quote:Op donderdag 13 september 2007 11:59 schreef Yestuuur het volgende:
zou dit serieus zijn?
Zeker voerman .. we gaan de tatoe spange chikas lekker playen met deze kankervette trackaquote:Op donderdag 13 september 2007 12:10 schreef Maisvader het volgende:
Lekker Chrisje, zeker wij gaan bouncen op deze beat. Jeweet.
In andere woorden, die clip is zwaar triest!
Met jouw naam sc0or je zeker wel veel chicka`s ofnie brada ?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:15 schreef GangstaThug het volgende:
lauwe shit gek...steek die sigaret op nigga
jeweettogh aighhttttquote:Op donderdag 13 september 2007 12:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Met jouw naam sc0or je zeker wel veel chicka`s ofnie brada ?
ik pis op jouquote:Op donderdag 13 september 2007 12:28 schreef GangstaThug het volgende:
beetje weinig animo voor deze Original Gangsters
Laat je horen!!!
jij bent ook al zo hipquote:Op donderdag 13 september 2007 12:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik pis op jou
Laat je horen WHOAH!
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:46 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
jij bent ook al zo hip
[afbeelding]
jeweetsss
no shit sherlockquote:Op donderdag 13 september 2007 13:29 schreef lesley het volgende:
alleen de muziekale begeleiding valt wel mee, maar iets zegt me dta die niet zelf gemaakt is
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
OMG BATTLE OF TEH TITANSZ0R![]()
Jij bent straat man! Whahahaha.. Als je echt zo'n 'thug' bent ga dan op de straat hangen baby.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:46 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
jij bent ook al zo hip
[afbeelding]
jeweetsss
Flikker op naar boekel kutmongool!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:30 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Jij met dat trieste snorfietsje van je![]()
Ik zet in op de negerquote:Op donderdag 13 september 2007 13:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
OMG BATTLE OF TEH TITANSZ0R![]()
omdat ik die pipa trek, rustigquote:
goed topicquote:Op donderdag 13 september 2007 15:01 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:20 schreef GangstaThug het volgende:
kankerzooi...nu zit heel de tijd het refrein van "steek je sigaret op" in mijn hoofd
U vraagt, wij draaien?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ban! Aanstootgevende filmpjes postennot-done
Ban voor Demon_Hunter?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef crossover het volgende:
U vraagt, wij draaien?
omg, SPEEDFIETSquote:Op donderdag 13 september 2007 12:46 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
jij bent ook al zo hip
[afbeelding]
jeweetsss
Wat heef Steen met deze mongooltjes te maken? Steen is gewoon TE hard en die jochies uit de OP zijn nog niet eens klaar met het voltooien van hun fontanellen enzo.quote:
Aightquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:22 schreef GangstaThug het volgende:
ik pomp 'steek die sigaret op' als ik opsta...dit is de shiiiittt
Ik krijg bij jou het nare gevoel dat je dit ook echt meentquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:22 schreef GangstaThug het volgende:
ik pomp 'steek die sigaret op' als ik opsta...dit is de shiiiittt
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:01 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Suffe gimmickklonen menen nooit iets hoor..quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:49 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou het nare gevoel dat je dit ook echt meent![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:43 schreef junkiesietze het volgende:
ik vind het wel een dope torrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |