KLOPT, bij MIJN in DE familie HEETTEN ze ALLEMAAL janssen, BEHALVE pietersen, WANT die HEET klaassenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:41 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Jou vader en moeder hadden al dezelfde achternaam voordat ze trouwden, niet?
EN hij HEEFT zo'n TIC dat HIJ telkens ZIJN evenwicht NIET kan BEWAREN zodat HIJ af EN toe OP de SHIFT-knop DRUKT als HIJ weer EENS omvaltquote:Op donderdag 13 september 2007 12:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zijn KAAK hangt een BEETJE SCHEEF en OOK zijn OREN zijn niet HELEMAAL EVEN GROOT
HAhaHAAAHAHaahahahahahaHHAAAAHAHAAHAAHAHAHAAHAHAHAHAAhahahaha JIJ bent EGT GRAPPIGquote:Op donderdag 13 september 2007 12:44 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
KLOPT, bij MIJN in DE familie HEETTEN ze ALLEMAAL janssen, BEHALVE pietersen, WANT die HEET klaassen
Opzich kan die zin ook nog wel kloppen trouwensquote:Op donderdag 13 september 2007 12:45 schreef GateWayX het volgende:
[..]
HAhaHAAAHAHaahahahahahaHHAAAAHAHAAHAAHAHAHAAHAHAHAHAAhahahaha JIJ bent EGT GRAPPIG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammer danquote:Op donderdag 13 september 2007 12:47 schreef E.T. het volgende:
Laatste post voor het slotje.. kan niet anders
Sterf; crepeer.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:44 schreef Hans_Lufta het volgende:
[..]
KLOPT, bij MIJN in DE familie HEETTEN ze ALLEMAAL janssen, BEHALVE pietersen, WANT die HEET klaassen
Ik vind het te vermakelijk om er een gastslotje op te gooienquote:Op donderdag 13 september 2007 12:47 schreef E.T. het volgende:
Laatste post voor het slotje.. kan niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |