ergens? Het waren zulke dikke beats.
kanker, dit gaat te ver.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:38 schreef afcajos het volgende:
Helaas verwijderd
Dan maar ff die spange beat van Doc John luisteren.
WE AINT PLAYIN' !
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:32 schreef I_Need_Money het volgende:
Ik heb spijt, aan de overheid! De belo o fte en de molenwijk!
Hij klapt mij met een baksteen..quote:Op woensdag 1 september 2010 23:42 schreef I_Need_Money het volgende:
Deze mtherfcker gaat het straat brengen boys, geen pussy ass shizzle. This real baby!!!
De Nederlandse 2pac is geboren.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Hij klapt mij met een baksteen..
check zn tags ook deze man is aan..
R.I.P. mohammed akachar 27-7-2010 ONSE SOLDAAT NOOIT VERGETEN!coka jy kan niet tippen zigo productions gaarde dreef
zoetermeer coka TENTYFOUR 079 079 zoetje zoetka
meerzicht segwheart palenstein buytenwegh leyens oosterheem rokkeveen , vrederust molenwijk spoorwijk transvaal schilderswijk ,
coka zigo jij kan niet tippen streetmusic dhc thc kleine viezerik KV biggie smalls eminem hash crimina skiezo chilloh rocks 24 twenty four records zoetermeer 079 070 denhaag rotterdam amsterdam breda utrecht gestoorde shit tupac appa brainpower excellent straatsoldaten heinek'n 180cc hagenezen criminelen dieven hyena's jay jay broertje negativ zoetje zoetka palenstein meerzicht buytenwegh voorweg laag voorweg hoog molenwijk transvaal spoorwijk gaarde dreef vrederust rade oord stede schilderswijk honkplein boereplein pkp stadshart segwheart eyoow we bangen t straat muziek harde kern blood crips wheely driveby shoot ak-47
politie haaglanden R.I.P. mohammed akachar coka youngsta the opposites willy big2 sef flinken namen gino pietermaai fresku kempi zwarteschapen winne feis mills eckte eckte 101 barz rotjoch dret krulle kees de koning hef donis crooks aiky zware jongenz ado denhaag feyenoord psv ajax utrecht fc barcelona fc real madrid
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wilde "Steek die sigaret op" zojuist terugkijken, maar ik kon hem niet meer vinden op YT, want hij is verwijderd.
Heeft iemand hem nog ergens? Het waren zulke dikke beats.
Dankjewelquote:
Zie DM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |